Becky1 Skrevet 15. oktober 2009 #281 Del Skrevet 15. oktober 2009 Gratulerer så mye med graviditet :) Og tusen takk for melding i boka mi (for et par uker siden). Leste igjennom dagboka di dagen etter, men har prøvd å ikke være her så mye. Blir det graviditetsdagbok nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #282 Del Skrevet 17. oktober 2009 Tusen takk for alle gratulasjoner! Dere er så søte! Nå kan det hende jeg jublet litt for tidlig. På torsdag morgen kom det litt lysebrun utflod da jeg gikk på do. Den forsvant for så å komme igjen litt på kvelden. I går kom det ingenting fram til jeg skulle legge meg, og denne gangen var utfloden lyse rosa. I dag har det foreløpig ikke kommet noe annet enn litt beige. Jeg har forstått at veldig mange har små blødninger/farget utflod tidlig i svangerskapet, og at det som oftest går helt fint. Men jeg kan ikke la være å bekymre meg, og klarer ikke helt å se for meg at alt er bra. Jeg har foreløpig ikke hatt noen smerter eller blødd friskt, men det kan jo skje.. Jeg skal til legen på mandag av andre grunner, så dersom jeg ikke begynner å blø innen den tid, håper jeg han kan berolige meg litt. Hvis dette går bra blir det tidlig ultralyd på meg. Det er helt forferdelig å gå å bekymre seg sånn, så jeg tror ikke jeg klarer å vente til ordinær ultralyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 17. oktober 2009 #283 Del Skrevet 17. oktober 2009 De er ikke uvanlig med litt småblødninger har jeg også hørt, men forstår godt beskymringen din. Krysser alt jeg kan for deg og spiren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 18. oktober 2009 #284 Del Skrevet 18. oktober 2009 Rull deg mens du kan! Her er det nok til alle som trenger det! Jeg skal til og med fylle opp med litt til.. :strix: :strix: :strix: :strix: Innom å ruller meg litt i babystøv siden det ikke er lenge til IKM for min del. ----- Har også hørt at det er normalt med småblødninger. Så krysser fingrene for at alt er som det skal og du kan glede deg over voksende mage etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #285 Del Skrevet 19. oktober 2009 Her er det bare å rulle seg i babystøv!! Tror det hjalp for Happyfeet altså...! Jeg har vært hos legen i dag, og jeg tror alt er bra. Han var ikke nevneverdig interessert i småblødningene, så da tar jeg det som et godt tegn. Han spurte om jeg hadde hatt smerter, men da jeg svarte nei på det begynte han å snakke om noe helt annet. Er litt mer rolig nå. Det har ikke kommet noen flere "blødninger" siden fredag, men jeg er fortsatt litt stressa hver gang jeg skal på do. I dag er jeg altså 5+0, og jeg håper spiren holder seg inne i hvert fall 35 uker til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 19. oktober 2009 #286 Del Skrevet 19. oktober 2009 Så deilig å høre fra en lege at alt mest sannsynlig er bra med spiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 19. oktober 2009 #287 Del Skrevet 19. oktober 2009 Skjønner godt at du blir bekymret når slikt skjer, og det blir jo alle de andre også som får småblødninger iløpet av svangerskapet. Men det er nok mer vanlig enn det blir snakket om, spesielt merker man det når man leser her inne om hvor mange som faktisk har det, og det går som regel bra med dem alle. Godt uansett å få en leges synspunkt på det hele og når legen ikke var mer bekymret, så er det nok bare helt normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 19. oktober 2009 #288 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det går nok bra med spiren din, Bestee Men skjønner at du blir redd! :rulle: benytter anledningen til å rulle meg litt i støvet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #289 Del Skrevet 20. oktober 2009 Nå har jeg bestilt tidlig ultralyd på privatklinikk. Håper vi får se hjerteslag slik at jeg kan roe meg ned litt.. Jeg kommer til å være 6+4 den dagen, så det skal vel være mulig da i de aller fleste tilfeller. Jeg både gruer og gleder meg. Jeg bekymrer meg så mye og har vondt for å tro at jeg faktisk er gravid. Dette er jo for godt til å være sant, så det er vel sikkert derfor jeg ikke helt tror på det. Jeg tok en ny gravitest i går, og jeg var minst like nervøs som da jeg tok den første ved IKM. Jeg tror det er nødvendig for meg å få sett liv så fort som mulig, ellers kommer jeg til å grave meg ned i negative tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 20. oktober 2009 #290 Del Skrevet 20. oktober 2009 Skjønner godt du gleder deg til ultralyd. Prøv å ikke beskymre deg så mye, dette går nok bra Hvordan er formen ellers da? Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #291 Del Skrevet 20. oktober 2009 Skjønner godt du gleder deg til ultralyd. Prøv å ikke beskymre deg så mye, dette går nok bra Hvordan er formen ellers da? Ha en fin dag Fornuften sier meg at jeg ikke trenger å bekymre meg, så jeg slapper kanskje litt mer av etter som dagene går. Formen er helt super faktisk. Det eneste jeg merker er litt ømhet, stikk og strekk i magen. Litt diffust og rart som jeg ikke helt klarer å beskrive. Også har jeg fortsatt ømme pupper heldigvis, så jeg har ikke mistet noen symptomer i hvert fall. Er ganske sikker på at de har blitt verre i dag faktisk. Vet det høres teit ut, men jeg vil så gjerne bli kvalm snart! Tror flere symptomer hadde roet meg ned litt.. Håper alt er bare bra med deg om dagen! Nå skal jeg inn i dagboka di og besøke deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TipsyTopsy Skrevet 21. oktober 2009 #292 Del Skrevet 21. oktober 2009 :hoppe: bestee er graviiiiiid. Hun skal bli mamma! Gratulerer så masse Bestee! Tenk så gøy! Ser det er noen dager siden du fant det ut nå. Har vært lite kg-tid på meg. Er ikke gravid enda! Godt alt gikk bra hos legen Bestee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 22. oktober 2009 #293 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Eg har ikkje hatt nettilgang på evighetar, og jammen ser eg at du har fått full klaff mens eg har vore uten internett!!! Gratulerer så utrulig mykje med spiren, Bestee! Eg er veldig glad på dine vegne, og kryssar fingrane for at eg snart kjem etter! Endret 22. oktober 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 23. oktober 2009 #294 Del Skrevet 23. oktober 2009 Her er det bare å rulle seg i babystøv!! Tror det hjalp for Happyfeet altså...! Det tror jeg også! Jeg kan anbefale Bestees babystøv på det varmeste. Håper formen din er fin om dagen. Jeg har også hatt litt lyslys brun utflod i går og litt dagen før. Vet det er veldig vanlig og helt sikkert ikke farlig, men likevel så blir jeg litt redd og er generelt litt småredd for at det skal gå galt denne gangen også. Kommer også til å bestille meg time til tidlig UL. Tror det vil hjelpe veldig på bekymringene å se at det (forhåpentligvis) er liv der. Jeg går også å ønsker meg kvalm. Skikkelig spykvalm som et klart og tydelig bevis på at jeg er supergravid. Ønsker deg en god helg og håper alt står bra til med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #295 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) :hoppe: bestee er graviiiiiid. Hun skal bli mamma! Gratulerer så masse Bestee! Tenk så gøy! Ser det er noen dager siden du fant det ut nå. Har vært lite kg-tid på meg. Er ikke gravid enda! Godt alt gikk bra hos legen Bestee! Tusen takk for det! Så hyggelig at du stikker innom dagboka mi igjen! Har savnet deg her! Kaster ut litt babystøv som du kan rulle deg i, så er jeg sikker på at det klaffer for dere gangske så snart! :strix: :strix: :strix: Endret 23. oktober 2009 av Bestee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #296 Del Skrevet 23. oktober 2009 Eg har ikkje hatt nettilgang på evighetar, og jammen ser eg at du har fått full klaff mens eg har vore uten internett!!! Gratulerer så utrulig mykje med spiren, Bestee! Eg er veldig glad på dine vegne, og kryssar fingrane for at eg snart kjem etter! Velkommen tilbake på nett! Det er en veldig uvant tanke dette her. Tror ikke helt på det, så får håpe det hjelper etter ultralyd neste fredag. Jeg slenger rundt meg med babystøv til alle som vil ha, så pass på å rulle deg litt her! :strix: :strix: :strix: Jeg er sikker på at du kommer etter ganske så snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 23. oktober 2009 #297 Del Skrevet 23. oktober 2009 Velkommen tilbake på nett! Det er en veldig uvant tanke dette her. Tror ikke helt på det, så får håpe det hjelper etter ultralyd neste fredag. Jeg slenger rundt meg med babystøv til alle som vil ha, så pass på å rulle deg litt her! :strix: :strix: :strix: Jeg er sikker på at du kommer etter ganske så snart. Eg rullar meg for harde livet i babystøvet ditt!!! Masse lykke til med UL neste fredag! Alt er nok heilt fint med den lille spiren din, skal du sjå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #298 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det tror jeg også! Jeg kan anbefale Bestees babystøv på det varmeste. Håper formen din er fin om dagen. Jeg har også hatt litt lyslys brun utflod i går og litt dagen før. Vet det er veldig vanlig og helt sikkert ikke farlig, men likevel så blir jeg litt redd og er generelt litt småredd for at det skal gå galt denne gangen også. Kommer også til å bestille meg time til tidlig UL. Tror det vil hjelpe veldig på bekymringene å se at det (forhåpentligvis) er liv der. Jeg går også å ønsker meg kvalm. Skikkelig spykvalm som et klart og tydelig bevis på at jeg er supergravid. Ønsker deg en god helg og håper alt står bra til med deg. Hei og velkommen hjem! Huff, det er ikke noe hyggelig å oppdage farge på utfloden. Selv om man vet så godt at det er veldig vanlig, og at det er sjelden det ender med spontanabort. Jeg er veldig glad jeg har bestilt tidlig ultralyd, og håper det kommer til å roe meg ned litt. Formen er skuffende fin fortsatt. Krysser fingrene for at kvalmen dukker opp om ikke så lenge! Håper du har en super helg du også, og at du klarer å nyte det lille underet du har i magen selv om du er litt engstelig. Du er ikke alene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 25. oktober 2009 #299 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hei Bestee, Håper det går bra med deg og lille spire Får håpe tiden mot UL går fort, så du kan legge til side litt beskymringer. Og så er det sikkert veldig spennende å se på det lille underet i magen sin :rødme: Jeg er nå 9DPO. Jeg har faktisk fått litt spente/ ømme pupper, og det har jeg ALDRI vanligvis... Så må innrømme at jeg får litt håp, samtidig så jeg prøver å ikke ta av for kroppen har jo lurt meg så mange ganger nå og det kan jo bare være nok et forsøk på lureri :gjeiper: Men temperaturen min er som den vanligvis pleier å være etter EL (om ikke litt lavere)og det får meg til å lande litt igjen i forhold til håpet. Så jeg tenkte jeg kunne spørre deg om du merket noe på temperaturen så tidlig etter EL nå når det klaffet for deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 26. oktober 2009 #300 Del Skrevet 26. oktober 2009 Innom med en og håper formen er fin for deg og lille i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå