Mirabella76 Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #1061 Del Skrevet 7. mai 2012 Lykke til Mirabella Håper det er positive nyheter i morgen også Takk skal du ha, pusilus! Lykke til i morgen. Skal tenke masse på deg. Takk for det, Nótt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 7. mai 2012 #1062 Del Skrevet 7. mai 2012 Hei! Pust dypt inn og ut igjen,jeg er sikker på at det er et enda mer liv enn forrige gang! Dette går veldig bra vet du Stor nattaklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 8. mai 2012 #1063 Del Skrevet 8. mai 2012 Ønsker deg lykke til i dag, Mirabella! Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 8. mai 2012 #1064 Del Skrevet 8. mai 2012 Lykke til idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #1065 Del Skrevet 8. mai 2012 Hei! Pust dypt inn og ut igjen,jeg er sikker på at det er et enda mer liv enn forrige gang! Dette går veldig bra vet du Stor nattaklem! Takk skal du ha, Luremegpå! Ønsker deg lykke til i dag, Mirabella! Tenker på deg! Tusen takk, Marikke! Lykke til idag Takk for det, Lollipop! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #1066 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Ja, då er dagens UL overstått, og alt såg fint ut i dag og! Eg er 8 veker på vei no, og då gynekologen målte størrelsen på føsteret, kom han fram til at eg i dag er 8+1. Og det stemmer jo heilt perfekt! Såg heilt tydelig eit hjerte som banka på skjermen, og gynekologen såg 4 kammer i hjertet. Plommesekken var der, navlestreng, og morkakeanlegg. Han kunne til og med sjå at morkaka kom til å koma på bakre livmorvegg, så eg kom til å kjenna bevegelse tidleg, sa han. Gynekologen meinte at alt såg heilt flott ut! Han påstod til og med at han var 95% sikker på at dette kom til å gå bra. Han sendte meg 15 bilete + ein film av hjertet som slår, på mail. Og han sa at det hadde han aldri gjort, viss han ikkje var så sikker på at det kom til å gå bra. Eg føler meg langt frå trygg enda. Klarar berre ikkje å gløyma det som skjedde i fjor, då eg mista - og fryktar at det samme skal skje igjen. Men etter den positive beskjeden eg fekk frå gynekologen i dag, er eg langt meir optimistisk enn før. Får berre håpa at alt går like bra framover, og at eg endelig får bli mamma igjen i desember. Eg skal tilbake til gynekologen igjen i veke 12, altså om 4 veker. Eg synst det er veldig greit med UL på den tida. Hadde UL i veke 12 då eg var gravid med jenta mi også, og då går det jo an å sjekka bl.a nakkefolden. Håpar eg klarar å slappa av og nyta graviditeten fram mot neste UL, og at graviditetssymptoma held seg på plass. Foreløpig er det jo kun uggenhet/kvalme eg kjenner, men det er jo eit betryggande symptom! Endret 8. mai 2012 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 8. mai 2012 #1067 Del Skrevet 8. mai 2012 Så gode nyheter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #1068 Del Skrevet 8. mai 2012 Så gode nyheter!!! Ja, det er fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 8. mai 2012 #1069 Del Skrevet 8. mai 2012 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #1070 Del Skrevet 8. mai 2012 Hurra! Ja, endelig tør eg og å ropa forsiktig hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 8. mai 2012 #1071 Del Skrevet 8. mai 2012 Jippi!!!!! Å, så gode nyheter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. mai 2012 #1072 Del Skrevet 8. mai 2012 Så gode nyheter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. mai 2012 #1073 Del Skrevet 8. mai 2012 Woohoo Herlige nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 8. mai 2012 #1074 Del Skrevet 8. mai 2012 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 8. mai 2012 #1075 Del Skrevet 8. mai 2012 Jippijajei! En uke etter meg da Blir kjekt og fölge med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 8. mai 2012 #1076 Del Skrevet 8. mai 2012 Ja, då er dagens UL overstått, og alt såg fint ut i dag og! Såg heilt tydelig eit hjerte som banka på skjermen, og gynekologen såg 4 kammer i hjertet. Plommesekken var der, navlestreng, og morkakeanlegg. Han kunne til og med sjå at morkaka kom til å koma på bakre livmorvegg, så eg kom til å kjenna bevegelse tidleg, sa han. Gratulerer sier jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 9. mai 2012 #1077 Del Skrevet 9. mai 2012 Så utrolig flott, M! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #1078 Del Skrevet 9. mai 2012 Jippi!!!!! Å, så gode nyheter!! Eg er så glad for at alt er bra med mini i magen min! Så gode nyheter!! Ja, eg er så utrulig glad og letta etter gårsdagens UL! Woohoo Herlige nyheter Herlig med så gode nyhetar, ja! Dette hadde eg aldri forventa for berre få veker sidan. Men eg er jammen glad for at magefølelsen min var feil denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. mai 2012 #1079 Del Skrevet 9. mai 2012 Godt å kunne bli overrasket i positiv retning noen ganger også Jeg har blitt det på alle mine 6 ul-er dette svangerskapet og på hver kontroll hos jordmor før Lita gav tegn til liv fra seg daglig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #1080 Del Skrevet 9. mai 2012 Hurra! Jublar hurra eg og! Jippijajei! En uke etter meg da Blir kjekt og fölge med videre! Ja, me ligg jo veldig likt an, med termin i desember begge to. Trur eg må ta meg ein tur inn i dagboka di, sånn at eg kan følgja med på deg også fram mot termin! Gratulerer sier jeg da. Takk for det! Først no føler eg at eg kan begynna å gleda meg littegrann, og det følest godt. Så utrolig flott, M! Veldig kjekt med ein positiv UL-opplevelse i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå