Gjest gjestdeluxe Skrevet 21. juli 2009 #181 Del Skrevet 21. juli 2009 Må være litt skummelt å vite "så mye" personlig om den personen når man møtes uten å ha snakket sammen. Enig. Jeg har vært gjest til og fra i drøye 4-5 år (fra den gang jeg googlet etter et spørsmål som hadde med parforhold og dumping å gjøre, og da havnet google-søket på KG). Så har fått med meg at noen få har truffet hverandre her. Det er jo ikke rart, i og med at folk er på nett. Egentlig er det merkelig at det ikke er ennå flere menn her? Som ser sitt snitt til å sjekke damer? Men ja, det må føles rart å vite så mye om personen før man treffes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. juli 2009 #182 Del Skrevet 21. juli 2009 Womenwomen: ganske pen, blond, mye sminke, er en sånn som krever masse oppmerksomhet og sørger for at hun alltid er midtpunktet i en liten forsamling, flørter veldig med menn. En sånn som kommer bort til nye personer og hilser for å være høflig, men øyeblikkelig etterpå snur seg bort og gidder ikke å snakke noe mer med deg resten av kvelden. Snakker mye om seg selv, og mister fort interesseren for de som ikke gidder å høre på hennes historier eller le av hennes vitser hele kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #183 Del Skrevet 21. juli 2009 Ja...han men hun er jo opptatt. men det visste nok ikke Steinar da. Han prøvde seg nok på mange den kvelden. Brutal Mann ble forskrekket over all frilyntheten. Hvorfor ville ingen høre på hans klager om hvor mye kvinner bare utnytter mannen for hans penger og eiendom? Hvorfor ville ingen høre på dette da han la ut om det i baren? Det var jo sant! Vil ikke kvinner høre sannheten, lurte han på. Ja, jeg blir helt ør av alle disse kvinnemenneskene :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 21. juli 2009 #184 Del Skrevet 21. juli 2009 Womenwomen: ganske pen, blond, mye sminke, er en sånn som krever masse oppmerksomhet og sørger for at hun alltid er midtpunktet i en liten forsamling, flørter veldig med menn. En sånn som kommer bort til nye personer og hilser for å være høflig, men øyeblikkelig etterpå snur seg bort og gidder ikke å snakke noe mer med deg resten av kvelden. Snakker mye om seg selv, og mister fort interesseren for de som ikke gidder å høre på hennes historier eller le av hennes vitser hele kvelden. Dette var en mye bedre beskrivelse enn min. Tror den her stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #185 Del Skrevet 21. juli 2009 Enig. Jeg har vært gjest til og fra i drøye 4-5 år (fra den gang jeg googlet etter et spørsmål som hadde med parforhold og dumping å gjøre, og da havnet google-søket på KG). Så har fått med meg at noen få har truffet hverandre her. Det er jo ikke rart, i og med at folk er på nett. Egentlig er det merkelig at det ikke er ennå flere menn her? Som ser sitt snitt til å sjekke damer? Men ja, det må føles rart å vite så mye om personen før man treffes. Hvorfor har du ikke laget deg profil hvis du har vært aktiv så lenge? Det var faktisk nytt for meg at det fantes menn her inne i det hele tatt (ble medlem i november, men har ikke vært så ofte innom), siden det tross alt heter Kvinneguiden, men der fikk jeg meg en overraskelse. Har for det meste bare sittet på tråder om kosthold og sminke, så kanskje ikke så rart det tok så lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 21. juli 2009 #186 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg kjenner deg ikke godt nok ennå (som profil her), men du hadde garantert stått og snakket med noen KG-venninner ved et av bordene. Du roper på kelneren og bestiller drinker til bordet med alle venninnene. Så går du ut på damenes baderom og pudrer nesen og legger lip gloss. Du lurer på hvor det blir av dansingen, hvorfor går ingen ut på gulvet? Må virkelig mennene drikke seg til mot før de tør å like rytmene fra Michael Jacksons Billie Jean? Hallo. Veldig mye som jeg hadde gjort, egentlig! Så du kjenner meg alikevel, eller er du sysk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 21. juli 2009 #187 Del Skrevet 21. juli 2009 Ååh.. nei... Jeg har vært for lite på forumet i det siste og har tydeligvis gått glipp av festen! Antagelig er det meg som går forbi vinduet og snøfter over alle de fulle damene som drikker fargede drinker, mens jeg egentlig er like tåpelig selv, når jeg drikker Morsom tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #188 Del Skrevet 21. juli 2009 Enig. Jeg har vært gjest til og fra i drøye 4-5 år (fra den gang jeg googlet etter et spørsmål som hadde med parforhold og dumping å gjøre, og da havnet google-søket på KG). Så har fått med meg at noen få har truffet hverandre her. Det er jo ikke rart, i og med at folk er på nett. Egentlig er det merkelig at det ikke er ennå flere menn her? Som ser sitt snitt til å sjekke damer? Men ja, det må føles rart å vite så mye om personen før man treffes. Bare en fordel å vite en del om hverandre først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #189 Del Skrevet 21. juli 2009 Nei nei nei. Steinar ankommer festen og blir stående rådvill som et barn i en godtebutikk, og bestemmer seg deretter for å gå systematisk til verks. Etter å ha varmet opp med å se på leggene til Hilde KS, flagrer han som en sommerfugl fra dame til dame alt mens han spør "unnskyld frøken, kunne De tenke Dem å være trettifem i kveld?" Ja, jeg liker godteri og akkurat 35 er vel ikke et absolutt krav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #190 Del Skrevet 21. juli 2009 Bare en fordel å vite en del om hverandre først Vel, ikke nødvendigvis? Hvis det ikke går så bra, hadde jeg syntes det hadde vært ubehagelig at mannen jeg ikke hadde kjemi med og som jeg nesten ikke kjente visste om underlivsproblemene mine og de tragiske forholdene jeg hadde hatt tidligere. Nå snakket jeg ikke om meg selv, ville bare illustrere et eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 21. juli 2009 #191 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg kjenner deg ikke godt nok ennå (som profil her), men du hadde garantert stått og snakket med noen KG-venninner ved et av bordene. Du roper på kelneren og bestiller drinker til bordet med alle venninnene. Så går du ut på damenes baderom og pudrer nesen og legger lip gloss. Du lurer på hvor det blir av dansingen, hvorfor går ingen ut på gulvet? Må virkelig mennene drikke seg til mot før de tør å like rytmene fra Michael Jacksons Billie Jean? Hallo. Jeg er ganske ny på KG generelt og bruker ganske sjelden sigletråden, er mest på snikk snakk for å snakke om noe ikke er så deprimmert etter det ble slutt. Men jeg kjenner det er på tide å henge her oftere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #192 Del Skrevet 21. juli 2009 Vel, ikke nødvendigvis? Hvis det ikke går så bra, hadde jeg syntes det hadde vært ubehagelig at mannen jeg ikke hadde kjemi med og som jeg nesten ikke kjente visste om underlivsproblemene mine og de tragiske forholdene jeg hadde hatt tidligere. Nå snakket jeg ikke om meg selv, ville bare illustrere et eksempel. Joda, men det er jo ikke nødvendig å fortelle absolutt alt før man treffes heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. juli 2009 #193 Del Skrevet 21. juli 2009 Joda, men det er jo ikke nødvendig å fortelle absolutt alt før man treffes heller Har man hengt her en stund ligger det jo en del informasjon her og der da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #194 Del Skrevet 21. juli 2009 Joda, men det er jo ikke nødvendig å fortelle absolutt alt før man treffes heller Sitter man så mye på Internett at man finner en å dele livet sitt med der, er man mest sannsynlig så flink med pc at man lett finner de innleggene vedkommende har skrevet her inne. Og da får man vite en god del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #195 Del Skrevet 21. juli 2009 Har man hengt her en stund ligger det jo en del informasjon her og der da. Jo, sikkert. Men det må man jo da passe på og tenke på selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #196 Del Skrevet 21. juli 2009 Sitter man så mye på Internett at man finner en å dele livet sitt med der, er man mest sannsynlig så flink med pc at man lett finner de innleggene vedkommende har skrevet her inne. Og da får man vite en god del. Si jeg traff noen herifra, og det ikke ble noen kjemi, hvorfor skulle jeg da bry meg noe mer med henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #197 Del Skrevet 21. juli 2009 Si jeg traff noen herifra, og det ikke ble noen kjemi, hvorfor skulle jeg da bry meg noe mer med henne? Ubehagelig at en "fremmed" vet så mye om deg, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 21. juli 2009 #198 Del Skrevet 21. juli 2009 Hvorfor har du ikke laget deg profil hvis du har vært aktiv så lenge? Jeghar hatt et par-tre profiler, men ga det opp kort tid etter. Likte det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 21. juli 2009 #199 Del Skrevet 21. juli 2009 Liker denne singelfesten til gjestdeluxe, jeg... Har plassert de fleste rundt omkring i lokalet nå, der jeg entrer sent... men, er spent på om jeg blir tildelt en egen rolle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 21. juli 2009 #200 Del Skrevet 21. juli 2009 Ja...han men hun er jo opptatt. men det visste nok ikke Steinar da. Han prøvde seg nok på mange den kvelden. Jo jeg tror han visste det, men siden hun har skrytt av leggene sine, så.... man kan jo bare se, ikke sant? Har forresten også vært gjest til og fra her i flere år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå