Gå til innhold

Hvordan ser du for deg utseendet til...

kristian82

Anbefalte innlegg

Gjest Euforia
Fornuftig jente :)

Altså, man kan være veldig skarp og ha høy intelligens selv om man er blond og går med små skjørt, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jeg et bevis på. Jeg blond og ofte på byen med kort skjørt, pleier ikke å bli full da, men det hender jo :P Jeg vet jo selv jeg er smart, men det vet kanskje ikke de andre på byen. Man går jo uansett på byen for å ha det gøy, og ikke for å briljere med sin høye IQ.

Ja, så lenge man ikke går ut for å finne noen .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, man kan være veldig skarp og ha høy intelligens selv om man er blond og går med små skjørt, altså.

Jo, sikkert - men er det fornuftig? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg et bevis på. Jeg blond og ofte på byen med kort skjørt, pleier ikke å bli full da, men det hender jo :P Jeg vet jo selv jeg er smart, men det vet kanskje ikke de andre på byen. Man går jo uansett på byen for å ha det gøy, og ikke for å briljere med sin høye IQ.

Jepp, blir litt vel i overkant prippent om man skal vurdere folk sin IQ eller manglende IQ når de er fulle og har det gøy på byen. Kan uten problem finne en blond dame i kort skjørt som fniser og er full, men jobber som lege f.eks . :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens, jeg mente ikke å gå direkte på de som har langt blondt hår og går med miniskjørt altså. Det var bare ett eksempel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia
Jo, sikkert - men er det fornuftig? hehe

Kommer an på hva man kombinerer det med.

Går man med 15 cm høye hæler, et kort skjørt som ikke dekker stumpen og ikke strømpebukse, er det nok ikke så fornuftig. Men mye man kan kombinere med et kort skjørt og det ikke blir så vulgært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

158 høy, lys blond, grønne øyer, slank med former. Et uskyldig og søtt ansikt. En føflekk under det venstre øyet. Tror du jobber i butikk, og er glad i å lese. :popcorn: Traff jeg? :gjeiper:

Hehe, jeg er glad i å lese og er slank med former, men ellers er det ganske feil. Eller.. kanskje jeg er litt søt og uskyldig også. Men det er bare fordi jeg er en ulv i fåreklær :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er glad i å lese og er slank med former, men ellers er det ganske feil. Eller.. kanskje jeg er litt søt og uskyldig også. Men det er bare fordi jeg er en ulv i fåreklær :gjeiper:

Ulv i fåreklær er bra ;), jeg hadde noen rett i alle fall da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan uten problem finne en blond dame i kort skjørt som fniser og er full, men jobber som lege f.eks . :popcorn:

Ja, og hvilket inntrykk får jeg av ho da? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Ja, så lenge man ikke går ut for å finne noen .....

Vel..jeg har skaffet meg mange dater på den måten jeg. Selv om jeg ikke har endt opp med mannen i mitt liv ennå, så har jeg absolutt møtt noen som var verdt en sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva man kombinerer det med.

Går man med 15 cm høye hæler, et kort skjørt som ikke dekker stumpen og ikke strømpebukse, er det nok ikke så fornuftig. Men mye man kan kombinere med et kort skjørt og det ikke blir så vulgært.

Ja jøss, det stemmer sikkert bra det. Sunn fornuft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og hvilket inntrykk får jeg av ho da? ;) hehe

'Kommer ann på hvor fordømmende du er det Steinar ;)!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel..jeg har skaffet meg mange dater på den måten jeg. Selv om jeg ikke har endt opp med mannen i mitt liv ennå, så har jeg absolutt møtt noen som var verdt en sjanse.

Javisst, det er jo ikke umulig. Det går an å vinne i Lotto også ;) hehe

Men det blir som regel mye innsats og liten gevinst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Kommer ann på hvor fordømmende du er det Steinar ;)!!!!

Ja, kanskje ikke der jeg er mest fleksibel akkurat hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst, det er jo ikke umulig. Det går an å vinne i Lotto også ;) hehe

Men det blir som regel mye innsats og liten gevinst.

Men å dra på byen kan jo være gøy når man er singel av flere grunner da, er jo ikke eneste målet å få dame. Det er sosialt, man har det gøy med kompiser og venninner, drikker litt...Så kan det jo alltids hende man møter si en blond lav jente i skjørt som jobber som lege, og som 4 år senere føder de vakre tvillingene Thea og Charlotte.... :popcorn: hehe

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er ei fornuftig jente. :)

Bra :) Da finner du forhåpentligvis en fornuftig gutt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å dra på byen kan jo være gøy når man er singel av flere grunner da, er jo ikke eneste målet å få dame. Det er sosialt, man har det gøy med kompiser og venninner, drikker litt...Så kan det jo alltids hende man møter si en blond lav jente i skjørt som jobber som lege, og som 4 år senere føder de vakre tvillingene Thea og Charlotte.... :popcorn: hehe

Joda, det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...