Gjest Chrizzy Skrevet 21. juli 2009 #181 Del Skrevet 21. juli 2009 Ja, men var en som spurte om hvordan blonde, russiske jenter så ut, og om noen hadde bilder, derfor sendte jeg linken. Ok. Bare lurte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #182 Del Skrevet 21. juli 2009 Ok. Bare lurte Trodde du jeg bare... fant et tilfeldig bilde som jeg linket til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 21. juli 2009 #183 Del Skrevet 21. juli 2009 Trodde du jeg bare... fant et tilfeldig bilde som jeg linket til? Neida, jeg forstod at hun var russisk, men jeg har ikke fått med meg alt du har skrevet her så jeg lurte bare på hva du mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #184 Del Skrevet 21. juli 2009 Neida, jeg forstod at hun var russisk, men jeg har ikke fått med meg alt du har skrevet her så jeg lurte bare på hva du mente. Haha, skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #185 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg tror ww er venneløs fordi hun er et kjedelig overfladisk menneske med et veldig ensporet perspektiv på ting. Jeg tror at å være med henne gir folk ingenting rett og slett. Slik er mitt inntrykk utfra alle hennes skriverier i hvertfall Ved å uttale deg på denne måten om en annen person i et forum, er du vel på det samme nivået som du beskylder henne for å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 21. juli 2009 #186 Del Skrevet 21. juli 2009 Når ble russiske damer kjent for å være så pene? Det var nytt for meg. Og å bli tatt for å være prostituert er da ikke et kompliment. Veldig trist dersom idealet skal være å se ut som en prostituert. Fordi, f.eks, det var en russisk lyriker som het Jevgenij eller hva det var - han var i alle fall gift med den amerikanske danseren Isadora Duncan, men kverket seg selv allerede da han var 25 (Oh, those Russians.. ) - som skrev følgende bevingede ord: Alle kvinner er horer. Beklager mamma, du er også dame. Sammenhold dette med det gjengse russiske uttrykket om at alle damer er horer, dess vakrere de er dess større hore er de, så er du kanskje på sporet... Kreket var en bekreftelse på dette. Men jeg har møtt unntakt også. Tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 21. juli 2009 #187 Del Skrevet 21. juli 2009 Ved å uttale deg på denne måten om en annen person i et forum, er du vel på det samme nivået som du beskylder henne for å være. Man blir forhånds - dømt av de fleste for hvordan man ser ut ! Uansett om man er extra pen eller stygg . Det er sannheten .Og man har ingenting man skull sagt om det .I løpet av noen sekunders blikk - har folk gjordt seg et første- inntrykk av hvem du er .Selv om de ikke kjenner deg .Folk driter i personligheten din ofte - men ser kunn hvordan du ser ut .Og dømmer deg deretter ifølge sin egen oppfatning . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 21. juli 2009 #188 Del Skrevet 21. juli 2009 Skjønner ikke hvorfor enkelte absolutt må trykke på space før tegnsettingen... Og jeg skjønner ikke hvorfor folk skriver "enda" når det skal være "ennå" (i alle tidssammenhenger - enda er for komparative formål), men jeg biter det stort sett i meg. Fordi det er en fin indikator på hva slags litterærintellektuelle nivå en person ligger på, og gjerne også på om de er småborgerlig, krampaktig fisefine eller ikke. Dessuten er det blitt formelt sett sidestilte former, antagelig fordi alle fisefine småborgere og besteborgere i småbyer over det ganske land - fortrinnsvis damer, av en eller annen merkelig grunn - tviholder på "enda", fordi de mener det er pent og indikerer hvilket sosiolekt (les: klasse) de tilhører. Og hvorfor skriver folk venninde? Det ser jeg ofte her, og kreket brukte det gjennomgående - men alle normale mennesker skriver jo venninne, og uttaler det også sånt. Er det noen som virkelig *uttaler* det som "venninde"? Også formelt sett sidestilte former, og av samme årsaker som nevnt. La nå folk speise mellom ord og tegnsetting.. De synes vel det er finere sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 21. juli 2009 #189 Del Skrevet 21. juli 2009 Da lærte du noe nytt der. Men luksusprostituert er kun oslomannen sitt ideal. "kreket" så jo ut som en, så da... Se "Scent of a Woman" (Al Pacino) eller "Pretty Woman" (Richard Gere, Julia Roberts), lær noe nytt.. Få damer er bedre enn en luksusprostituert - men mange er likevel dyrere, merkelig nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 21. juli 2009 #190 Del Skrevet 21. juli 2009 Siden " kreket " er lik meg . Og hun er din X - så er du sikkert en type mann jeg også kunne like : ) Du har sikkert et tiltrekkende utseende selv ? Hva syns du selv Oslomann ? Hvorfor tror du kvinner faller for deg ? Hvordan ser DU ut selv - beskriv ? Eh - hvilken kjendis kunne du sagt du lignet på ? Ble nå litt nyskjerrig på deg : ) Hilsen WW Vel, siden du har valgt å ikke regge deg selv, og jeg har valgt det samme, så kan jeg ikke sende deg PM - og jeg kommer ikke til å beskrive meg selv her i åpent forum!! Oslo er ikke akkurat en veldig liten by, men den er heller ikke stor nok.. Bor du i Oslo, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 21. juli 2009 #191 Del Skrevet 21. juli 2009 Fordi, f.eks, det var en russisk lyriker som het Jevgenij eller hva det var - han var i alle fall gift med den amerikanske danseren Isadora Duncan, men kverket seg selv allerede da han var 25 (Oh, those Russians.. ) - som skrev følgende bevingede ord: Alle kvinner er horer. Beklager mamma, du er også dame. Sammenhold dette med det gjengse russiske uttrykket om at alle damer er horer, dess vakrere de er dess større hore er de, så er du kanskje på sporet... Kreket var en bekreftelse på dette. Men jeg har møtt unntakt også. Tror jeg.. Virker som skjønnhet = det samme som salgsvare ! Å være prostituert er jo et lavstatus yrke sevsagt . Men i andre sammenhenger så er jo nettopp skjønnhet noe som selger uvanlig bra generelt , uansett hva det er reklame for ! Skjønnhet er lokkemat & mye salgstrix i f.eks reklame .Slik er det . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 21. juli 2009 #192 Del Skrevet 21. juli 2009 NEI!!!! Jeg behandler mennesker likt uansett utseende eller størelse o.l.! Skulle da bare mangle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 21. juli 2009 #193 Del Skrevet 21. juli 2009 Skandinaviske jenter er kjent for å være pene i USA i alle fall (pene, og lette på tråden). Synd dersom en ikke vet å verdsette det her hjemme. De/dere oppfører seg annerledes i utlandet enn her hjemme. På samme måte som utvekslingsstudiner fra utlandet oppfører seg vesensforskjellig her i landet, enn hva de gjør hjemme. Tror aldri du ville trodd meg om jeg beskrev hva jeg så og opplevde da jeg var president for en organisasjon som tok seg av sånne (sosialt program etc.). Jeg var litt sammen med ei av dem ei stund, ei fra USA, som siden er blitt ikke bare advokat, men til og med har vært med i USAs delegasjon til FNs generalforsamling. Hun, jeg, hennes finske venninne,en norsk politiadvokat (nå), samt en to meter høy hollandsk fyr (vet ikke hvor han er) hadde det riktig koselig foran peisen på ei hytte.. Enda koseligere ble det da de andre tre til slutt gikk, og hun og jeg ble igjen, rett ved siden av peisen.. Men det var mye galskap og nakenhet før det også, mens alle andre (ca 20 stk?) var tilstede, osv osv. Hytteturer tar gjerne litt mer av, men det var mye som skjedde på de fleste festene, egentlig. Og kongressene i utlandet osv. Tilbake til norske jenter: Sammen med svenske jenter, så har de/dere et rykte i utlandet, så vidt jeg har skjønt.. Inkludert i syden. Skal vi være stolte av det altså - og føle oss fristet til å ta for oss av det samme fruktfatet? Vet nå ikke helt jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 21. juli 2009 #194 Del Skrevet 21. juli 2009 Skjønnhet er lokkemat & mye salgstrix i f.eks reklame .Slik er det . Yes! Kreket fikk i følge henne en rekke modelltilbud første sommeren hun bodde i Oslo. Da var hun vel 21.. Og d var vel også før hun begynte å bleke håret. Men en skal jo liksom heller ikke være stort eldre enn 21. Hun påstår at hun ikke kunne gå noe sted den sommeren uten at menn kom bort til henne - i parker, på trikken, i matvarebutikken, på Karl Johan midt på dagen, kort sagt overalt. Med spørsmål om en kunne møtes for en kopp kaffe, eller utveksle mobilnummer, eller bare for å si hvor utrolig vakker hun var. Jeg ser ingen grunn til å tvile - jeg gjorde det jo selv (riktignok på nyttårsaften, men hun er fortsatt den eneste jeg har falt for ved første blikk, her til lands). Hun hadde visstnok et betydelig antall elskere den nevnte sommeren, for øvrig - samtidig som hun var samboer med en følsom stakkar. Etter den kvelden hvor hun glapp ut med dette - etter en helaften på byen og diverse drinker - ble det slutt mellom oss. Det var vår siste natt sammen. Hvis ikke hun er et krek, så vet jeg ikke hvem som er det. Kreket. Now, back to the topics at hand.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 22. juli 2009 #195 Del Skrevet 22. juli 2009 Man blir forhånds - dømt av de fleste for hvordan man ser ut ! Uansett om man er extra pen eller stygg . Det er sannheten .Og man har ingenting man skull sagt om det .I løpet av noen sekunders blikk - har folk gjordt seg et første- inntrykk av hvem du er .Selv om de ikke kjenner deg .Folk driter i personligheten din ofte - men ser kunn hvordan du ser ut .Og dømmer deg deretter ifølge sin egen oppfatning . Jeg er langt på vei enig - men folk kan altså likevel styre mye av dette selv, i forhold til hvilken utstråling og holdning de ikler seg. (Og klesstil, hår, sminke osv. ) Førsteinntrykket tar det max 7 sekunder å danne seg - oftest mye mindre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 22. juli 2009 #196 Del Skrevet 22. juli 2009 Yes! Kreket fikk i følge henne en rekke modelltilbud første sommeren hun bodde i Oslo. Da var hun vel 21.. Og d var vel også før hun begynte å bleke håret. Men en skal jo liksom heller ikke være stort eldre enn 21. Hun påstår at hun ikke kunne gå noe sted den sommeren uten at menn kom bort til henne - i parker, på trikken, i matvarebutikken, på Karl Johan midt på dagen, kort sagt overalt. Med spørsmål om en kunne møtes for en kopp kaffe, eller utveksle mobilnummer, eller bare for å si hvor utrolig vakker hun var. Jeg ser ingen grunn til å tvile - jeg gjorde det jo selv (riktignok på nyttårsaften, men hun er fortsatt den eneste jeg har falt for ved første blikk, her til lands). Hun hadde visstnok et betydelig antall elskere den nevnte sommeren, for øvrig - samtidig som hun var samboer med en følsom stakkar. Etter den kvelden hvor hun glapp ut med dette - etter en helaften på byen og diverse drinker - ble det slutt mellom oss. Det var vår siste natt sammen. Hvis ikke hun er et krek, så vet jeg ikke hvem som er det. Kreket. Now, back to the topics at hand.. Fyf, blir så jævelig kvalm av sånne jenter. HÅPER jeg klarer å sile de ut, så jeg slipper å brenne meg på en sånn forpult #### !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 22. juli 2009 #197 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg legger jo merke til såkalt stygge mennesker, men jeg behandler dem ikke direkte annerledes. Jeg er like hyggelig mot dem, selv om jeg jo legger merke til utseendet... Pene mennesker skal være overjordisk pene før jeg får problemer med å omgås dem på et normalt vis. Tror jeg ennå har tilgode å miste fatningen på grunn av noens utseende, uansett om de er pene eller mindre pene. Jeg jobber i en såkalt stormote-butikk og har både slanke, lubne, tykke og sterkt overvektige mennesker innom iløpet av en dag. Innenfor alle disse størrelsene finner man både pene og mindre pene mennesker, og utseende og oppførsel varierer like mye som vekt/kroppsstørrelse. Det som slår meg er at svært mange av de slankeste damene som er innom (de som enten ikke vet at vi har store klær, eller de som skal kjøpe til noen "store" de kjenner), alltid er svært opptatt av å understreke at klærne er såååå digre her og at den de evt skal kjøpe til virkelig er såååå svææær/diiiger/tjukk. Ofte konkluderer de med at den svære personen må ha "ihvertfall str 42", som om det er en uhørt diger størrelse... Da vurderer jeg å si at "jasså, jeg bruker nå ca 44, så da er vel jeg smellfeit da!" Jeg har forresten blitt sølt øl på, dultet borti hele tiden og glodd stygt på av både pene og mindre pene damer på utesteder, så jeg ser ingen sammenheng mellom utseende og oppførsel i den sammenheng. Ikke ser jeg noen sammenheng med deres oppførsel og mitt utseende heller. Generelt har jeg truffet så mange forskjellige mennesker iløpet av mitt liv, både på utesteder og i andre sammenhenger, at jeg har konkludert med at utseende og oppførsel kommer i mange variasjoner og kombinasjoner. Derfor behandler jeg ikke folk forskjellig etter utseende, men etter oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grynte Skrevet 22. juli 2009 #198 Del Skrevet 22. juli 2009 Har noen stil, utstråling, sjarm eller godhet behandler jeg den personen helt anderledes enn om noen er dritings, kverulerende, utspjåka eller ikke har vaska seg på noen uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 22. juli 2009 #199 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Yes! Kreket fikk i følge henne en rekke modelltilbud første sommeren hun bodde i Oslo. Da var hun vel 21.. Og d var vel også før hun begynte å bleke håret. Men en skal jo liksom heller ikke være stort eldre enn 21. Hun påstår at hun ikke kunne gå noe sted den sommeren uten at menn kom bort til henne - i parker, på trikken, i matvarebutikken, på Karl Johan midt på dagen, kort sagt overalt. Med spørsmål om en kunne møtes for en kopp kaffe, eller utveksle mobilnummer, eller bare for å si hvor utrolig vakker hun var. Jeg ser ingen grunn til å tvile - jeg gjorde det jo selv (riktignok på nyttårsaften, men hun er fortsatt den eneste jeg har falt for ved første blikk, her til lands). Hun hadde visstnok et betydelig antall elskere den nevnte sommeren, for øvrig - samtidig som hun var samboer med en følsom stakkar. Etter den kvelden hvor hun glapp ut med dette - etter en helaften på byen og diverse drinker - ble det slutt mellom oss. Det var vår siste natt sammen. Hvis ikke hun er et krek, så vet jeg ikke hvem som er det. Kreket. Now, back to the topics at hand.. Nå har ikke jeg lest HELE denne tråden! Men utfra det du skriver her har du truffet ei jente du falt for! Jeg forstår....håper jeg forstår riktig når du sier at du ble mindre betatt etter videre bekjentskap! Dette kvinnemenneske er kun opptat av seg selv og forteller deg kun om hvor mange som "faller" for henne osv. og bryr seg kun om seg selv og om hun har det bra! ....hm, det er bedre å skaffe seg ei dame som er pen BÅDE utvendig og innvendig og som faktisk har mere i hodet sitt enn en hjernedød glassmanet!!!!! Denne dama kommer ikke langt med falskheten sin, en dag "biter hun seg selv i halen" Endret 22. juli 2009 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #200 Del Skrevet 22. juli 2009 Kan begynne å svare selv.. Ja, jeg skal være så ærlig at jeg tror jeg gjør det. Er ikke stolt over meg selv for at jeg gjør dette, men merker at jeg er mye mer imøtekommende mot pene og stelte mennesker, en noen som er mindre attraktive og shabby. Hvorfor det er sånn vet jeg ikke.. Kanskje noen andre har et fornuftig svar på dette? Noe som kalles for halo effekten. No husker eg ikkje akuratt hvordan begrepet gikk, men noe med at når du ser en vekledd og atraktiv person tror man automatisk at denne personen er "bedre" enn en som ikkje er like atraktiv osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå