Gå til innhold

Hvordan ser du for deg utseendet til...

kristian82

Anbefalte innlegg

Gjest Euforia
Hmmmmm - sikker på at du bare er 17 år?

Når jeg leser hva du skriver her så virker du faktisk eldre ..... hehe

Trenger ikke å være dårlig til å skrive selv om man er 17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Euforia
Euforia.... O_O

Nå føler jeg meg skikkelig kjedelig i utseendet her. Er det virkelig mulig å se så filmstjerne ut? O_O

Bildet er tatt med mobilkamera, så lyset er veldig feil. Ser ikke så veldig filmstjerne ut. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førsteinntrykket stemmer egentlig aldri er jeg redd hehe

Og jeg har tenkt å prøve å være litt realist fremover, men det er noen saker som bare må stemme også. Ikke minst personkjemien.

Treffe noen på byen har jeg gitt opp - de fleste interessante der er (heller) ikke single, og de som eventuelt er det vet man ikke hvem er. Det blir altfor mye innsats og for liten gevinst. Nei, da har jeg faktisk mer tror på nettdating sider - uten at jeg har prøvd det ennå hehe

Det letteste er vel å treffe noen på byen (ved å faktisk snakke med dem, og bli bedre kjent) Det enkleste er vel gjennom venner og bekjente. Snakker man med noen merker man ganske straks om det er noen kjemi der. Synes det er vanskelig over nettet, og en del stress. Først skal man bli kjent med noen gjennom et bilde og noen e-brev. Så skal man ha noen samtaler på msn, og gjerne se personen via webcam, slik at man vet at man snakker med samme personen som på bildet. Tilslutt skal man treffes. Alt det arbeidet, og så er det skjelden man "lykkes." Nei, jeg har gitt opp internet på det området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, er det fjernet nå? Har vært innom Tiny og prøvd.

Tusen takk!

Nå er det borte ja.

Bare hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter som jeg er klarsynt får jeg prøve meg på nytt! Var morsomt dette! :ler:

Mr_Guy:

180 høy, skapromantiker, og innehar mye kunnskap. Han har mørkt hår og grønne øyne og bruker lesebriller. Ellers er han muskuløs og ordentlig, og har draget på damene selv om han ikke tror helt på det selv.

Alle sier 180, men det er feil unge damer! V

Romantisk når det passer ville jeg sagt. så R-

Mye kunnskap, dessverre feil V

Mørkt hår, jepp! R

Grønne øyne, niks V

lesebriller, niks V

Muskuløs, Nja, litt. Ikke veldig R-

Draget på damene. Litt, men feil type damer. R-

:ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det letteste er vel å treffe noen på byen (ved å faktisk snakke med dem, og bli bedre kjent) Det enkleste er vel gjennom venner og bekjente. Snakker man med noen merker man ganske straks om det er noen kjemi der. Synes det er vanskelig over nettet, og en del stress. Først skal man bli kjent med noen gjennom et bilde og noen e-brev. Så skal man ha noen samtaler på msn, og gjerne se personen via webcam, slik at man vet at man snakker med samme personen som på bildet. Tilslutt skal man treffes. Alt det arbeidet, og så er det skjelden man "lykkes." Nei, jeg har gitt opp internet på det området.

Litt enig. I alle fall kjipt om man chatter og styrer i 1 mnd. så tar det en 1 times date å finne ut at man har zero kjemi in real life. Eneste jeg syns er fordel med nett - nå har jeg ikke testet det ut noe særlig - men innbiller meg det hehe, er at man for det første har samlet alle single på et sted. Slipper å f.eks. prøve seg på en dame på byen som man etter 1 time finner ut at er opptatt. Man ser jo om utseende appelerer og får et vist inntrykk av profilen. Tror også man kan sile ut de som er mest ulike seg selv ved chatting. Å dersom man tar en liten minidate fort så blir det ikke så mye bortkasta av tid egentlig. Er jo også litt lettere å innlede kontakt over nett/ "prøve" å få kontakt, enn det som kan være tilfellet på f.eks. byen. I alle fall om man har/får noen småperioder hvor man ikke helt ser de naturlige åpningene - sjenert - til å f.eks. begynne å prate med en jente i køen på vei inn på et utested. En annen ting som jeg syns er litt dumt med byen er at jenter - sikkert p.g.a. de opplever det ofte - kun tror at man snakker til de for at man er ute etter sex. Da syns jeg det blir enda mer pinlig å skulle ta kontakt. Sånn sett foretrekker jeg mer - trening, jobb, middag hos venner osv. hvor man kan ha en "normal" samtale med en person uten at hun setter seg helt på bakbena fordi hun tror at du kun vil ha henne med hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå virker du tafatt, mann.

Må dama være noen du kjenner????

For det andre - de ikke-single kan bli plutselig bli single, så følg med.

Joda, men poenget mitt var bare at på et utested står det ikke stemplet i panna hvem som er singel eller ikke. Da blir det mye jobb å finne det ut ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar40 er helt A4 utseendemessig, veier rundt 80 kg og er 180 cm høy med tynne, stilkete sykkelben. Han går i gubbe-olabukse og t-skjorter kjøpt på Dressmann. Ellers bryr han seg ikke så mye om klær og utseende. Han har en begynnende/frodig måne som han ser oppgitt på hver morgen før han får lyst til knuse speilet i ren frustrasjon. Han sprayer Axe på kroppen sin etter dusjen siden han er lettpåvirkelig. Han er skilt, eller har noen havarerte samboerforhold bak seg, og nå er han på KG for å fiske etter damer. Djiiz, det var mitt bidrag.

PS, brutal_mann faller inn under samme beskrivelse.

Skal vi gifte oss da eller? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å være dårlig til å skrive selv om man er 17.

Neida, du virker en del eldre faktisk i mye av det du skriver, men ikke alltid hehe Og du har jo ungdommens energi i skrivingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger bare å lykkes en gang :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig. I alle fall kjipt om man chatter og styrer i 1 mnd. så tar det en 1 times date å finne ut at man har zero kjemi in real life. Eneste jeg syns er fordel med nett - nå har jeg ikke testet det ut noe særlig - men innbiller meg det hehe, er at man for det første har samlet alle single på et sted. Slipper å f.eks. prøve seg på en dame på byen som man etter 1 time finner ut at er opptatt. Man ser jo om utseende appelerer og får et vist inntrykk av profilen. Tror også man kan sile ut de som er mest ulike seg selv ved chatting. Å dersom man tar en liten minidate fort så blir det ikke så mye bortkasta av tid egentlig. Er jo også litt lettere å innlede kontakt over nett/ "prøve" å få kontakt, enn det som kan være tilfellet på f.eks. byen. I alle fall om man har/får noen småperioder hvor man ikke helt ser de naturlige åpningene - sjenert - til å f.eks. begynne å prate med en jente i køen på vei inn på et utested. En annen ting som jeg syns er litt dumt med byen er at jenter - sikkert p.g.a. de opplever det ofte - kun tror at man snakker til de for at man er ute etter sex. Da syns jeg det blir enda mer pinlig å skulle ta kontakt. Sånn sett foretrekker jeg mer - trening, jobb, middag hos venner osv. hvor man kan ha en "normal" samtale med en person uten at hun setter seg helt på bakbena fordi hun tror at du kun vil ha henne med hjem.

Single på ett sted? Det er desverre mange av de "single" som er både samboere, gifte eller har kjærester.

Mange av de som skriver at de søker (langvarig) forhold lyver.

"sile ut de som er mest ulike seg selv ved chatting" Hvordan kan man vite at de ikke er seg selv når man ikke kjenner dem?

Jeg ville aldri truffet noen fra nett som jeg ikke hadde sett og/eller snakket med via webcam. Jeg må finne ut om det i det hele tatt er vits å treffes, og må da vite om vi kan føre en normal samtale. (Og om personen er tilnærmet lik den han fremstiller seg selv som skriftlig.)

Jeg er svært utadvendt og snakker med "alt og alle." Det gjelder også på byen, på fester, middagsselskaper, konserter o.l. der jeg ikke kjenner noen. Har aldri opplevd å være sjenert, men kan godt tenke meg at det er lettere å komme i kontakt med folk over nettet.

Ang. å tro en mann på byen kun er ute etter sex: Det spørs akkurat hvordan han tar kontakt, oppfører seg og hva han sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger bare å lykkes en gang :) hehe

Det er sant. Desverre har jeg noen dårlige erfaringer, og synes det er lettere å treffe noen IRL. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia
Neida, du virker en del eldre faktisk i mye av det du skriver, men ikke alltid hehe Og du har jo ungdommens energi i skrivingen :)

Koselig å høre det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Single på ett sted? Det er desverre mange av de "single" som er både samboere, gifte eller har kjærester.

Mange av de som skriver at de søker (langvarig) forhold lyver.

"sile ut de som er mest ulike seg selv ved chatting" Hvordan kan man vite at de ikke er seg selv når man ikke kjenner dem?

Jeg ville aldri truffet noen fra nett som jeg ikke hadde sett og/eller snakket med via webcam. Jeg må finne ut om det i det hele tatt er vits å treffes, og må da vite om vi kan føre en normal samtale. (Og om personen er tilnærmet lik den han fremstiller seg selv som skriftlig.)

Jeg er svært utadvendt og snakker med "alt og alle." Det gjelder også på byen, på fester, middagsselskaper, konserter o.l. der jeg ikke kjenner noen. Har aldri opplevd å være sjenert, men kan godt tenke meg at det er lettere å komme i kontakt med folk over nettet.

Ang. å tro en mann på byen kun er ute etter sex: Det spørs akkurat hvordan han tar kontakt, oppfører seg og hva han sier.

Hmm...Sant det. Men sånne fallgruver som at personen viser et annet bilde, later som han er en helt annen - jobb, interesser og personlighet, og ikke søker langvarig forhold, tror jeg det er egentlig menn som er værst på. Altså at kvinner utsettes for sånne menn på nett, men tror ikke det er like mange menn som blir utsatt for sånne kvinner på nett. Når det gjelder at personen reelt sett ikke er singel, så er det nok likt fordelt av løgnere mellom menn og kvinner.

Nei, er vel en grunn til at jeg ikke har tittet så mye rundt på nett når det gjelder dates ja hehe....Ja ja ja....Å sånn går no dagan...... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det er sant. Desverre har jeg noen dårlige erfaringer, og synes det er lettere å treffe noen IRL. :)

Ja, jeg ville vel anta at selv i dagens samfunn er det fortsatt lettere for en mann å finne en seriøs kvinne, enn for en kvinne å finne en seriøs mann. Men jeg kan jo selvfølgelig ta feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...Sant det. Men sånne fallgruver som at personen viser et annet bilde, later som han er en helt annen - jobb, interesser og personlighet, og ikke søker langvarig forhold, tror jeg det er egentlig menn som er værst på. Altså at kvinner utsettes for sånne menn på nett, men tror ikke det er like mange menn som blir utsatt for sånne kvinner på nett. Når det gjelder at personen reelt sett ikke er singel, så er det nok likt fordelt av løgnere mellom menn og kvinner.

Nei, er vel en grunn til at jeg ikke har tittet så mye rundt på nett når det gjelder dates ja hehe....Ja ja ja....Å sånn går no dagan...... :klø:

Hehe! Ja, derfor lar jeg det være, rett og slett. Man har jo aldri noen garanti at de man treffer ute på byen ikke lyver så det renner heller da. Derfor er det best å treffe noen gjennom bekjentskaper og venner. Treffer man en som er skikkelig drittsekk får man gjerne et hint eller advarsel. Er han opptatt får man garantert vite det. All annen informasjon om snusk og fanteri får man gjerne også hvisket i øret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ville vel anta at selv i dagens samfunn er det fortsatt lettere for en mann å finne en seriøs kvinne, enn for en kvinne å finne en seriøs mann. Men jeg kan jo selvfølgelig ta feil.

Vil tro det er meget sannsynlig ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt stemmer bortsett fra at jeg har lys brunt på grensen til blondt hår i skulderlengde. Kanskje jeg kan bli oppfattet som noe småarrogant en sjelden gang. Men som oftest hyggelig med alle.

Jeg tror du er litt sånn brent barn skyr ilden. Har jeg rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...