Jamp Skrevet 18. november 2009 #401 Del Skrevet 18. november 2009 Så godt at du har fortalt det til sjefen! Det var lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfia Skrevet 19. november 2009 #402 Del Skrevet 19. november 2009 HURRA for 7 uker i morgen Det er godt å ha en forståelsesfull sjef Sjefen min og har vært nesten i overkant forståelsesfull (mann), men har liksom tenkt at det er fordi han har to små barn og har levd sammen med en gravid kvinne i en del måneder. Men i går fikk jeg vite at han er midt oppi det nå, kona er 10 uker på vei Kjedelig at du skal slite sånn med kvalme, det må være 100 ganger verre enn bare å være trøtt sånn som jeg er. Så at du og har tenkt tanken "Hva er det vi har gjort?". Har hatt den følelsen jeg og noen ganger, selv om dette er noe jeg har ønsket i laaang tid. Men det går lenger og lenger mellom hver gang. Og innen 9 måneder er gått tenker jeg vi er temmelig overbevist om at vi ikke ville gjort noe anderledes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 19. november 2009 Forfatter #403 Del Skrevet 19. november 2009 Hei på deg! Gratulerer med graviditeten! Forstår godt at du har fortalt det på jobb så tidlig hvis du er så sliten. Bra lederen din tok det så bra. Tusen takk Urge Så godt at du har fortalt det til sjefen! Det var lurt! Hei Jamp Ja jeg føler det var det mest riktige, og godt at hun ble så glad på mine vegne. HURRA for 7 uker i morgen Så at du og har tenkt tanken "Hva er det vi har gjort?". Har hatt den følelsen jeg og noen ganger, selv om dette er noe jeg har ønsket i laaang tid. Men det går lenger og lenger mellom hver gang. Og innen 9 måneder er gått tenker jeg vi er temmelig overbevist om at vi ikke ville gjort noe anderledes Takker gullfia! Deilig for hver uke som går og nærmere vi kommer den magiske grensen på 12 uker. Ja det er ikke noe kjekt å være kvalm, men de sier at det også er et godt tegn på at alt er bra der inne så da får man vel bare holde ut Om ni måneder er nok kvalmen helt glemt og vi er lykkelig mammaer håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 19. november 2009 Forfatter #404 Del Skrevet 19. november 2009 I dag har formen vært mye bedre Formen går litt opp og ned, og når man har bedre dager så setter man veldig pris på de. Det viktigste for meg er tydeligvis søvn. Så jeg legger meg i sengen ni hver kveld og sover til syv - halv åtte neste dag. Men klart noen dager et tøffe uansett, hvor bare det å hente seg vann på kjøkkenet er slitsomt. Men jeg har ikke vært borte fra jobb enda, og det er jo en bra ting I går tok mannen svine influensa vaksinen for kommunen har nå startet vaksinering for de som har gravide mellom 1-3 mnd i husholdningen. Og stakkaren har blitt dårlig etter sprøyta, så i dag er det han som ligger på sofaen og ikke har det helt godt. Nå kan han kjenne på hvordan jeg har det om dagen Ser ut som jeg slipper å legge meg alene ni i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. november 2009 #405 Del Skrevet 19. november 2009 En liten rettelse... ser at du skriver om 9 mnd... vettu... det er jo mindre enn 9 nå snart bare 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 19. november 2009 Forfatter #406 Del Skrevet 19. november 2009 En liten rettelse... ser at du skriver om 9 mnd... vettu... det er jo mindre enn 9 nå snart bare 7 Du har så rett så rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 19. november 2009 #407 Del Skrevet 19. november 2009 Bra at formen har vært noe bedre i dag da:) Mannen har ikke vært i form her heller etter denne vaksina. Dagen startet normalt og han trodde det gikk fint, men kl.10 startet verkingen i kroppen, kald/svetting og hodepine. Han fikk sove litt etter jobb og er noe bedre nå. Får håpe mennene våres ikke har bivirkningene så lenge da... God natt, her er det nå :gjeiper: fra nabo'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. november 2009 #408 Del Skrevet 20. november 2009 Hei hei stikker litt innom av og til.....tillater meg bare en dag i uken å være litt små sjalu på dere gravide kvinner :gjeiper: Må si at det at mannen ble litt dårlig av vaksinen er jo helt greit siden du skal jo bære ungen deres neste 7 månedene.. Du nærmer deg mer og mer 12 uker da Rosa76!