Gå til innhold

Mammaliv!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med prøvinga??

Vi kan endelig begynne på ny pp :)

Du har kanskje ikkje fått med deg at eg nettopp har blitt gravid? Men det går nok dessverre gale, akkurat som sist.

Ikkje godt å vita når me kjem i gang med prøvinga igjen. Etter forrige MA i mars i fjor, hadde eg masse sykluskluss etter aborten. Var plaga med mellomblødningar i eit halvt år etterpå, og måtte til slutt gå på p-piller i 2 månader, for å få orden på syklusen igjen.

Me skulle hatt vårt 2. IVF-forsøk no i månadsskiftet april/mai, men det blir det sjølvsagt ingenting av no. Me blir nok nødt til å venta heilt til hausten, før me får nytt forsøk, pga at klinikken har sommarstengt. Og sidan eg må ha minst ein menstruasjonssyklus etter aborten, før me får koma i gang med nytt forsøk, så rekker me nok ikkje noko forsøk før sommaren. :(

Lykke til med ny prøveperiode! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På min klinikk sier de at morkaken tar over produksjonen av progesteron i uke ti, og det har jeg også lest flere steder, likevel er det flere klinikker som kjører progesteron tom uke 12 og da evt med en nedtrapping fra uke ti. Dette kommer helt an på historikk og praksis. Jeg fikk beskjed om at jeg helt fint kunne slutte med det etter ti uker, men det var ingen ting i veien for at jeg brukte et par uker på nedtrapping. Ved fryseforsøk i stimulert syklus er også progesterondosen mye høyere enn ved normal syklus, siden det gule legemet ikke er tilstede :) Ved ferskforsøk er det vanlig praksis ved min klinikk at det bare er progesterontilskudd frem til positiv test, men det er da også mulig med lenger behandling pga av historikk med aborter. Det er bare å spørre, det skader ikke ;) Jeg har bare fått positive svar.

Håper det går bra med deg :klem: og at mannen kommer hjem i morgen.

Då høyrest det i så fall lurt ut å ta progesteron til og med veke 10, og så trappa ned fram til veke 12. Då bør ein vel vera sikra, håpar eg. Eg kjem garantert til å kreva å få fortsetja med progesteron så lenge! Det kan berre ikkje klinikken nekta meg, etter 2 abortar og snart 3 års prøving! Har du noko erfaring med blodfortynnande, eller andre medisinar som er vanlige å få når ein har mista fleire gangar?

Kan ikkje akkurat seia at det går så bra med meg, sidan eg er heilt sikker på at dette er ein ny MA. :( Men eg prøver å fortrenga det, og tenka minst mulig på det - for då blir eg berre så utrulig lei meg. Men på torsdag kan eg ikkje fortrenga det lenger, for då får eg bekrefta det eg allerede veit - at det ikkje er liv i magen min denne gangen heller, akkurat som sist. :trist: Skulle virkelig ønskja at eg berre kunne begynna å blø av meg sjølv. Eg synst det var forferdelig vondt å ta tablettar for å setja i gang aborten, og å deretter sjå den vesle fostersekken som kom ut. :( Håpte virkelig det var første og siste gang eg måtte oppleva noko slikt, men då tok eg dessverre feil. :sukk:

Mannen min kjem forresten ikkje heim i morgon, for han måtte bli igjen ei veke ekstra på jobb. :( Var ikkje særlig blid då eg fekk vita det, sidan eg veit kva eg har i vente. Burde absolutt hatt mannen min heime, når eg kjem heim frå UL på torsdag. Eg veit jo allerede svaret sånn sett, men det er likevel utrulig trist å få den endelige bekreftelsen på at det ikkje er liv. Eg veit jo heller ikkje når aborten skal setjast i gang, og då vil eg iallfall ikkje vera åleine! Blir det som sist, måtte eg tilbake til ny UL etter ei veke, for at gynekologen skulle vera sikker på at fosteret ikkje hadde utvikla seg i løpet av ei veke. Så kanskje det samme skjer denne gangen? Då rekker i så fall mannen min heim akkurat i tide. Får virkelig håpa det, for mannen min var vekkreist på kurs forrige gang eg gjekk gjennom ein medisinsk abort. :(

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at mannen ikke kommer hjem :klem: Håper du har noen andre du kan støtte deg på. Jeg sender deg mange gode tanker i allefall.

Jeg gikk på blodfortynnende (lavdose aspirin) ala albyl-E frem til ordinær ul denne gangen, kjøpt i USA og undersøkt frem og tilbake før jeg turde å bruke det. Det er bare akupunktøren min av fagpersonell som har visst om det :sjenert: Hun har heldigvis praksis fra samarbeid med IVF klinikk i USA og så ikke noe grunn til at jeg ikke skulle bruke det siden jeg alt hadde mistet to ganger. I USA er bruken av lavdoseaspirin utberedt blant de som har mistet flere ganger og ved IVF.

Jeg gikk også på prednisolon pga av endometriosen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så dumt at mannen ikke får kommet hjem! Ønsker deg styrke og ro til å møte det som måtte komme i morgen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lest at du hadde blitt gravid, så klarte jeg å svare i feil dagbok og fikk skikkelig vondt inni meg. Ikke meninga å skrive sånt til deg. For hadde jo tenkt å gi et bedre innlegg enn det til deg.

Det er så vondt, så vondt og forferdelig urettferdig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dumt at mannen ikke kommer hjem :klem: Håper du har noen andre du kan støtte deg på. Jeg sender deg mange gode tanker i allefall.

Jeg gikk på blodfortynnende (lavdose aspirin) ala albyl-E frem til ordinær ul denne gangen, kjøpt i USA og undersøkt frem og tilbake før jeg turde å bruke det. Det er bare akupunktøren min av fagpersonell som har visst om det :sjenert: Hun har heldigvis praksis fra samarbeid med IVF klinikk i USA og så ikke noe grunn til at jeg ikke skulle bruke det siden jeg alt hadde mistet to ganger. I USA er bruken av lavdoseaspirin utberedt blant de som har mistet flere ganger og ved IVF.

Jeg gikk også på prednisolon pga av endometriosen min.

Ja, det er veldig dumt at mannen min ikkje kjem heim i morgon likevel. :( Trur eg blir nødt til å fortelja det til foreldra mine i morgon, for dei skal passa jenta mi mens eg er hos gynekologen. Dei veit uansett om at me har hatt eit IVF-forsøk som måtte avbrytast, og dei veit om MAen min i fjor.

Ville ikkje klinikken gi deg blodfortynnande, sidan du kjøpte det i USA? Eller spurte du ikkje om du kunne få prøva det? Eg har tenkt å spørja på klinikken om eg kan få progesterontilførsel og kanskje også blodfortynnande, ved vårt neste IVF-forsøk. Håpar virkelig dei vil gi meg det, for eg orkar ikkje å oppleva fleire abortar. :( Eg vil iallfall prøva alt som kan prøvast, som kan kunne hindra ein ny abort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så dumt at mannen ikke får kommet hjem! Ønsker deg styrke og ro til å møte det som måtte komme i morgen. :klemmer:

Ja, skikkelig dumt. :(

Takk :klem:

Jeg hadde lest at du hadde blitt gravid, så klarte jeg å svare i feil dagbok og fikk skikkelig vondt inni meg. Ikke meninga å skrive sånt til deg. For hadde jo tenkt å gi et bedre innlegg enn det til deg.

Det er så vondt, så vondt og forferdelig urettferdig :(

Det går bra, så ikkje tenk på det! :klem:

Ja, det er fryktelig vondt og urettferdig at eg skal oppleva noko slikt igjen, etter så lang prøvetid. :(

Onsdags :klem:

Takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du er sammen med noen som tar vare på deg så du har noen å snakke med enten du har fått den ene eller den andre nyheten idag. Tenker på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke te i mårå! EG HAR TROEN!

Lykke til i morgen. Tenker på deg :klem:

Lykke til :hug:

Går det bra med deg, Mirabella? :troest:

Inget nytt er godt nytt? Tenker på deg!

Håper på gode nyheter... :klem:

Håper du er sammen med noen som tar vare på deg så du har noen å snakke med enten du har fått den ene eller den andre nyheten idag. Tenker på deg :klem:

Har tenkt på deg i dag :klem:

Eg blir utrulig glad for å høyra at så mange har tenkt på meg i dag! :) Dåke er jammen gode, alle saman! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og så over til det alle lurer på: Korleis det gjekk med meg på UL i dag. Eg var som sagt 99,9% sikker på at det ikkje var liv, så eg hadde ikkje store forhåpningar for å seia det mildt. Då legen sette i gang med UL-undersøkelsen, låg eg berre og venta på at han skulle seia at eg nok dessverre hadde rett, og at det ikkje var noko tegn til liv.

Eg såg først på skjermen at det dukka opp noko som såg ut som eit ovalt hulrom, og eg sa at dette ser vel ikkje akkurat bra ut. Så såg eg plutselig noko anna, kanskje eit lite "blink" på skjermen, eller noko sånt. Gynekologen sa fortsatt ingenting. Plutselig tok legen fram eit nytt bilde på skjermen. Då høyrte eg utrulig nok hjertelyd, og på skjermen såg eg utslag kvar gang hjertet slo. :strix:

Trudde eg skulle besvima, og tenkte at dette kunne umulig stemma. Gynekologen sa så at at såg heilt fint ut. Han såg fostersekken og plommesekken. Han kunne til og med sjå at hjertet hadde 2 kammer. :grine: Eg sa at fosteret var sikkert for lite, men han svarte at størrelsen stemte ganske bra med kor langt eg var på vei, med tanke på første mensdag. Eg skal no vera ca 6 1/2 veke på vei. I fjor då eg var gravid og mista, var eg på UL då eg var litt over 7 veker på vei, og då var det ikkje liv.

Eg var heilt i sjokk etterpå, og trudde nesten at eg drøymte. Dette hadde eg virkelig aldri forventa! Eg spurte gynekologen om kva som kunne vera grunnen til at eg hadde hatt ganske sterke menssmerter omtrent når egget festa seg. Han svarte at det sannsynlegvis var fordi eg hadde hatt ein cyste (som eg ikkje visste om), som gynekologen såg at hadde sprukke - og at det var det som hadde gitt meg menssmertene. Dei menssmertene eg har kjent etter det, har vore mykje svakare. Og gynekologen meinte at det var mange som hadde menssmerter i graviditeten, som det gjekk bra med likevel. Men eg har jo ingen andre symptom, så eg bekymrar meg jo veldig for at det er eit tegn på at noko er gale.

Men no skal eg prøva å bekymra meg minst mulig, og prøva å ikkje tenka på at eg er gravid dei 2 neste vekene. Eg veit at det blir vanskelig, men eg vil iallfall prøva så godt eg kan. Gynekologen min ville nemlig ha meg tilbake igjen om 2 veker for kontroll, men han hadde tru på at dette kunne gå bra. Men eg vil ikkje gleda meg over graviditeten enda, sidan eg føler alt er så usikkert. Eg har jo ingen graviditetssymptom, kun svake menssmerter innimellom - og det bekymrar meg. Men det er ikkje anna å gjera enn å kryssa fingrane, og håpa og be om at den vesle spiren min er sterk, og klarar seg!

Eg hadde uansett aldri forventa at eg kunne få ein sånn positiv beskjed på UL i dag, eg skjønnar virkelig ingenting! Men det er jo fantastisk at det faktisk var liv i magen min i dag, mot alle odds. :hjerte: Eg er både glad og nervøs no. Var totalt i sjokk etter UL i dag, så eg klarte å trykka inn feil kode på kortet mitt då eg skulle betala. :sjenert: Eg måtte så sitja og tenka i ca 1 minutt, før eg klarte å koma på koden, så fjern var eg! :fnise:

Fortsatt er eg veldig redd for at dette skal gå gale, og eg kjem til å ha heilt angst når eg skal tilbake på UL om 2 veker. Får berre håpa at graviditetssymptoma begynnnar å koma veldig snart, sånn at eg kan klara å slappa litt av. Eg var forresten ganske kvalm ei stund, tidleg i dag. Men eg reknar med at det berre var nerver, og ikkje noko graviditetssymptom. For eg hugsar då eg skulle på første UL forrige gang eg var gravid og mistenkte MA, at eg var så kvalm om morgonen at eg stod og brekte meg over vasken, og nesten kasta opp. Så kvalmen i dag var nok ikkje nokon graviditetskvalme, reknar eg med. Men no bør symptoma virkelig koma, synst eg! Ja, og så har eg jo fått bevis i dag, for at det går an å ha menssmerter og null symptom, og vera gravid likevel. Det trudde eg faktisk ikkje var mulig, etter opplevelsen min i fjor, då eg hadde dei samme "symptoma", og mista.

Kryss fingrane for meg, damer! Det treng eg virkelig no, fram mot ny UL om 2 veker!!!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAA! Fantastiske nyheter!!!!

Skal tenke masse på deg...her kom kvalmen for en uke siden, så bare vent å se du!

Det var det jeg sa!! Jeg og har hatt sånne mensmerter, men happy for you :klemmer:

Unner deg symptomer , fordi da roer du deg kanskje ned, men tro meg, slik jeg har et nå unner jeg deg ikke, for jeg trodde jeg skulle bli innlagt i natt pga kvalmen.

Nå får du legge deg tidlig hver kveld, så går dagene fortere mot ny UL :rodmer:

Natti!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...