Gå til innhold

Mammaliv!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Krysser alt jeg har for deg :pls: Bare for å ha sagt det så ble jeg ikke kvalm før i uke ni denne gangen, mot uke 6 med isrosen, og menssmerter det har jeg hatt av og på hele tiden. Jeg skjønner godt at du er avventende, jeg er det selv til dels fremdeles :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Så fantastiske nyheter! Skjønner at du er skeptisk til å la jubelen bryte løs, men jeg våger meg på et aldri så lite hurra for bankende hjerte! Hurra!!

Måtte kvalmen og slappheten og de hovne beina komme og ta deg ;):heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne, og krysser alt jeg kan for at det er like positivt om 2 uker. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JAAAAAAAAA! Fantastiske nyheter!!!!

Skal tenke masse på deg...her kom kvalmen for en uke siden, så bare vent å se du!

Det var det jeg sa!! Jeg og har hatt sånne mensmerter, men happy for you :klemmer:

Unner deg symptomer , fordi da roer du deg kanskje ned, men tro meg, slik jeg har et nå unner jeg deg ikke, for jeg trodde jeg skulle bli innlagt i natt pga kvalmen.

Nå får du legge deg tidlig hver kveld, så går dagene fortere mot ny UL :rodmer:

Natti!!

Takk! :klem: Ja, det er heilt fantastisk, og totalt uventa!

Eg har heldigvis ikkje hatt menssmerter på mange dagar no, så håpar menssmertene er over for godt.

Ikkje noko kjekt å vera kvalm, nei. Likevel ønskjer eg meg mykje kvalme, eller iallfall eitt eller anna tydelig graviditetstegn - sånn at eg kan klara å slappa litt meir av, og ikkje bekymra meg døgnet rundt. Faktisk har eg vore litt kvalm i dag, både om morgonen og no i kveld. Har faktisk stått over do og brekka meg eit par gangar i dag. Lurer sånn på om det er ordentlig graviditetskvalme, eller om det er eit innbilt symptom, fordi eg no veit at eg er gravid på ordentlig. :sjenert: Eg var jo litt kvalm i går også, før eg skulle på UL. Men rekna jo med at det var pga at eg var nervøs før ULen. Allerede dagen før det igjen, kjente eg eit snev av kvalme for aller første gang. Det betyr altså at eg no har vore litt kvalm 3 dagar på rad. Så kanskje kvalmen faktisk er eit ordentlig graviditetssymptom? Håpar iallfall det! :)

Kom meg altfor seint i seng i går kveld, men skal prøva å få koma meg litt tidlegare i seng i kveld. ;) Håpar tida fram mot ny UL går fort, ja. Samtidig gruar eg meg vanvittig til den dagen, for eg er så redd for at det ikkje lenger er liv då. Me no skal eg prøva så godt eg kan å vera optimistisk, så får eg berre kryssa fingrane for at alt går som det skal!

:hoppendeglad: Kjempeglad på dine vegne! :hoppendeglad:

Takk! :klemmer: Ja, dette er heilt utrulig!

Krysser alt jeg har for deg :pls: Bare for å ha sagt det så ble jeg ikke kvalm før i uke ni denne gangen, mot uke 6 med isrosen, og menssmerter det har jeg hatt av og på hele tiden. Jeg skjønner godt at du er avventende, jeg er det selv til dels fremdeles :sjenert:

Takk! :klem:

Godt å høyra at symptoma kan variera frå gang til gang, og at eg ikkje er den einaste som har kjent menssmerter i graviditeten. Følest riktig å vera avventande, ja - og ikkje gleda seg for tidleg, i tilfelle det ikkje går bra. Trur nok det lett blir slik for oss som har mista tidlegare. Me klarar nok ikkje å tru ordentlig på at det faktisk skal gå bra, før den dagen me ha ein sprell levande liten baby i armane våre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Så fantastiske nyheter! Skjønner at du er skeptisk til å la jubelen bryte løs, men jeg våger meg på et aldri så lite hurra for bankende hjerte! Hurra!!

Måtte kvalmen og slappheten og de hovne beina komme og ta deg ;):heks:

Takk! :klemmer:

Det følest heilt uvirkelig dette her, trur ikkje eg heilt har skjønt at eg faktisk fekk sjå og høyra hjerteslag på UL i går. Med tanke på den dårlige magefølelsen min pga at alt har føltest så likt som forrige gang eg var gravid, då det gjekk gale - så kan eg virkelig ikkje tru at dette er sant. Eg var rett og slett overbevist om at det ikkje kom til å vera liv, på UL. Eg hadde faktisk ingen som helst forhåpningar. Prøvde berre å stålsetja meg til å ta imot beskjeden om at dette nok dessverre var ein ny MA. Har virkelig ikkje ord for kva eg tenkte og følte, då eg fekk sjå og høyra at hjertet slo. Hjernen min kobla heilt ut, og eg klarte ikkje å tenka ordentlig før lenge etterpå. Eg var absolutt ikkje forberedt på å få ein sånn positiv beskjed! :rodmer:

Men eg ventar nok ei stund med jubelen, ja - for eg føler meg langt frå trygg på at dette går bra. Håpar berre at kvalmen min er ekte, sånn eg eg iallfall har eitt ordentlig graviditetssymptom. Eg seier ja takk til både kvalme, slapphet og hovne bein, så lenge det betyr at spiren i magen min har det bra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne, og krysser alt jeg kan for at det er like positivt om 2 uker. :klemmer:

Kryssar fingrane eg og, for at det ser like bra ut på neste UL også! :)

Fikk du forresten spurt om progessteronstøtte?

Nei, det gløymte eg heilt. Var heilt i sjokk, etter at eg fekk den positive beskjeden. Men det hadde vel uansett ikkje vore aktuelt å få noko progesteronstøtte no, når alt såg normalt ut på UL? Eg tenkte jo på at viss eg mista no igjen, så ville eg kreva å få progesterontilførsel viss eg vart gravid igjen etter nytt prøverørsforsøk. Men sidan eg kun har mista ein gang (iallfall foreløpig), så kan det berre vera heilt tilfeldig at det gjekk gale forrige gang. Men synst du eg burde ha fått progesteronstøtte no, i denne graviditeten, sjølv om det har gått bra så langt uten nokon medisinar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastiske nyheter! :klemmer: Krysser alt jeg har for at det skal gå hele veien i ni mnd denne gangen :klemmer:

Takk! :klemmer:

Håpar virkelig at det går bra denne gangen, ja.

Hurra! Jeg krysser fingre og tær for deg :klemmer:

Kryssar fingrar og tær eg også, for at det er min tur til å lykkast denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Progesteronstøtte er vel noe du ikke behøver å tenke på nå, du har jo båret frem ei frisk fin jente før og som du sier lenger oppe så er nok MAen I fjor

bare en tilfeldighet (om enn en utrolig kjip en)

Denne gangen skal det gå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Progesteronstøtte er vel noe du ikke behøver å tenke på nå, du har jo båret frem ei frisk fin jente før og som du sier lenger oppe så er nok MAen I fjor

bare en tilfeldighet (om enn en utrolig kjip en)

Denne gangen skal det gå :jepp:

Håpar du har rett! :)

Får berre kryssa fingrane for at det går bra denne gangen, ja!

Følger med på de spennende nyhetene - krysser fingre og tær.

:jepp:

Takk for det! :)

Håper det går rette veien for dere denne gangen. :)

Hilsen smugleser.

Ja, får jammen håpa det!

Alltid koselig med smuglesarar, som gir lyd frå seg! :)

Herlige nyheter, Mirabella :hoppendeglad: So far so good :biggrin:

Ja, gode nyhetar så langt iallfall! :)

Håpar virkelig at alt fortsatt ser bra ut på neste UL.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje følt meg kvalm i det heile tatt dei siste dagane. Berre bittelitt uggen innimellom, viss eg kjenner ekstremt godt etter. Men matlysten er fortsatt dårlig. Ikkje fordi eg er kvalm, men fordi dett rett og slett ikkje er nokon som helst mat som fristar for tida. Et kun fordi eg må, ikkje fordi eg har lyst på mat. :sjenert: Det einaste eg virkelig synst er godt å eta, er friske ting, som frukt! Og akkurat sånn var det då eg var gravid med jenta mi. ;)

Eg har lurt litt på kor kvalmen min vart av, og håpt på at den skulle koma tilbake. Og det gjorde den virkelig no i kveld, for første gang på fleire dagar! ;) Sat i sofaen, og plutselig følte eg meg kvalm. Brekte meg fleire gangar, og spydde nesten. Ganske guffent å vera så kvalm, men likevel er eg glad for all kvalmen eg får - sidan det tyder på at spiren i magen min fortsatt har det bra! :)

Fy søren så skummelt det blir på UL i neste veke! :redd: Eg kjem til å vera supernervøs. Får berre håpa at menssmertene held seg langt unna. Har ikkje kjent noko til dei på ei stund, heldigvis. Og så satsar eg på at kvalmen held seg på plass, sånn at eg iallfall føler meg litt tryggare. Foreløpig ser det iallfall bedre ut denne gangen, enn då eg var gravid og mista i fjor. Då kjente eg aldri eit snev av kvalme eller uggenhet (og heller ingen andrre symptom, kun menssmerter), og eg skulle faktisk ha vore så langt som 9 veker på vei, då eg hadde den medisinske aborten. No er eg jo berre ca 7 veker på vei, og kjenner iallfall litt kvalme + at eg har dårlig matlyst. Det er uansett bedre enn ingen symptom! :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese her inne :klemmer:

Solskinnshistoriene som det er så mange av er det beste jeg vet med dette forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har hamstret inn med frukt jeg og,meloner! Du kan få. kvalmen min.jeg er sengeliggende hele dagen nesten! GLAD på dine vegne for at dette bare går bedre og bedre!

Hva sier mannen din oppi alt dette?

GOD NATT :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...