Mirabella76 Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #561 Del Skrevet 24. februar 2011 I den grad det hjelper så krysser jeg fingrene for både Mirabella, Pusilus og Nilla. Tusen takk, Blondie65! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #562 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) I dag tok eg ein ny CB-test med vekeindikator. Var livredd før resultatet kom opp. For tenk om den kom til å visa "Ikke gravid", "Gravid 1-2", eller "Gravid 2-3"! Viss eg har hatt ein MA, så er det jo sannsynlig at HCG synker litt etter litt - og då ville eit slikt resultat ha vore realistisk. Då eg tok ein slik test for akkurat ei veke sidan, viste den "Gravid 2-3", og det vart eg litt skuffa over. For eg var då over 5 veker på vei, og eg hadde vel egentlig forventa å få opp 3+, sidan det då var litt meir enn 3 veker sidan befruktninga. Så eg var ikkje lite nervøs når eg testa på nytt igjen i dag. Eg er no litt over 6 veker på vei (ca 6+3), og eg hadde blitt veldig bekymra om testen viste noko anna enn 3+. Men då resultatet dukka opp, så stod det heldigvis "Gravid 3+" i displayet! No er eg så utrulig letta, for eg har vore så vanvittig redd for kva testen i dag ville visa! Etter dagens test, veit eg iallfall at det er håp om at den lille spiren i magen min fortsatt har det bra, sjølv om eg fortsatt ikkje har eit einaste symptom. Og det er ein ubeskrivelig stor lettelse! Problemet er berre at eg ikkje klarar å slappa heilt av likevel, og gleda meg over graviditeten. Eg søkte nemlig rundt på nettet i går, og leste om MA. Veit at det sikkert er dumt av meg å gjera det, for då blir eg berre enda meir bekymra enn eg allerede er - men eg klarte berre ikkje å la vera. Eg leste iallfall om fleire som hadde vore inne og målt HCG fleire gangar, med nokre dagars mellomrom. HCG-nivået var høgt og fint, heilt innanfor normalen, og steig som det skulle. Likevel viste det seg etterpå på UL at fosteret var dødt, og at dei hadde opplevd ein MA. Grunnen til at HCG fortsatte å stiga likevel, var visst at ved MA så trur kroppen fortsatt at ein er gravid, og kan fortsetja å produsera HCG i ganske lang tid etter at fosteret er dødt. Synst det var så skummelt å lesa, for det betyr jo at ikkje ein gang stigande og normalt nivå av HCG, er noko sikkert bevis for at alt er i orden med fosteret. Derfor føler eg meg heller ikkje trygg, sjølv om testen min viste 3+ i dag. Eg er såklart kjempeglad for det positive resultatet, men eg klarar nok ikkje senka skuldrene og slappa av, før eg har vore på UL og sett med mine eigna auge at det er liv der inne! For det føler eg meg absolutt ikkje sikker på enda. Eg har jo tross alt ingen symptom... Endret 24. februar 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #563 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Begynte å tenka på alle dei eg veit om, som seier at dei er så mykje mindre bekymra i det/dei neste svangerskapa, enn første gangen dei er gravide! Og at svangerskapet går så fort, og dei nesten ikkje tenker på at dei er gravide. Yeah, right! Endret 24. februar 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 24. februar 2011 #564 Del Skrevet 24. februar 2011 Om en uke vet du ihvertfall med sikkerhet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. februar 2011 #565 Del Skrevet 24. februar 2011 Ex.u. står vel for extrauterin, altså utanfor livmor. Så flott at graviditetstesten viste 3+. Og det skjer nok av og til at hCG fremdeles stig sjølv om ein har ein MA, men eg trur det er uhyre sjelden. MA er jo relativt sjeldan i seg sjølv, og dette skjer nok berre med ein liten brøkdel av MA-tilfella. Så Google og forum er neppe din beste venn for tida. Men, eg veit så altfor godt kor vanskelig det er å la vera å bekymra seg, sjølv kor mykje ein bestemmer seg for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. februar 2011 #566 Del Skrevet 24. februar 2011 Når man har kommet så langt som 19 uker, ja da tror man at det skal gå greit. Akkurat nå er det er en haug med selvmotsigende tanker i hodet for tiden, men de må bare tenkes og prosseseres. Skjønner at du gruer deg litt til ultralyden og at du er engstelig, men krysser fingrene for at skuldrene senkes noen hakk i neste uke I den grad det hjelper så krysser jeg fingrene for både Mirabella, Pusilus og Nilla. Takk Blondie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 24. februar 2011 #567 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg har i grunnen ikke så mange vettuge ord Mirabella. Jeg gleder meg over 3+ med deg. Utover det er det dessverre bare å vente på ultralyden. Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yxnyx Skrevet 25. februar 2011 #568 Del Skrevet 25. februar 2011 Hei fra en snikleser Slik jeg har forstått det, så er det HCG- nivået i kroppen som gir deg graviditetssymptomer. Nå har jo du fått en bekreftelse gjennom CB på at HCG- nivået stiger, så da trenger du ikke bekymre deg mer enn andre gravide, selv om du ikke har symptomer. Mao; HCG- nivået ditt stiger, men det virker ikke som om kroppen din får noen særlige ”bivirkninger” av det denne gangen. Egentlig er du jo heldig Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #569 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Om en uke vet du ihvertfall med sikkerhet! Ja, eg gjer nok det! Gruar meg. Ex.u. står vel for extrauterin, altså utanfor livmor. Så flott at graviditetstesten viste 3+. Og det skjer nok av og til at hCG fremdeles stig sjølv om ein har ein MA, men eg trur det er uhyre sjelden. MA er jo relativt sjeldan i seg sjølv, og dette skjer nok berre med ein liten brøkdel av MA-tilfella. Så Google og forum er neppe din beste venn for tida. Men, eg veit så altfor godt kor vanskelig det er å la vera å bekymra seg, sjølv kor mykje ein bestemmer seg for det. Takk for oppklaring, dreia! Ja, det var herlig å sjå 3+ på graviditetstesten! Godt å vita at HCG stig iallfall, då er iallfall håpet mykje større enn om det ikkje hadde gjort det. Håpar det stemmer som du seier, at det er ekstremt sjelden at HCG stig, sjølv om ein har hatt ein MA. Eg vart berre så bekymra når eg leste om 2 slike tilfeller på nettet, samme kvelden. Men no skal eg prøva å vera positiv, og kryssa fingrar og tær for at den lille spiren i magen min har det bra! Det er berre så dritt at eg ikkje har nokon graviditetssymptom. Etter at eg bestemte meg for å ikkje gå rundt og bekymnra meg heile tida, har eg egentlig klart det ganske bra. Men så kjem det dagar innimellom der alt er svart, og eg ikkje klarar å vera optimistisk i det heile tatt. Endret 25. februar 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #570 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Når man har kommet så langt som 19 uker, ja da tror man at det skal gå greit. Akkurat nå er det er en haug med selvmotsigende tanker i hodet for tiden, men de må bare tenkes og prosseseres. Skjønner at du gruer deg litt til ultralyden og at du er engstelig, men krysser fingrene for at skuldrene senkes noen hakk i neste uke Å guri, var du virkelig i veke 19 då du mista? Eg meinte å hugsa at du akkurat hadde passert 12 veker, når det gjekk gale. Og det å mista etter veke 12 er jo sjelden. Men i veke 19, nei huff og huff - det er jo rundt tida for ordinær UL. Beklagar at eg ikkje hugsar det ordentlig. Men eg synst det var så fælt å lesa om at du mista, at eg sikkert har fortrengt detaljane. Var det på ordinær UL at det vart oppdaga, eller hadde du ein SA? Og har dåke fått noko svar på kva som var grunnen til at du mista så seint? Usj, kjenner eg blir skikkelig lei meg berre eg tenker på det. Sender ein stor klem til deg! Får virkelig håpa at eg kan senka skuldrene litt etter UL i neste veke, ja! Og at eg då forsiktig kan begynna å gleda meg over graviditeten. Det hadde vore fint! Får berre håpa på det beste, og kryssa fingrane. Endret 25. februar 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #571 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Jeg har i grunnen ikke så mange vettuge ord Mirabella. Jeg gleder meg over 3+ med deg. Utover det er det dessverre bare å vente på ultralyden. Stor Ja, det er vel ikkje så mykje anna å gjera! Hei fra en snikleser Slik jeg har forstått det, så er det HCG- nivået i kroppen som gir deg graviditetssymptomer. Nå har jo du fått en bekreftelse gjennom CB på at HCG- nivået stiger, så da trenger du ikke bekymre deg mer enn andre gravide, selv om du ikke har symptomer. Mao; HCG- nivået ditt stiger, men det virker ikke som om kroppen din får noen særlige ”bivirkninger” av det denne gangen. Egentlig er du jo heldig Lykke til videre! Velkommen hit til dagboka mi, yxnyx! Alltid koselig med sniklesarar som gir seg til kjenne. Ja, det trur eg stemmer - at det er HCG-nivået i kroppen som gir graviditetssymptom. Høyrest jo egentlig ganske logisk ut det du seier, at det rett og slett er kroppen min som denne gangen ikkje får nokon bivirkningar av den stigande HCGen. Får virkelig kryssa fingrane for det! Opplevde iallfall det då eg tok pergo. Då eg tok første pergokur, hadde eg litt bivirkningar av pergoen heile tida mellom EL og mens. Men då eg begynte på pergokur nr 2 etter ein pausemånad, så merka eg absolutt ingenting! Men eg vart jo gravid i pausemånaden etter den pergokuren, så pergoen må jo nesten ha virka. Så kanskje det då var slik at kroppen min hadde vent seg til pergoen etter første kur, og at bivirkningane ikkje kom då eg tok ein ny kur? Men eg må jo innrømma at det virkar litt meir usannsynlig at kroppen min reagerte litt på stigande HCG i kroppen min forrige gang eg var gravid - mens kroppen no har vent seg til å vera gravid, og derfor ikkje giddar å reagera på HCGen i kroppen min denne gangen. Men det hadde jo vore litt morsomt om det faktisk var slik, samme kor usannsynlig det måtte virka. Eg har sjølv ein teori om at eg sannsynlegvis ventar ein gutt denne gangen, og at det er derfor eg ikkje har nokon symptom. For eg har lest at det er vanleg både å få meir kvalme og fleire plager generelt når ein ventar jente, enn når ein ventar gutt. Og eg fekk jo jente forrige gang. Så viss alt er fint på UL i neste veke, så kjem eg til å vera ganske overbevist om at det er ein liten gutt i magen min denne gangen! Du seier at eg sikkert berre er heldig, og at kroppen min rett og slett ikkje får nokon bivirkningar av HCGen i kroppen min. Og eg er enig i at viss det faktisk er tilfelle så er eg jo egentlig berre veldig heldig! Problemet er berre at eg ikkje har lyst til å vera så heldig, for det skaper så mange bekymringar. Ikkje at eg har lyst til å ha ekstrem svangerskapskvalme og masse andre graviditetsplager, som fører at eg er heilt elendig tidleg i svangerskapet, slik enkelte opplever. Eg er sjølvsagt kjempeglad for å sleppa det! Men ein mellomting hadde vore fint. Forrige gang var det egentlig heilt perfekt. Eg hadde lite plager, men akkurat nok til at eg følte meg gravid, og slapp å gå rundt og bekymra meg heile tida (sjølv om eg gjorde det likevel...ha ha). Poenget mitt er iallfall at ingen graviditetssymptom faktisk ikkje er noko særlig, sjølv om det kan høyrast veldig herlig ut for utanforståande. For det fører berre til så utrulig masse bekymringar for om alt er bra med spiren i magen - for ein får jo absolutt ingen bekreftelse på at ein er gravid, når ein ikkje har nokon symptom. Endret 25. februar 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. februar 2011 #572 Del Skrevet 25. februar 2011 Det ble oppdaget på ordinær ul i uke 19, den lille var 13/14 uker. Magen hadde begynt å vokse og det var en liten babykul å skimte. Hodet og kroppe min var kommet ganske langt, men det samme gjaldt jo desverre ikke den lille. Du husker nok ikke halt feil, det er så rart med det når kroppen tror den er gravid og oppfører seg som alt er bra. Heldigvis har jeg avtale om ul rund uke 14/15 ved en eventuel ny graviditet på gyn pol, og jeg tror ikke de er uvillig til litt flere ul-er for oppfølging på fertilitetsklinikken heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 26. februar 2011 #573 Del Skrevet 26. februar 2011 Innom først og fremst for å GRATULERE!!! Og oppdatere meg litt. Ikke mange dagene til UL nå, jeg krysser alt jeg har for deg og spiren din! Det går nok aller helst bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 27. februar 2011 #574 Del Skrevet 27. februar 2011 Gratulerer så mye med spire, Mirabella! Veldig koselig. Forstår veldig godt at du bekymrer deg over lite symptomer. Det hjelper sikkert ikke mye, men jeg fikk ikke symptomer før uke 8/9 med mine barn. Og jeg har tre svangerskap bak meg. Symptomene kommer, prøv å nyt dagene uten kvalme, trøtthet etc. Lykke til på ul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #575 Del Skrevet 1. mars 2011 Det ble oppdaget på ordinær ul i uke 19, den lille var 13/14 uker. Magen hadde begynt å vokse og det var en liten babykul å skimte. Hodet og kroppe min var kommet ganske langt, men det samme gjaldt jo desverre ikke den lille. Du husker nok ikke halt feil, det er så rart med det når kroppen tror den er gravid og oppfører seg som alt er bra. Heldigvis har jeg avtale om ul rund uke 14/15 ved en eventuel ny graviditet på gyn pol, og jeg tror ikke de er uvillig til litt flere ul-er for oppfølging på fertilitetsklinikken heller Det må ha vore ein grusom opplevelse å koma på ordinær UL og tru at alt er i orden, og så får du ein sånn beskjed! Skummelt at sånt kan skje. Jammen bra at du får ekstra oppfølging neste gang du blir gravid. Då skal det gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #576 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Innom først og fremst for å GRATULERE!!! Og oppdatere meg litt. Ikke mange dagene til UL nå, jeg krysser alt jeg har for deg og spiren din! Det går nok aller helst bra!! Tusen takk for gratulasjon, Coxy! Nei, no er det jammen ikkje mange dagane igjen til UL. Gratulerer så mye med spire, Mirabella! Veldig koselig. Forstår veldig godt at du bekymrer deg over lite symptomer. Det hjelper sikkert ikke mye, men jeg fikk ikke symptomer før uke 8/9 med mine barn. Og jeg har tre svangerskap bak meg. Symptomene kommer, prøv å nyt dagene uten kvalme, trøtthet etc. Lykke til på ul! Tusen takk for det, Trekkoppfuglen! Godt å høyra at ikkje du heller hadde symptom før såpass seint i svangerskapet, når du var gravid. Men eg hadde jo litt symptom forrige gang eg var gravid, og hadde til og med begynt å bli litt kvalm på denne tida. Synst derfor det er litt rart at eg ikkje skal ha antydning til symptom denne gangen... Men eg får virkelig håpa du har rett i at symptoma kjem etter kvart! Endret 1. mars 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #577 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Bekymringane tar ikkje slutt, sjølv om eg prøver å tenka minst mulig på det. Eg er no 7 veker på vei, og fortsatt ikkje eit einaste symptom i sikte! Kan ikkje noko for at eg føler at dette går dårlig. For går det egentlig an å ha ein sprell levande liten spire i magen, uten å merka noko som helst? Eg klarar dessverre ikkje tru på at det er mulig. Hadde det vore likt forrige gang eg var gravid, så hadde eg ikkje bekymra meg like mykje. Men sjølv om eg ikkje var blant dei som hadde mest symptom forrige gang eg var gravid, så merka eg absolutt at eg var gravid på denne tida i svangerskapet! Eg har ikkje ord for kor vanvittig eg gruar meg til UL på torsdag, og kor livredd eg er for å få beskjed om at fosteret er dødt, eller at det kun er ein tom fostersekk der inne. Omtrent heilt sidan eg testa positivt, har eg hatt ein dårlig magefølelse. Eg kryssar sjølvsagt fingrane for at magefølelsen min er feil, og at alt er fint med den lille spiren i magen min! Men å tru på at dette kan gå bra, det klarar eg dessverre ikkje. Endret 1. mars 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 1. mars 2011 #578 Del Skrevet 1. mars 2011 Det er godt at det nærmer seg ultralyd slik at - uansett resultat - så får man et svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 2. mars 2011 #579 Del Skrevet 2. mars 2011 Uff, så leit at du skal ha det sånn Mirabella Hvis det er noen trøst så kan jeg rapportere om veldig få symptomer sålangt i graviditeten for min del også. Litt ømme pupper (men det har vært veldig til og fra), samt trøttere enn vanlig, men det har vært mest etter uke 10. Ellers så og si ingenting. Men knøttet mitt har det helt fint Bekreftet både ved UL (11+4) og hjertelyd som jeg hører på med jevne mellomrom (med hjemme-doppler). Håper og tror at du vil få fantastiske nyheter på UL imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #580 Del Skrevet 2. mars 2011 Det er godt at det nærmer seg ultralyd slik at - uansett resultat - så får man et svar. Ja, det er sant. Men eg håpar og ber om at eg får eit positivt svar på UL i morgon! Noko anna orkar eg ikkje tanken på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå