Mirabella76 Skrevet 19. mars 2013 Forfatter #1541 Del Skrevet 19. mars 2013 I dag låg M. på magen på golvet i fleire minutt, før ho begynte å grina. Det er ny rekord! Vanlegvis begynnar ho å hyla etter nokre få sekund, når eg legg henne på magen - men i dag var ho utrulig nok fornøyd med å liggja på magen ei lita stund. Eg la meg på magen framfor henne, og haldt fram ein leike. M. løfta hovudet ganske høgt, og såg opp mot meg. Når eg flytta leiken til sidene, så snudde ho hovudet til begge sider, og fulgte leiken med blikket. Når M. var lei av å liggja på magen, rulla eg henne over på ryggen. Virka som ho synst det var litt morsomt å rulla rundt, så eg hjelpte henne med å rulla frå mage til rygg og motsatt fleire gangar. Blir spennande å sjå kor lang tid det går før ho klarar å rulla seg rundt på eiga hand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 19. mars 2013 Forfatter #1542 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Det høres ut som om du beskriver babyjenta mi ved tre måneders alder Hun var (og er fortsatt) vanskelig å legge på dagtid, mens nettene går som en drøm. Hun ville heller ikke ligge på magen, men det har bedret seg etter hvert. Jeg legger henne på magen flere ganger om dagen, og tar henne opp når jeg merker at hun blir urolig, men før hun begynner å gråte. Da hun var tre måneder gammel tok det ofte bare noen sekunder. Nå som er hun er fem måneder gammel, kan hun ligge på magen i flere minutter om gangen, men det er fortsatt ingen favorittstilling. Vi får oppfølging av fysioterapeut, men hun har ennå ikke funnet noen grunn til å starte med noen form for behandling. Fantastisk at lillejenta di sover så godt om nettene! Det er ingen selvfølge å få nok søvn når man har baby i hus, nei. Artig at jenta di var så lik jenta mi, på samme alder. Det går faktisk litt bedre no, med soving på dagtid. Eg har funne ut at vognbagen er den beste plassen å la M. sova om dagen. Enten å gå tur med henne i vogna, eller å leggja henne i vognbagen inne. Viss me er inne, så gyngar eg berre litt på vognbagen til ho sovnar, og viss ho begynnar å laga lydar igjen etter at ho har sovna. Då roar ho seg vanlegvis raskt igjen. Det er fortsatt sjelden at ho søv lenge om gangen på dagtid, men det hender. I dag sov ho iallfall 1 time i strekk. Og for nokre dagar sidan sov ho 2 timar samanhengande i vogna! Det er rekord trur eg, og har berre skjedd den eine gangen. Sjølv om M. fortsatt har mest korte duppar i løpet av ein dag, har eg i det siste klart å få henne til å sova litt lenger iallfall ein gang i løpet av dagen. Håpar det fortset slik, for når ho gjer det så er ho mykje blidare og meir fornøyd, enn om ho berre sover nokre minutt om gangen gjennom heile dagen. Som du seier, så pleier det heller ikkje å gå mange sekunda her før M. skriker, når eg legg henne på magen. Men som eg skreiv i forrige innlegg, så låg ho på magen og var fornøyd i fleire minutt i dag. Håpar det ikkje berre er tilfeldig. Heretter skal eg iallfall vera flink til å leggja henne på magen innimellom, for no veit eg at det er ein sjanse for at ho ikkje illskriker med ein gang, slik ho har gjort fram til no. Fantastisk med gode netter, ja. Ubeskrivelig deilig med ein baby som søv om nettene. Det kan virkelig ikkje samanliknast med slik det var då storesøster var baby, og hadde kolikk. Endret 19. mars 2013 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 19. mars 2013 Forfatter #1543 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Å, så kos med babylatter! Ja, det er utrulig koselig med babylatter! Så herlig med god nattesøvn Lita var også ganske god på det til hun var 4 mnd, men sov aldri 10 timer i strekk som din M. Vi strevde også litt med å få henne til å sove når vognen stod i ro, men etter litt mormortid gikk det også fint og hun har siden hun var 8 uker bare sovet daglurer i vognen mens jeg får gjort litt forefallende eller tat igjen litt søvn. Frisk luft får vi nok av Herlig med babylatter God nattesøvn er gull verdt! No er det lenge sidan M. sov 10 timar i strekk. I det siste har ho våkna ein gang i løpet av natta, og ein gang om morgonen. Men ho sovnar med ein gang igjen, når eg ammar henne om natta - så eg får nok søvn uansett. Begynte Lita å sova dårlig om nettene, etter at ho vart 4 månader gammal? I det siste har M. fortsett å sova ei lita stund i vogna enkelte gangar, etter at eg har stoppa vogna. Så satsar på at det går seg til etter kvart, sånn at ho kan sova godt og lenge i vogna på dagtid, uten at me er nødt til å gå lang tur med henne kvar gang ho skal sova. Godt å koma seg ut ein gang i løpet av dagen og få frisk luft, både for M. og for meg. Men det held med ein tur ut i løpet av dagen, synst eg. Storesøster sov alltid ute i vogn på dagtid. Men det var litt enklare å få henne til å sova om dagen. Vanlegvis kunne eg berre bevega litt på vogna til ho sovna, og så kunne eg setja vogna frå meg - og ho kunne sova i fleire timar mens vogna stod i ro. Det var om natta me hadde masse styr med storesøster. Må jo seia at eg er glad for at det er motsatt denne gangen, for det å ikkje få sova om natta gjorde at eg gjekk rundt i svime heile dagane. Og det var ikkje noko særlig kjekt. Babylatter er fantastisk herlig, ja! Endret 19. mars 2013 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 20. mars 2013 #1544 Del Skrevet 20. mars 2013 Så koselig tittel du har fått på dagboka di! Jeg ville bare fortelle at jeg tok med lillejenta mi til kiropraktor, og han fant en låsning i ryggen hennes. Etter to behandlinger er hun mye mer tålmodig i mageleie. Storesøster hadde en låsning i nakken da hun var mindre, så jeg har lært meg å se symptomene. Jeg hadde nok ikke tatt henne med til kiropraktor bare fordi hun slet i mageleie, men det var noen andre småting som jeg syntes jeg hadde sett før, så jeg ante ugler i mosen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. mars 2013 Forfatter #1545 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Så koselig tittel du har fått på dagboka di! Jeg ville bare fortelle at jeg tok med lillejenta mi til kiropraktor, og han fant en låsning i ryggen hennes. Etter to behandlinger er hun mye mer tålmodig i mageleie. Storesøster hadde en låsning i nakken da hun var mindre, så jeg har lært meg å se symptomene. Jeg hadde nok ikke tatt henne med til kiropraktor bare fordi hun slet i mageleie, men det var noen andre småting som jeg syntes jeg hadde sett før, så jeg ante ugler i mosen. Takk for det! Men eg skjønnar ikkje korleis eg skal få vekk den undertittelen. Den går verken an å forandra eller fjerna. Iallfall finner ikkje eg ut av det. Eg bærer M. mykje i mageleie over armen min, og då går det heilt greit. Ho er flik til å løfta hovudet, når ho berre vil. Men med ein gang ho blir lagt ned på magen på eit flatt underlag, så begynnar ho å grina. Men får håpa det begynnar å koma seg no, og at det ikkje er snakk om nokon låsningar slik du nevner. Eg trur egentlig ikkje det, men ein veit jo aldri. I dag klarte forresten M. for aller første gang å rulla seg nesten heilt over på magen, når ho låg på golvet. Fleire gangar når ho låg på ryggen, rulla ho seg først over på sida. Så rulla ho seg vidare rundt på magen, slik at ho vart liggjande oppå den eine armen. Hadde ikkje armen vore i veien, så hadde ho rulla seg heilt rundt. Så rulla ho seg tilbake på rygg igjen, og prøvde på nytt. Veldig artig å sjå på henne, når ho låg der på golvet og rulla seg fram og tilbake. Tydelig at ho synst det var spennande og morsomt å få det til. Den eine gangen rulla faktisk M. seg heilt over i mageleie, når ho låg på rygg. Men det var litt juks, for ho rulla seg litt utfor kanten på matta ho låg på, slik at ho fekk litt hjelp til å koma seg rundt. Det som ikkje er like bra, er at eg har fått brystbetennelse. Begynte med eit vondt bryst ei natt tidlegare denne veka. Og sjølv om eg masserte brystet lenge, så hjelpte det ikkje. Eit par timar seinare begynte eg å frysa og skjelva, og fekk høg feber. Rett før eg skulle stå opp vart eg kvalm, og kasta opp to gangar. Eg var åleine med jentene, og kom meg nesten ikkje opp av senga, for eg var så elendig. Klarte så vidt å få gjort oss klare, og kom oss til legen. Der måtte me venta i 45 minutt, før me kom inn til legen. Då hadde eg så masse feber og følte meg så elendig, at eg nesten ikkje klarte å sitja oppreist. Fekk resept på antibiotika hos legen, men ho ville at eg skulle venta ein dag eller to med medisinen, og prøva med massering, pumping og varm dusj først. Eg prøvde alt dette i løpet av dagen. Amma M. så mykje som mulig på det vonde brystet. Fekk også låna elektrisk brystpumpe på helsestasjonen, og pumpa fleire gangar om dagen for å tømma brystet heilt. Tok også ein varm og lang dusj om kvelden før eg la meg, og masserte brystet lenge mens eg stod i dusjen. Likevel var brystet enda rødare, hardare og vondare då eg våkna neste morgon. Så då begynte eg på medisinen, for eg orka ikkje å ha det sånn. No går det heldigvis bedre, men det brystet eg har betennelse i er fortsatt litt rødt, og større og hardare enn det friske brystet. Men det er heldigvis mindre vondt, og eg har ikkje hatt feber etter den første og andre dagen. Men det er eit vanvittig styr med pumping, sterilisering av flasker og utstyr - og ikkje minst mating! M. nektar å drikka av flaske, og hyler om me prøver å tømma i henne melka frå ein kopp, eller gi henne melk med skei. Eg gir henne den melka eg pumpar ut, og me har også gitt henne litt tillegg. Det virkar nemlig som om eg har litt for lite melk til henne no når eg har brystbetennelse. I går skreik ho masse heile dagen, og me fann ut at det sikkert var fordi ho var sulten. Ho ser nemlig tynnare ut rundt magen allerede, enn slik ho pleier å vera. Og ho tissar mykje mindre enn vanlig, og har kun hatt ei bæsjebleie i løpet av 3 dagar. Vanlegvis bæsjar ho ein eller fleire gangar kvar dag. M. vil heller ikkje suga når eg brukar brystskjold på det vonde brystet. Etter at eg lot M. suga veldig mykje på det vonde brystet då eg fekk brystbetennelse, så vart eg veldig sår. Det vart så vondt å amma henne, at eg ikkje orka det. M. drakk både av flaske og sugde fint når eg brukte brystskjold, då ho nesten var nyfødt. Men no når ho er over 3 månader gammal, så nektar ho! Skikkelig frusterande. Får virkelig håpa at antibiotikaen virkar som den skal, og at eg snart kan sleppa alt styret med pumping, mating m.m.. Det er jo så ufattelig mykje meir lettvint å kunne amma. Synst det har vore litt mykje styr med amminga denne gangen. Då eg amma storesøster, hadde eg aldri problem med såre brystvorter (utenom litt dei aller første dagane etter fødselen), og eg hadde aldri brystbetennelse. Ja ja, får berre håpa at det ordnar seg snart. M. søv iallfall søtt i senga si no, og kryssar fingrane for at ho har fått nok mat i kveld til at ho søv godt heile natta. Endret 24. mars 2013 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. mars 2013 #1546 Del Skrevet 25. mars 2013 Så utrolig kjedelig med brystbetennelsen Mirabella Håper du blir bra igjen raskt på medisinene. Ja Lita begynte å sove dårligere rundt 4 mnds-alderen, da begynte hun å våkne første gang innen en time fra hun sovnet for kvelden og en gang mellom 5 og 6 mnd ble det enda flere oppvåkninger midt på natten.. Nå har vi kuttet pupp om natten, de to første nettene var bedre igjen men natt til i dag var grusom men det er nok sikkert fordi hun er litt småsyk stakkar. Hun aksepterte fint vann i stedet for pupp i natt, så nå er det bare å få henne til å sove lengre økter. Lita begynte også med rulling slik som M, så søtt der de ligger og vugger på siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 26. mars 2013 #1547 Del Skrevet 26. mars 2013 Uff, så kjipt med brystbetennelse! God bedring til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 1. april 2013 Forfatter #1548 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) I dag (1. april) rulla M. seg for aller første gang rundt frå rygg til mage! Ho låg på rygg under babygymmen, og plutselig låg ho på magen, uten at ho hadde den eine armen under seg, slik ho har gjort før. Blir spennande å sjå om det blir mykje rulling framover no, eller om det berre var ein eingangshendelse. M. har også begynt å bli flink til å ta/slå på leikar som henger på babygymmen. Og ho har blitt flinkare til å halda ting, som me gir henne i hendene. I dag tok ho tak i ein av leikane som henger på babygymmen, og tok den bort til munnen for å bita på den. Artig å sjå korleis M. stadig lærer nye ting. Ho er no 3 1/2 månad gammal. Skjønne godjenta mi! Endret 1. april 2013 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 7. april 2013 Forfatter #1549 Del Skrevet 7. april 2013 Så utrolig kjedelig med brystbetennelsen Mirabella Håper du blir bra igjen raskt på medisinene. Ja Lita begynte å sove dårligere rundt 4 mnds-alderen, da begynte hun å våkne første gang innen en time fra hun sovnet for kvelden og en gang mellom 5 og 6 mnd ble det enda flere oppvåkninger midt på natten.. Nå har vi kuttet pupp om natten, de to første nettene var bedre igjen men natt til i dag var grusom men det er nok sikkert fordi hun er litt småsyk stakkar. Hun aksepterte fint vann i stedet for pupp i natt, så nå er det bare å få henne til å sove lengre økter. Lita begynte også med rulling slik som M, så søtt der de ligger og vugger på siden Ja, fryktelig kjedelig med brystbetennelse. Håpar virkelig at eg er heilt kvitt det no, etter 15 dagar med medisinar! M. har hatt nokre dårlige netter no. Ei natt våkna ho første gangen allerede i 12-tida, så var ho våken omtrent kvar time resten av natta. Dei to siste nettene har vore litt bedre. Då har ho "berre" våkna 3 gangar i løpet av natta. Vanlegvis våknar ho første gangen i 3-4 tida om natta, og ein gang sånn i 6-7-tida om morgonen. Så får virkelig håpa at det snart blir slik igjen. Håpar eg slepper det samme som du opplevde med Lita, at nettene vart dårligare frå 4-månaders alder. M. er jo 4 månader gammal om berre nokre få dagar... Håpar nettene hos dåke går bedre no! Eg hugsar at då stoesøster var baby, så begynte ho å våkna oftare og oftare om nettene, då ho begynte å nærma seg 1 år. Og eg måtte amma henne kvar gang ho våkna. Då ho var 11 månader gammal hadde eg fått nok av at nettene vart dårligare og dårligare. Så då la me henne på eige rom, samtidig som me begynte å tilby henne vatn om natta i staden for pupp. Eg amma henne kun om kvelden før ho la seg, og om morgonen når ho fekk koma inn i vår seng. Det vart litt skriking dei to første nettene, og så godtok ho at slik var det. Og nettene vart mykje bedre etter dette! Ho våkna mykje sjeldnare om natta enn før, og innimellom kunne ho sova samanhengande heile natta. Så me angra på at me ikkje hadde gjort det før, for nettene vart så utrulig mykje bedre etter at me gjorde desse forandringane. Søtt med babyar som rullar seg rundt, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 7. april 2013 Forfatter #1550 Del Skrevet 7. april 2013 Uff, så kjipt med brystbetennelse! God bedring til deg! Takk! Håpar og trur at eg er kvitt brystbetennelsen no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 7. april 2013 Forfatter #1551 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) M. har blitt så flink til å ta tak i og halda fast leikar som me gir henne. Ho griper rundt leikane, og fører handa med leiken/tingen me gir henne opp til munnen, for å bita i den. Ser tydelig at ho får meir og meir kontroll over bevegelsane sine, og det er så artig å sjå. Og så elskar ho det lange håret mitt. Tar tak i håret mitt og biter i det, så fort ho får sjansen. Mange gangar om dagen må eg plukka hår ut av munnen på henne...huff og huff! Alltid når eg ammar M., så held ho fast i håret mitt. Rare, vesle godjenta mi. Når M. låg under babygymmen tidlegare i dag, vart ho plutselig så stille. Eg gjekk bort for å sjå kva ho haldt på med, og då låg ho under babygymmen og sov så søtt. Gløtta litt på augene innimellom, og så lukka ho dei og sov vidare. Etter ei stund våkna M igjen, og leika vidare, før ho vart lei og ville opp. Det har aldri skjedd før at M. har sovna under babygymmen. Ho kan liggja ganske lenge der og leika seg, når ho er i godt humør. Men etter ei stund blir ho lei, og begynner å grina. Aldri før har eg sett henne så rolig og avslappa under babygymmen, at ho berre sovar. Det var ikkje stille i huset ein gang. Storesøster haldt på å leika på golvet ved sida av, og prata i vei- likevel klarte M. å sovna. Endret 7. april 2013 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. april 2013 #1552 Del Skrevet 8. april 2013 Nettene er mye bedre nå, vi flyttet henne på eget rom i slutten av februar og i påsken kuttet vi nattpupp og tilbød vann i stedet. Dette resulterte i akkurat det samme som hos dere med storesøster, og hun våkner bare 1-2 ganger *fantastisk* Noen ganger våkner hun fremdeles innen en time fra hun har sovnet og da sovner hun raskt når hun blir holdt, men oppvåkningen på natten kan det være hun er våken i 1-1,5 time- håper de blir sjeldnere Hun starter dagen mellom 5-6.30, men alt er bedre enn 7 oppvåkninger og opp kl 6 Flinke M Tenk at det går an å sovne under babygymmen, det har aldri Lita gjort . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 9. april 2013 Forfatter #1553 Del Skrevet 9. april 2013 Hurra for godjenta mi, som er 4 månader gammal i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 10. april 2013 #1554 Del Skrevet 10. april 2013 Oi, som tiden flyr! Gratulerer med fire måneder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 21. april 2013 Forfatter #1555 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Nettene er mye bedre nå, vi flyttet henne på eget rom i slutten av februar og i påsken kuttet vi nattpupp og tilbød vann i stedet. Dette resulterte i akkurat det samme som hos dere med storesøster, og hun våkner bare 1-2 ganger *fantastisk* Noen ganger våkner hun fremdeles innen en time fra hun har sovnet og da sovner hun raskt når hun blir holdt, men oppvåkningen på natten kan det være hun er våken i 1-1,5 time- håper de blir sjeldnere Hun starter dagen mellom 5-6.30, men alt er bedre enn 7 oppvåkninger og opp kl 6 Flinke M Tenk at det går an å sovne under babygymmen, det har aldri Lita gjort . Så bra at nettene dåkas er bedre no! Storesøster hadde også ein periode der ho ofte låg våken fleire timar i strekk, viss ho våkna i løpet av natta. Slitsomt, for me var nødt til å sitja inne på rommet med henne heilt til ho sovna igjen. Heldigvis lærte ho seg etter kvart å sovna fort igjen, viss ho våkna midt på natta. Ja, må seia at eg vart ganske overraska når M. plutselig låg og sov under babygymmen! Spesielt sidan storesøster leika og prata rett i nærheten av henne. Ho må ha vore veldig trøtt, og ekstra rolig og avslappa akkurat då - for det har ikkje skjedd meir enn den eine gangen. Endret 21. april 2013 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 21. april 2013 Forfatter #1556 Del Skrevet 21. april 2013 Oi, som tiden flyr! Gratulerer med fire måneder!! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 21. april 2013 Forfatter #1557 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Kanskje på tide med ei lita oppdatering her inne. Det går fint med oss og vesle M. Ho veks og utviklar seg for kvar dag som går, synst eg. Jammen går tida fort! For ei vekes tid sidan våkna M. veldig mange gangar i løpet av natta, fleire netter på rad. I tillegg brukte ho lang tid på å sovna igjen, og våkna lett opp igjen når eg prøvde å leggja henne bort i senga si igjen etter amming. Så kom eg plutselig på at det kanskje hadde å gjera med at mannen min hadde kome heim igjen etter å ha vore fleire veker på jobb i Nordsjøen. For han snorkar ekstremt for tida, og eg merkar at det forstyrrar M. I løpet av desse nettene såg eg fleire gangar at M. kvakk tli, slo ut med armane, og enten våkna opp igjen, eller haldt på å våkna opp igjen, når mannen min kom med nokon høge snorkelydar. Og så sovna ho aldri når eg amma henne om natta, og mannen min låg og snorka ved sida av. Så mannen min har sove på eit anna rom siste veka, og då har M. sove utrulig mykje bedre. Så det er ikkje tvil om at det er snorkinga som forstyrrar nattesøvnen hennar. Men eg synst jo ikkje det er noko kjekt om mannen min må fortsetja å sova på eit anna rom, så veit ikkje heilt korleis me skal gjera det. Det er jo viktig at me alle får sova godt om natta, men eg vil jo helst at me skal kunne sova på samme rom. Eg synst M. er litt for liten enda, til at eg vil la henne sova på eit anna rom enn meg. Så det blir uansett ikkje aktuelt enda å flytta henne ut frå vårt soverom. Ellers blir M. meir og meir sosial, og opptatt av ting som skjer rundt henne. Når ho ligg på golvet under babygymmen e.l., så ligg ho ofte og følgjer med på storesøster som leikar i nærheten. Og ho har blitt veldig glad i å bli tulla og tøysa med, og når me synger for henne. Ho smilier og veivar med armar og bein, når eg synger for henne. Og når eg tøysar med henne, så ler ho høgt, om og om igjen. Ho har også fått utrulig god kontroll over hendene sine, og har ingen problem med å ta og halda fast og bita i leikar ho får tak i. Eit par gangar har ho til å med klart å ta ned leikar som henger under babygymmen. Eg skreiv ein gang tidlegare at M. hadde rulla seg frå rygg til mage ein gang. Det viste seg å ikkje stemma likevel, for storesøster innrømte nokre dagar seinare at det var ho som hadde rulla M. over på magen. Så ho har enda ikkje klart å rulla rundt på eiga hand. Men M. rullar seg heile tida over på sida, og tilbake på rygg igjen. Og ho klarar å flytta seg langt avgårde, når me legg henne ned. Viss eg f.eks. legg henne midt under babygymmen, så kan ho etter ei lita stund plutselig ha klart å forflytta seg heilt ut på golvet. M. har også blitt meir glad i å liggja på magen i det siste. No kan ho iallfall liggja ca 5 minutt om gangen på magen, før ho begynnar å grina. Før hylte ho etter berre 5 sekund på magen! Ho løftar hovudet ganske høgt i mageleie. Eg kan også ta M. i hendene når ho ligg på rygg, og dra henne opp i sitjande stilling - og ho held då hovudet heilt greit sjølv. Dei siste gangane eg har bada M. har ho plaska såpass mykje med beina, at det har blitt litt vått på golvet. Hugsar godt når storesøster begynte å plaska i badekaret. Etter kvart plaska ho så masse, at heile badegolvet var vått. Foreløpig er det berre småplasking M. held på med - men det går nok ikkje lang tid før ho plaskar like mykje som storesøster gjorde! Dagsovinga går bedre no, enn den gjorde for ei stund sidan. Det var ein periode M. nekta å sova på dagtid, så ho fekk altfor lite søvn i løpet av ein dag. Men no går det heldigvis greit å leggja henne i vogna, når ho skal sova. Leikegrinda som me brukte til dagseng tidlegare, vil M. ikkje sova i lenger. Men så lenge ho vil sova i vogna, så er jo det greit. Det varierer litt kor mange gangar M. søv i løpet av dagen. Vanlegvis søv ho i 1/2 - 1 time om gangen. Hender ho søv lenger enn det, men det er sjelden. Ho pleier å sova minst 3 gangar i løpet av dagen. Våknar ho etter ein halv times tid, så treng ho å sova meir enn 3 gangar i løpet av ein dag. Men viss ho har iallfall ein kvil som er litt lengre i løpet av dagen, så held det med 3 soveperiodar i løpet av dagen. Foreløpig legg me henne når me ser at ho begynnar å bli sur og grinete, og det er tydelig at ho er trøtt. Me har ikkje nokre faste tider på dagen, der me legg henne. Grunnen til det, er fordi ho ofte våknar igjen etter ganske kort tid, når me legg henne. Og då går det ofte ikkje så lang tid før ho blir trøtt igjen, og vil sova på nytt. Men viss ho begynnar å sova lengre om gangen, så vil ho trenga færre kvilar i løpet av ein dag - og det blir då lettare å innføra faste sovetider. Men enn så lenge, så legg me M. når me ser at ho er trøtt - og det fungerer greit no iallfall. Det er så kjekt å sjå kor glade dei to jentene mine er i kvarandre. Storesøster legg seg ofte ned på golvet saman med M., og klemmer og kosar på henne. Og M. ligg då og tittar opp på storesøstera si, med store auger. Storesøster synst også det er stor stas å få halda M. på fanget, og er veldig stolt når ho får M. til å smila til henne. Skjønne jentene mine! Endret 21. april 2013 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 21. april 2013 Forfatter #1558 Del Skrevet 21. april 2013 Eg var forresten på helsestasjonen med M. no ein dag, etter at ho vart 4 månader gammal. Ho var då litt over 7 kg tung, og ca 65,5 cm lang. M. er litt tyngre enn det storesøster var, då ho var like lang. Storesøster var dessuten lengre enn det M. er, no, då ho var på samme alder. Storesøster var nemlig 67 cm lang allerede på 3- månaders kontrollen - mens M. er berre 65,5 cm no, når ho er ein heil månad eldre! Blir spennande å sjå om M. tar igjen storesøster i vekst etter kvart, eller om ho ikkje kjem til å bli like lang som storesøster. Det gjer absolutt ingenting om M. blir litt kortare enn storesøster. Storesøster er, og har heile tida vore veldig lang for alderen. Ho ligger over, altså utanfor heile normalområdet på den der vekstkurven. Trur det betyr at ho er høgare enn 99% av alle barn på samme alder. Ikkje så rart at ho er lang for alderen, for både eg og mannen min er høge. Men eg er absolutt ikkje 190 cm lang, sånn som storesøster ligg an til å bli. Det blir jo sagt at det stemmer ganske bra at viss ein doblar den lengda ein har som 2-åring, så kan ein finna ut omtrent kor høg ein blir i vaksen alder. Og storesøster var så mykje som 95 cm lang på 2-års kontrollen - så då er det faktisk ikkje usannsynlig at ho kan bli ca 190 cm lang som vaksen. Det er jo veldig høgt for ei jente, så dei følgjer litt med på veksten hennar på helsestasjonen. Har jo ikkje lyst til at høgda skal bli eit problem for henne, viss ho blir så lang. Samtidig så er eg veldig skeptisk til hormonbehandling, for å redusera veksten. Storesøster er uansett heilt perfekt for meg - men ho bør jo vera fornøyd sjølv også såklart, sånn at høgda ikkje blir eit problem for henne når ho blir eldre. Men det ordnar seg vel, tenker eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #1559 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) M. har blitt veldig opptatt av føttene og tærne sine i det siste. Når ho ligg på stellebordet, tar ho tak i føttene sine og studerer dei. Men ho har ikkje begynt å bita i tærne sine enda. I kveld då eg var på badet med storesøster, og hadde M. med meg, låg M. og såg på storesøster mens ho sat på do. Så begynte plutselig M. å skrattle. Kan aldri hugsa eg har høyrt henne le så masse og så lenge før. Storesøster lo tilbake, og snakka til M. - og då lo M. enda meir! Utrulig morsomt! Eg fullammar M. enda. Ho legg bra på seg, så eg har nok melk til henne. Derfor drøyar eg litt til med å gi henne mat enda. Håpar å kunne fullamma til M. er 6 månader gammal, så får me sjå korleis det går. Men det er ikkje alltid like lett å amma M. lenger, for ho er så opptatt av alt som skjer rundt henne. Så når eg ammar henne slepper ho taket og snur seg vekk for å sjå, viss det er lydar eller ting som skjer rundt henne. Så ho har begynt å bli ganske nysgjerrig! Det virkar som om M. er klar for å smaka på mat. For i det siste har ho blitt veldig interessert når eg et noko. Ho ligg og ser på meg og studerer meg nøye med store auger, mens eg et. Eit par gangar har ho strekt ut handa, og prøvd å få tak i maten. Ho drar då i armen min, for å prøva å få maten bort til munnen min, samtidig som ho gaper høgt! Ein gang åt eg på ein bolle, og M. gjorde alt ho kunne for å få ein smak av den. Til slutt tenkte eg at eg i det minste kunne la henne få lukta på bollen. Men det var ikkje det M. var interessert i. Ho strekte ut tunga, og begynte å slikka på bollen. Ho var heilt desperat, og prøvde alt ho kunne å få bollen inn i munnen. Når ho ikkje fekk lov, og eg tok vekk bollen, vart ho sint og begynte å grina! Så M. virkar absolutt klar for mat - det er eg som vil venta litt lenger. Sidan eg har nok melk til M. fortsatt, så synst eg det er greit å venta ei stund til med å gi henne mat. Hugsar at eg gleda meg sånn til å begynna å gi storesøster mat. Men etter ein stund synst eg det vart ein del ekstra styr, ög tenkte at det var jo utrulig lettvint og greit så lenge eg fullamma. Så denne gangen nyter eg det så lenge eg kun kan amma M., og sleppa unna mattyret! M. sover ganske dårlig om nettene for tida. Føler at ho våknar mykje lettare av lydar, enn ho gjorde før. Og så synst eg at ho sover så lett, og sjelden kjem inn i den djupe søvnen. Litt slitsomt, men får håpa det berre er for ein periode. Trur ikkje ho våknar oftare enn før pga sult. For ho virkar ikkje spesielt sulten når ho våknar om nettene. Eg har som sagt også nok melk til henne, for ho har lagt veldig bra på seg, og er rund og god. Når M. er mett og ikkje trøtt, så er ho ein utrulig rolig og grei baby. Då kan ho liggja under babygymmen i ein time i strekk, uten å bli lei. Men enkelte dagar får eg ikkje M. til å sova meir enn mellom 5 og 20 minutt om gangen. Og sånne dagar blir ho berre meir og meir misfornøyd og grinete utover dagen, fordi ho ikkje har fått nok søvn. Men dei dagane eg klarar å få M. til å sova ein time eller 2 i strekk iallfall ein gang om dagen, så er ho så så mykje blidare. Ein dag i forrige veke vekte eg M. - då hadde ho sove i nesten 3 timar i strekk på dagtid. Det skjer ikkje ofte, for å seia det sånn! Men då var ho iallfall blid som ei sol etterpå. Denne veka blir M. 5 månader gammal! Kor blir egentlig tida av? Synst ikkje det er mange vekene sidan eg fekk ein liten, nyfødt baby opp på brystet for aller første gang. Endret 6. mai 2013 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. mai 2013 Forfatter #1560 Del Skrevet 26. mai 2013 For 2 dagar sidan (24. mai), rulla M. seg frå mage til rygg for første gang! :-) Ho er ikkje så glad i å liggja på magen, så det er ikkje så mykje ho har fått øvd seg på å rulla den veien. Ho velta først over på sida, og vart liggjande slik ei lita stund. Så skjønte ho at ho kunne koma seg over på ryggen, og rulla seg vidare heilt rundt. M. har fortsatt ikkje rulla seg heilt ordentlig rundt frå rygg til mage. Ho har fleire gangar rulla seg rundt den veien, faktisk heilt frå ho var 3 månader gammal. Men den eine armen blir alltid liggjande under henne, når ho rullar seg over på magen. Ho klarar ikkje å få armen fram uten hjelp. M. er no 5 1/2 mnd gammal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå