Gå til innhold

Mammaliv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lykke til Mirabella :hug: Håper det er positive nyheter i morgen også :pls:

Takk skal du ha, pusilus! :klemmer:

Lykke til i morgen. Skal tenke masse på deg. :klem:

Takk for det, Nótt! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Pust dypt inn og ut igjen,jeg er sikker på at det er et enda mer liv enn forrige gang!

Dette går veldig bra vet du :)

Stor nattaklem!

Skrevet

Ønsker deg lykke til i dag, Mirabella! Tenker på deg! :klemmer:

Skrevet

Hei!

Pust dypt inn og ut igjen,jeg er sikker på at det er et enda mer liv enn forrige gang!

Dette går veldig bra vet du :)

Stor nattaklem!

Takk skal du ha, Luremegpå! :klemmer:

Ønsker deg lykke til i dag, Mirabella! Tenker på deg! :klemmer:

Tusen takk, Marikke! :klem:

Lykke til idag :klem:

Takk for det, Lollipop! :klemmer:

Skrevet (endret)

Ja, då er dagens UL overstått, og alt såg fint ut i dag og! :rodmer:

Eg er 8 veker på vei no, og då gynekologen målte størrelsen på føsteret, kom han fram til at eg i dag er 8+1. Og det stemmer jo heilt perfekt! :)

Såg heilt tydelig eit hjerte som banka på skjermen, og gynekologen såg 4 kammer i hjertet. Plommesekken var der, navlestreng, og morkakeanlegg. Han kunne til og med sjå at morkaka kom til å koma på bakre livmorvegg, så eg kom til å kjenna bevegelse tidleg, sa han. ;)

Gynekologen meinte at alt såg heilt flott ut! :) Han påstod til og med at han var 95% sikker på at dette kom til å gå bra. Han sendte meg 15 bilete + ein film av hjertet som slår, på mail. Og han sa at det hadde han aldri gjort, viss han ikkje var så sikker på at det kom til å gå bra.

Eg føler meg langt frå trygg enda. Klarar berre ikkje å gløyma det som skjedde i fjor, då eg mista - og fryktar at det samme skal skje igjen. Men etter den positive beskjeden eg fekk frå gynekologen i dag, er eg langt meir optimistisk enn før. :) Får berre håpa at alt går like bra framover, og at eg endelig får bli mamma igjen i desember. Eg skal tilbake til gynekologen igjen i veke 12, altså om 4 veker. Eg synst det er veldig greit med UL på den tida. Hadde UL i veke 12 då eg var gravid med jenta mi også, og då går det jo an å sjekka bl.a nakkefolden.

Håpar eg klarar å slappa av og nyta graviditeten fram mot neste UL, og at graviditetssymptoma held seg på plass. Foreløpig er det jo kun uggenhet/kvalme eg kjenner, men det er jo eit betryggande symptom! ;)

Endret av Mirabella76
Skrevet

Så gode nyheter!!! :hoppendeglad:

Skrevet

Så gode nyheter!!! :hoppendeglad:

Ja, det er fantastisk! :hjerter_rundt:

Skrevet

Hurra! :strix:

Ja, endelig tør eg og å ropa forsiktig hurra! :hjertesmil:

Skrevet

Jippi!!!!! :strix:

Å, så gode nyheter!!

Skrevet

Woohoo :hoppendeglad::grine::strix:

Herlige nyheter :)

Skrevet

Jippijajei!

En uke etter meg da :)

Blir kjekt og fölge med videre!

Gjest Blondie65
Skrevet

Ja, då er dagens UL overstått, og alt såg fint ut i dag og! :rodmer:

:bolledeig:

Såg heilt tydelig eit hjerte som banka på skjermen, og gynekologen såg 4 kammer i hjertet. Plommesekken var der, navlestreng, og morkakeanlegg. Han kunne til og med sjå at morkaka kom til å koma på bakre livmorvegg, så eg kom til å kjenna bevegelse tidleg, sa han. ;)

:grine:

Gratulerer sier jeg da. :)

Skrevet

Så utrolig flott, M! :hoppe:

Skrevet

Jippi!!!!! :strix:

Å, så gode nyheter!!

:klem:

Eg er så glad for at alt er bra med mini i magen min! :)

Så gode nyheter!! :bolledeig:

:klemmer:

Ja, eg er så utrulig glad og letta etter gårsdagens UL! :)

Woohoo :hoppendeglad::grine::strix:

Herlige nyheter :)

Herlig med så gode nyhetar, ja! :) Dette hadde eg aldri forventa for berre få veker sidan. Men eg er jammen glad for at magefølelsen min var feil denne gangen!

Skrevet

Godt å kunne bli overrasket i positiv retning noen ganger også :Nikke:

Jeg har blitt det på alle mine 6 ul-er dette svangerskapet og på hver kontroll hos jordmor før Lita gav tegn til liv fra seg daglig :sjenert:

Skrevet

:danse:

Hurra!

Jublar hurra eg og! :)

Jippijajei!

En uke etter meg da :)

Blir kjekt og fölge med videre!

Ja, me ligg jo veldig likt an, med termin i desember begge to. :) Trur eg må ta meg ein tur inn i dagboka di, sånn at eg kan følgja med på deg også fram mot termin!

:bolledeig:

:grine:

Gratulerer sier jeg da. :)

Takk for det! :klem:

Først no føler eg at eg kan begynna å gleda meg littegrann, og det følest godt. :)

Så utrolig flott, M! :hoppe:

Veldig kjekt med ein positiv UL-opplevelse i går. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...