Happy Feet Skrevet 27. november 2009 #421 Del Skrevet 27. november 2009 Huff! Høres ut som du har noen tøffe dager, vennen. Tenker på deg og håper formen blir bedre snart. Gode og god bedring til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 27. november 2009 Forfatter #422 Del Skrevet 27. november 2009 Takk Jamp og Happy Feet Var hos legen i dag, og hun sykemeldte meg 25% fram til jul. Var hennes forslag, og selv om det er litt "nedtur" med sykemelding så vil det helt klart gjøre dagene mine på jobb litt lettere. Ellers mente hun at det var helt normalt å være slik jeg var og tok ingen prøver. Var så deilig å komme ut av huset litt så etter legen så dro jeg innom et par butikker og handlet litt. Jeg vet ikke om det er kroppen sin måte å be meg roe meg ned på eller om det er noe galt, men jeg oppdaget i sted at jeg hadde brunlig utflod Jeg vet at det er ganske så vanlig med litt brunlig utflod når man er gravid så prøver å ikke få panikk her men ta det med ro og se hva som skjer.... Håper virkelig at lille spiren min har det bra :rødme: Jeg har ikke mistet noen andre symtomer da, heller fått flere. Ja det siste tilskuddet er at jeg har fått "urolige bein". Så plagsomt er det at jeg sliter med å få sove om natten. Men jeg skal ikke klage, det viktigste for meg er at lille spire har det bra så kryss alt dere kan for at h*n har det godt og trygt i magen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. november 2009 #423 Del Skrevet 28. november 2009 Er innom og sender deg en god helge Håper alt står bra med deg og spira....og at det utflodet er ingeting å bekymre seg over Så lenge du har symptomer på graviditet så tror eg det er et bra tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urge Skrevet 28. november 2009 #424 Del Skrevet 28. november 2009 Hint ang. urolige ben... Spis en banan hver dag. Banan inneholder det mineralet du mangler. (Magnesium?) Høres lettvint og utrolig ut, men det hjalp meg forrige gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 28. november 2009 #425 Del Skrevet 28. november 2009 Takk for tipset Urge! Da vet jeg hva jeg skal hamstre når løpske bein begynner å melde sin ankomst hos meg Foresten... dere som har greie på det. Hvordan kjennes sånt ut? Ha en flot lørdag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urge Skrevet 28. november 2009 #426 Del Skrevet 28. november 2009 Takk for tipset Urge! Da vet jeg hva jeg skal hamstre når løpske bein begynner å melde sin ankomst hos meg Foresten... dere som har greie på det. Hvordan kjennes sånt ut? Ha en flot lørdag alle sammen Rastløse ben? Det kjennes ut som akkurat det, som om bena er rastløse og ikke vil være i ro. Fryktelig frustrerende, spesielt om man er gravid og sliten, og helst vil slappe av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 29. november 2009 Forfatter #427 Del Skrevet 29. november 2009 Tusen takk for tipset Urge Jeg får kjøpe inn noen bananer. Trenger all næring jeg kan få om dagen også, for jeg sliter veldig i å få i meg mat. Gått ned i vekt siste ukene så nå er jeg under 50 kg igjen og ønsker absolutt ikke bli noe lettere. Jeg har fortsatt litt brunlig utflod, men er ikke så beskymret for regner med spiren har det bra der inne. Er fortsatt veldig kvalm, sliten og puppa ømme så alt virker i orden ellers. Får ikke gjort så mye om dagen desverre, er jo helt pumpa. Men i dag har jeg fått pakka inn noen julegaver og satt fram et par adventstaker så må nesten si meg fornøyd med det selv om det ikke er allverden. Mannen er flink da og holder orden på huset for oss :rødme: Ha en fortsatt fin søndagskveld jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 29. november 2009 #428 Del Skrevet 29. november 2009 Hei Rosa76 Bra du har en mann som holder orden på huset da. Er ikke greit å føle at man ikke orker noe, men det blir jo ikke bedre av at man presser seg, så da er det best å kjenne på kroppen hva man orker. Her var mannen på julebord fredag, så han har det ikke vært mye hjelp i denne helga :gjeiper: Ha en fortsatt fin søndag, nå må vi ut med igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfia Skrevet 29. november 2009 #429 Del Skrevet 29. november 2009 Så kjedelig at du er i så dårlig form Får håpe det ordner seg når du bare får passert de magiske 12 ukene. Angående den brunlige utfloden så fikk jeg høre fra gynekologen min at så lenge det ikke kom friskt blod så var det mest sannsynligvis ikke noe farlig. Kan hende du har samme som meg at morkaken ligger litt lavt og at den derfor kan blø litt når livmoren strekker seg. Ta vare på deg selv og spiren. Husk å slappe av og ta det med ro med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urge Skrevet 29. november 2009 #430 Del Skrevet 29. november 2009 Håper du klarer å få i deg litt banan. Frukt er en av de få tingene jeg klarer å spise, forutsatt at jeg har god tid og tar det med ro etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 30. november 2009 #431 Del Skrevet 30. november 2009 Hei Rosa76 Er bare innom for å gi deg en , håper det går bra med deg Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 30. november 2009 #432 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Så kjedelig at formen din ikkje er så bra. Får håpa du blir bedre snart, slik at du berre kan nyta graviditeten. Endret 30. november 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 6. desember 2009 #433 Del Skrevet 6. desember 2009 Håper alt står bra til med deg om dagen! Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jamp Skrevet 6. desember 2009 #434 Del Skrevet 6. desember 2009 Er innom med en Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. desember 2009 #435 Del Skrevet 7. desember 2009 OG formen er...? Håper alt står bra til i alle fall. Håper rett og slett du ligger på sofaen og tar det med ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. desember 2009 #436 Del Skrevet 7. desember 2009 innom og sender en håper formen er bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #437 Del Skrevet 7. desember 2009 Hei kjære jenter Så koselig at dere er innom selv å hilser på selv om jeg har vært litt dårlig til å oppdatere dagboken min i det siste. Jeg har vært litt bedre siste dagene og håper det fortsetter slik. Jeg har nå blitt sykemeldt 50% og virker som det hjelper på formen. For det er ingen tvil om at jeg blir dårligere når jeg er sliten. I helgen har jeg kommet meg ut litt av døren og det er deilig å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen. Også vært litt lettere å få i seg mat de siste dagene og klart det hjelper jo også på formen, for man blir jo ikke noe bedre form av å nesten ikke spise. Ellers har vi fortalt flere i familien om at vi venter barn og det har blitt godt mottat kan man si De har ventet så lenge på at vi skulle stifte familie :gjeiper: Ha en fin kveld, skal prøve å stikke litt oftere innom KG framover :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfia Skrevet 7. desember 2009 #438 Del Skrevet 7. desember 2009 Godt å høre at formen er bedre Det er morro å kunne fortelle den glade nyheten, men synes det er litt skummelt og jeg. Alle er så forventningsfulle og får nesten litt prestasjonsangst jeg Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 7. desember 2009 #439 Del Skrevet 7. desember 2009 Hei på deg Så godt å se deg her igjen og så fint at formen er noe bedre. Man må bare lytte til kroppen og ikke føle det som et nederlag om man må være litt sykemeldt. Så koselig å fortelle til familie. Her har vi kun fortalt til min mamma og søsken. Skulle gjerne fortalt det til min far også, men tror jeg vil vente litt nærmere de trygge 12 ukene. Selv om han venter veldig etter at vi mistet, og han kommer til å bli kjempeglad for å bli morfar. Ta vare på deg selv, så kan vi jo kanskje sees en dag fra nabo'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 11. desember 2009 #440 Del Skrevet 11. desember 2009 for 10 uker Ha en fin dag Rosa76, håper formen din bedrer seg nå når du nærmer deg uke 12. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå