kristian82 Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #361 Del Skrevet 21. juli 2009 Tenk så kult det hadde vært Du er jo litt kjendis nå da, minikjendis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #362 Del Skrevet 21. juli 2009 Tiper du her en K530i og at bildet ble tatt på høsten i fjor... Og hun venninnen din har nok Photoshop CS3. Herregud så jeg gleder meg til kamera med innebygget GPS! Da hadde vi visst hvor du bodde også... Nei, jeg er ikke så psyko som jeg virker... WOOOOOOW. Sant! Har ikke den telefonen nå, men hadde den i fjor, på høsten, da jeg tok bildet! Kan du lære meg å være synsk? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #363 Del Skrevet 21. juli 2009 Du er jo litt kjendis nå da, minikjendis! Hva, JEG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Guy Skrevet 21. juli 2009 #364 Del Skrevet 21. juli 2009 Euforia - Will you sign my arm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 21. juli 2009 #365 Del Skrevet 21. juli 2009 Tusen takk. Haha, nei, følte det var tryggere å sende link enn å faktisk laste det opp inni her. Har ikke skrevet noe flaut, så går egentlig bra. Hihi. Huske å fjerne linken/bildet etter hvert også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #366 Del Skrevet 21. juli 2009 Huske å fjerne linken/bildet etter hvert også da Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #367 Del Skrevet 21. juli 2009 Euforia - Will you sign my arm? Har kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #368 Del Skrevet 21. juli 2009 Hva, JEG? Mm, du er jo det nå. Slenger meg på Mr.Guy, Euforia will you sign on my rock hard abs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #369 Del Skrevet 21. juli 2009 WOOOOOOW. Sant! Har ikke den telefonen nå, men hadde den i fjor, på høsten, da jeg tok bildet! Kan du lære meg å være synsk? :D Ja, du bør fjerne bildet da. Er vel ikke noe farlig med det der selvfølgelig, men linken ligger jo her hvis ikke innleggene blir fjernet av en moderator. Okay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #370 Del Skrevet 21. juli 2009 Mm, du er jo det nå. Slenger meg på Mr.Guy, Euforia will you sign on my rock hard abs? Slenger meg på den forrige kommentaren min igjen! Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 21. juli 2009 #371 Del Skrevet 21. juli 2009 WOOOOOOW. Sant! Har ikke den telefonen nå, men hadde den i fjor, på høsten, da jeg tok bildet! Kan du lære meg å være synsk? :D all informasjonen ligger i bildet Du må bare ha et program som viser deg informasjonen. Så nå var ikke _det_ så imponerende lenger... Selv bruker jeg en applikasjon som heter Gwenview. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #372 Del Skrevet 21. juli 2009 Ja, du bør fjerne bildet da. Er vel ikke noe farlig med det der selvfølgelig, men linken ligger jo her hvis ikke innleggene blir fjernet av en moderator. Okay? Kan du si hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaBelle Skrevet 21. juli 2009 #373 Del Skrevet 21. juli 2009 Ja, jeg er superkjendis Nei, jeg har ikke skrevet noe som gjør at jeg ikke vil bli gjenkjent, jeg er vel bare ikke så tøff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 21. juli 2009 #374 Del Skrevet 21. juli 2009 Mm, du er jo det nå. Slenger meg på Mr.Guy, Euforia will you sign on my rock hard abs? Ser dette er en halv gammel tråd... men jeg har lyst til å prøve på Kristian82: Snill, ærlig, rolig omtenksom og avbalansert. Jobber kanskje i barnehage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #375 Del Skrevet 21. juli 2009 all informasjonen ligger i bildet Du må bare ha et program som viser deg informasjonen. Så nå var ikke _det_ så imponerende lenger... Selv bruker jeg en applikasjon som heter Gwenview. ...åå ): Nå som jeg trodde du kunne spå fremtiden min og greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 21. juli 2009 #376 Del Skrevet 21. juli 2009 Kan du si hvordan jeg gjør det? Går tilbake til innlegget og endrer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Guy Skrevet 21. juli 2009 #377 Del Skrevet 21. juli 2009 Kan du si hvordan jeg gjør det? redigere innlegg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #378 Del Skrevet 21. juli 2009 Ja, jeg er superkjendis Nei, jeg har ikke skrevet noe som gjør at jeg ikke vil bli gjenkjent, jeg er vel bare ikke så tøff Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #379 Del Skrevet 21. juli 2009 Kan du si hvordan jeg gjør det? Du la vel opp bildet (upload) til nettsiden - er det ikke mulig å slette det der også da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #380 Del Skrevet 21. juli 2009 Du la vel opp bildet (upload) til nettsiden - er det ikke mulig å slette det der også da? Hmm, har jeg ikke fjernet det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå