Gå til innhold

Forandret utseende på kjønnsorganer etter fødsel?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg tittet i speilet i dag, nedentil, for å se om alt så normalt ut etter fødselen, og ble forskrekket da jeg oppdaget at de indre kjønnsleppene er blitt mye mindre, på den ene siden er den nesten helt avflatet.

Sikkert ingen andre som har opplevd noe lignende? Må vel gå til gynekolog og spørre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, det har skjedd med meg også. Syns det er litt vanskelig å sammenligne med før, for i slutten av svangerskapet var de veldig store og hovne, og nå er de bittesmå i forhold.

Men de har da aldri vært SÅ tynne før, så de har nok krympa ja. Stresser ikke noe med det akkurat.

Det er likt på begge sider da. Vet ikke hva det kommer av, noen andre som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

TS

Jeg skal spørre en gynekolog, tror jeg tar 6 ukers kontrollen hos gynekolog i stedet for hos fastlegen, men det er ennå noen uker igjen. Legger ut svaret her når jeg vet :)

Det er jo ganske komisk, men kanskje de vokser seg til igjen med tiden....

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så vittig at jeg leste denne tråden idag!

Jeg tittet i speilet idag, og la merke til akkurat det samme!! jeg har alltid hatt lange kjønnslepper, men de er mye mindre nå! Jeg tenkte at jeg kanskje fortsatt var ganske hoven nedentil, men det kjennes egentlig ikke sånn ut... er litt over 3 uker siden fødsel. Noen som var hoven så lenge?

Kanskje det er slik det blir for noen etter fødselen, at kjønnsleppene blir mindre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...