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 20. november 2009 #409 Del Skrevet 20. november 2009 Hurra for 7 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 20. november 2009 #410 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) 7 uker, jippi ! Endret 20. november 2009 av Mai brud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 20. november 2009 Forfatter #411 Del Skrevet 20. november 2009 Hei jenter, Skal ta meg tid til å svare dere i morgen når jeg føler meg litt bedre. Det er sikkert bare hormonene som styrer, men akkurat nå føles ting ganske tungt. Det er ikke bare å være gravid heller, og jeg holder på å gå på veggen av å ligge på sofaen hver kveld. Men noe annet orker jeg jo ikke. Er ganske deppa akkurat nå. Jeg er lykkelig over lille livet i magen, men alikavel har jeg denne følelsen av håpløshet Det jeg trenger er søvn, og i morgen skal jeg komme meg ut å gå en tur uansett hvordan jeg føler meg Og stor klem til dere jenter som ofte tar turen innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jamp Skrevet 21. november 2009 #412 Del Skrevet 21. november 2009 Du skal vite at det er normalt! Få nok søvn og snakk ut med mannen du! Jeg fant ut at jeg trengte å si det litt tidlig, hadde da en god venninne, mamma og søstra mi å snakke med i tillegg til mannen. Pluss at sjefen og de nærmeste på jobben visste det. Dette hjalp for meg. Men det er jo veldig personlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. november 2009 #413 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Huff da... disse hormonene altså... ja får sliten med de, sånn er det bare. Ha en flott lørdag snuppa! Endret 21. november 2009 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 22. november 2009 #414 Del Skrevet 22. november 2009 Håper det går bedre hos deg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 22. november 2009 #415 Del Skrevet 22. november 2009 Hei igjen kjæreste Rosa!!! Beklager at jeg ikke har vært inne på KG på leeenge. Har vært en del stress rundt graviditeten og arbeidsplassen min, siden jeg har en veldig tøff nattejobb. Nå ser det heldigvis ut til at dette har ordnet seg, og jeg får svangerskapspenger. Fra nå av skal jeg være mye flinkere til å oppdatere dagboka mi, og selvfølgelig hilse på andres! Dette har jeg savnet! Godt å høre at du det går bra med deg og den lille spiren din, selv om man kan ha litt tunge stunder. Jeg skjønner akkurat hva du mener, og av en eller annen grunn virker ting helt håpløst. Det har mer eller mindre gått over for min del, og jeg gleder meg bare mer og mer over graviditeten. Det er nok uansett helt normalt å gå i gjennom alle mulige slags følelser. Husk på at kroppen er full av hormoner. Det er vel på tide å få flytta dagboka mi inn hit. Hvordan gjør jeg det igjen? Håper du har hatt en god dag, og at du har fått gått den turen du lovte deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 22. november 2009 #416 Del Skrevet 22. november 2009 Hei Rosa76 Hvordan går det med deg? Har tenkt masse på deg i helga og håper det går bra med deg, selv med noen tunge tanker innimellom Her går det bra, ikke merket noe stort til kvalme, annet enn uggenhet foreløpig, men på natten er det 5-6turer opp for å tisse :gjeiper: Ta vare på deg selv, så sees vi vel en dag. fra nabo'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Darcy Skrevet 24. november 2009 #417 Del Skrevet 24. november 2009 Hei Rosa76! Skjønner at du har hatt tøffe dager, og du har min fulle sympati. Graviditet er ikke bare romantikk.... Gir deg en god Ta godt vare på deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 25. november 2009 #418 Del Skrevet 25. november 2009 Innom med en sympati Nie.. på tide å ta kvelden vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 26. november 2009 Forfatter #419 Del Skrevet 26. november 2009 Hei jenter :rødme: Så hyggelig å lese alle hilsningene etter stort fravær på KG i det siste. Siste uken har vært tøff, har mest ligget på sofaen. Har ikke orket se så mye tv engang, det beste har vært å bare ligge på sofaen og ha det helt stille. Men i dag føler jeg meg bedre og håpet er å komme meg ut av døren en tur, har ikke lufta meg siden lørdag Beklager at jeg ikke har fått oppdatert meg så mye i dagbøkene deres om dagen, men kommer sterkere tilbake. Stoooor til dere alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jamp Skrevet 26. november 2009 #420 Del Skrevet 26. november 2009 Så godt å høre fra deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå