Gå til innhold

Mammaliv!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Gjest Delphina

Snikleser som titter fram! Gratulerer så mye med en liten minibaby i magen og jeg tror det er en jente! :babyjente:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper jente. :babyjente:

Det kan være flere grunner til at du ikke har kjent spark ennå. Kanskje den lille har funnet en favorittstilling med ryggen ut mot magen din og sparker mot morkaka. Da er det ikke så rart om du ikke kjenner noe ennå.

Håper du får kjenne noen sprell fra knøttet snart. Synes det har vært nok bekymringer nå. :kose:

Det er notert!

Har tenkt på at babyen kanskje ligg med ryggen ut, og sparkar innover. Det er vel egentlig den einaste naturlige forklaringa eg har funne på at eg ikkje kjenner liv enda. Håpar virkelig det er forklaringa på at det er så stille i magen min fortsatt!

Ja, eg synst også eg har hatt nok bekymringar no! Skulle ønska eg kjente spark jevnlig no, slik mange andre gjer. Då hadde eg garantert klart å senka skuldrene litt, og klart å gleda meg over graviditeten. Det klarar eg dessverre ikkje no. :sukk:

Heia

Tipper ei liten prinsesse jeg:)

Kjøp deg en doppler!!! Du kommer til å få hjerteproblemer av alle disse bekymringene, en doppler vil lette så mye for deg.

Skal føra det inn i tippelista! :)

Ja, ein doppler hadde virkelig vore tingen no - det har du faktisk heilt rett i! Ikkje rart at eg har hatt litt høgt blodtrykk både på legekontrollen og jordmorkontrollen eg har vore på, så bekymra og stressa som eg har vore så langt dette svangerskapet . :sjenert:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mirabella, snikleseren melder seg med en kommentar: Det er vanlig at man ikke kjenner liv før i uke 20-22, og det er ikke alle som kjenner liv tidligere selv om de har født tidligere. Det kan også være foranliggende morkake, som nevnt. Alt er sikkert fint! Men jeg skjønner selvfølgelig hvorfor du ikke helt klarer å slappe av, det er helt naturlig. Håper du kjenner de første sparkene snart :klemmer:

Velkommen hit, Harlekin! :) Men eg har jo helst på deg før, i ei eller annan dagbok eller terminklubb. Hugsar berre ikkje kor. ;)

Det er vel ikkje alle som kjenner liv tidlegare enn forrige gang, sjølv om dei har født tidlegare. Men eg trur det er ganske uvanlig å kjenna liv seinare, enn ein gjorde første gangen. Og iallfall når morkaka ligg bak, sånn som hos meg. For då skal ein jo kunne kjenna liv tidlegare, enn om morkaka ligg framme. Som sagt så er ikkje foranliggande morkake ei mulig forklaring på at eg kjenner liv seint denne gangen, sidan eg fekk bekrefta på UL i veke 12 at morkaka ligg bak.

Håpar virkelig eg kjenner dei første sparka snart, ja. Det ville ha vore ein utrulig stor lettelse!

Jeg tipper gutt.

Det er notert! :)

Snikleser melder seg, eller, vi er jo gamle kjente ;)

Jeg tipper du har en liten gutteplutt i magen din! :babygutt:

Ja, deg "kjenner" eg jo frå før, pysepusen! ;) Velkommen skal du vera. :)

Noterer meg gutt på deg. :)

Enda en snikleser melder seg :) Jeg tipper også gutt!

Velkommen til enda ein sniklesar, Frøken Vims! ;)

Skal notera det i tippelista. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser som titter fram! Gratulerer så mye med en liten minibaby i magen og jeg tror det er en jente! :babyjente:

Velkommen til deg også, Delphina! :) Jammen begynnar det å bli ein del sniklesarar her inne, som gir seg til kjenne no. ;)

Takk! Jente er notert på deg. :)

Jeg tipper jente :):babyjente:

Det skal eg få med i tippelista, Kommode! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, eg er og sniklesar ;) Måtte nesten kome ut av skapet no, kjente eg ;)

Lukke til med svangerskapet, det går sikkert bra! Det må vera vondt å gå å uroe seg så mykje heile tida. Er du vanlegvis slik, eller er det berre ift graviditetar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TIPPELISTE.

Jente: :babyjente:

- Marikke

- Luremegpå

- Delphina

- Kommode

Gutt: :babygutt:

- Trekkoppfuglen

- pysepusen

- Frøken Vims

:babyjente: : 4 stk.

:babygutt: : 3 stk.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, eg er og sniklesar ;) Måtte nesten kome ut av skapet no, kjente eg ;)

Lukke til med svangerskapet, det går sikkert bra! Det må vera vondt å gå å uroe seg så mykje heile tida. Er du vanlegvis slik, eller er det berre ift graviditetar?

Sniklesar du også, imli! :fnise: Men deg "kjenner" eg jo også frå før. ;) Velkommen skal du vera! :)

Takk for det! :) Håpar virkelig det går bra ja, og at alle bekymringane mine er unødvendige. Eg er nok ekstra redd for at noko skal gå gale dette svangerskapet, fordi me har prøvd så lenge på å laga søsken til jenta vår, før eg endelig vart gravid igjen. I tillegg hadde eg jo ein tidleg MA i fjor, som også gjer at eg fryktar at noko slikt skal skje igjen.

Men eg skal innrømma at det ikkje berre er i forhold til graviditetar eg er sånn. :sjenert: Eg er nok dessverre ein ganske pessimistisk person, som bekymrar meg litt for mykje over ting sånn i det daglige også. Eg har lett for å tru det verste, og leser litt for mykje på nettet når det er noko eg bekymrar meg over - noko som berre gjer meg enda meir bekymra. :( Slitsomt å ha det sånn, det skal eg innrømma. Men eg bekymrar meg ikkje over ting heile tida altså, så ille er det heldigvis ikkje! ;) Får berre kryssa fingrane for at UL på tirsdag i neste veke går mykje bedre enn eg fryktar. Og at eg endar opp med å få ein liten baby i armane mine i desember! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, eg brukar ofte å vera litt pessimistisk eg og, men samanlikna med deg kjente eg meg som reinaste optimisten ;) Trur du berre får prøve å tenkje at du har alle odds på di side, dette kjem ganske sikkert til å gå bra. Og så er det viktig å hugse på at når det gjeld svangerskap, er det ingenting du får gjort for å hindre evt negativt utfall. Nesten uansett kva du gjer, så ordnar naturen opp her. Både tryggande og skremmande på ein gong, kanskje? Det er lett å seie det når ein ikkje står midt oppi det - men dette tyder altså at det ikkje hjelp noko som helst å gå og uroe seg og verte livredd for den minste ting, du øydelegg berre kvardagen for deg sjølv. Håpar du snart finn roa og kan glede deg over svangerskapet!

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, eg brukar ofte å vera litt pessimistisk eg og, men samanlikna med deg kjente eg meg som reinaste optimisten ;) Trur du berre får prøve å tenkje at du har alle odds på di side, dette kjem ganske sikkert til å gå bra. Og så er det viktig å hugse på at når det gjeld svangerskap, er det ingenting du får gjort for å hindre evt negativt utfall. Nesten uansett kva du gjer, så ordnar naturen opp her. Både tryggande og skremmande på ein gong, kanskje? Det er lett å seie det når ein ikkje står midt oppi det - men dette tyder altså at det ikkje hjelp noko som helst å gå og uroe seg og verte livredd for den minste ting, du øydelegg berre kvardagen for deg sjølv. Håpar du snart finn roa og kan glede deg over svangerskapet!

God helg :klem:

Forresten, så trur eg du får ein gut :)

:sjenert:

Ja, eg veit jo at du har heilt rett i det du seier. Det hjelper ingenting å gå rundt og bekymra seg heile tida, for det som skjer, det skjer jo uansett om eg bekymrar meg aldri så mykje, eller ikkje i det heile tatt. Men eg blir berre så redd innimellom, for at noko skal vera gale. Eg orkar virkelig ikkje tanken på at eg skal vera så uheldig å mista no, etter alt det strevet eg har hatt for å bli gravid. Det er berre ikkje rettferdig. :( Men som du seier, så hjelper jo ikkje bekymringane på noko som helst, så eg kan like godt la vera å stressa. Det er berre det at det er lettare sagt enn gjort...

God helg til deg og! Så skal eg føra opp gutt på deg i tippelista. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIPPELISTE.

- Marikke

- Luremegpå

- Delphina

- Kommode

- Trekkoppfuglen

- pysepusen

- Frøken Vims

- imli

:babyjente: : 4 stk.

:babygutt: : 4 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er det berre 2 dagar igjen til ordinær UL, og i morgon er eg allerede 18 veker! Merkar at eg gruar meg veldig, sidan eg ikkje trur eg har kjent noko liv enda.

I løpet av siste veka, etter at eg passerte veke 17, har eg nokre få gangar lurt på om eg kjenner bittelitt bevegelse. Men det er så diffust, at eg ikkje veit om det er babyen eg kjenner. Merka det igjen i dag, og då varte et ei lita stund. Kjente det heilt nederst i magen. Haldt handa mi på magen, over der eg følte eg kjente litt bevegelse. Men eg kunne ikkje kjenna noko som helst på utsida av magen. Likevel følte eg at det var nokon små, svake bevegelsar der inne, uten at eg kunne kjenna det på utsida.

Men eg synst det er utrulig vanskelig å vita om det virkelig er babyen min eg har kjent såvidt i løpet av den siste veka. Eg tenker vel at det er ca 50% sjanse for at det er babyen eg har kjent, så eg er med andre ord langt frå sikker. Men eg håpar jo veldig på at det er den lille magebuaren min eg har kjent, og at alt står bra til der inne.

Viss UL på tirsdag går bra, så kjem det til å bli ein heilt fantastisk dag. Men så er eg fortsatt veldig redd for at noko er gale, og at det skal bli ein heilt forferdelig dag. Så eg klarar ikkje å gleda meg til UL-timen, for eg kjem til å vera kjempenervøs. Får berre kryssa fingrane for at alt går fint - det er ikkje noko anna å gjera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du får ei jente til :) og har kjent liv seinere både med nr 2 og 3 selv om morkaka har ligget på bakre vegg med alle tre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper :babygutt:

Og så ønsker jeg masse lykke til med ultralyden! Stor :klem:

Takk for det! :)

Tippinga di er notert. ;)

Jeg tror du får ei jente til :) og har kjent liv seinere både med nr 2 og 3 selv om morkaka har ligget på bakre vegg med alle tre....

Det skal eg få med i tippelista! :)

Godt å høyra at eg ikkje er åleine om å kjenna liv seinare denne gangen, sjølv om eg har vore gravid før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TIPPELISTE

- Marikke

- Luremegpå

- Delphina

- Kommode

- angelou

- Trekkoppfuglen

- pysepusen

- Frøken Vims

- imli

- Blondie65

:babyjente: : 5 stk.

:babygutt: : 5 stk.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er like mange som har tippa jente som gutt på meg. Så dåke er tydeligvis like ueninge om kva eg får, som eg er usikker sjølv. ;) Eg har ingen klar følelse på verken det eine eller det andre, så det blir spennande å sjå.

Men eg gruar meg fortsatt veldig til den ordinære ULen i morgon, sidan eg er så usikker på om eg har kjent noko liv enda. Dåke får tenka på meg i morgon, så kryssar eg fingrane for at alt står bra til med babyen i magen min!

I dag er eg forresten 18 veker! :smilbla: Synst egentlig tida har gått ganske fort frå eg testa positivt, og fram til no. Likevel følest det som om bekymringane mine har vart i ein heil evighet, altså bekymringar for om den lille i magen min har det bra, eller ikkje. Håpar virkelig at alt ser flott ut på UL i morgon, til tross for bekymringane mine - og at eg kan klara å gleda meg ordentlig over graviditeten resten av svangerskapet!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen, Mirabella. Dette kommer til å gå bra :)

Tusen takk for det, Harlekin! :klem:

Håpar virkelig du har rett! Eg kjem til å vera kjempenervøs i morgon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...