Gå til innhold

Eggløsning etter abort


LindaL

Anbefalte innlegg

Hvor mange av dere vet med sikkerhet at dere hadde el.løsning etter at dere mista...evnt når i syklusen kom den.

Tusen takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Hedda_*
Hvor mange av dere vet med sikkerhet at dere hadde el.løsning etter at dere mista...evnt når i syklusen kom den.

Tusen takk for svar :-)

Hei :)

Hadde en MA i slutten av mars med utskrapning, etter å ha prøvd i over ett år å bli gravid... Første syklus etter dette var ganske lang, og tror kanskje ikke jeg hadde eggløsning. Måneden etter fikk jeg ikke mensen...fordi jeg hadde blitt gravid igjen :jepp:

Hadde aldri regnet med at det skulle gå så fort, og vi hadde egentlig bestemt oss for å vente ca et halvt år med å prøve igjen av diverse årsaker. Slurva litt med prevensjon, for vi hadde jo allerede prøvd såpass lenge uten at det hadde skjedd noe.. Men så satt den altså når vi minst hadde forventet det :rødme:

Vet ikke om det var helt svar på spørsmålet ditt, men håper det går like fort for deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sola_*

Hei!

Jeg fikk en SA 26.juni, og fikk positivt utslag på el-test nå 12.juli!

Gikk rimelig raskt, heldigvis, men så var jeg bare 5 uker på vei da jeg mistet..

Så nå venter jeg i spenning til neste helg... HÅPER ikke tr kommer på besøk! Har så lyst å bli gravid igjen, og at det da skal gå bra!!!

Hilsen Sola! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...