Gå til innhold

Nordmennene i Kongo er nå i nytt og verre fengsel


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Disse Nordmenn har drept noen i Kongo. Jeg synes det de får fortjener de, Er det ikke på tide og slutte og behandle Nordmenn som uskylidge og innse at de er mordere og må ta den straff de fortjener. Den straff som er det som blir gitt i Kongo når man bryter loven i Kongo

http://www.dagbladet.no/2009/07/15/nyheter...rdmenn/7217548/

Har det falt dom i saken, eller er det bare du som ikke har peiling på hva du snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gestur

Denne saken lukter jo 3. verden lang vei. Det er bl. a. en oberst som leder etterforskningen, og han hadde bestemt seg for dødsstraff fra første dag. Jeg stoler ikke noe mer på de kongolesiske etterforskerne enn jeg stoler på de 2 drapssiktede. Dessuten er de kun siktede i en drapssak.

Hvordan kan du sitte der bak PC-skjermen og ønske 2 landsmenn døde, når alt du vet om dem er informasjon du har hørt gjennom media?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er noe som skurrer, på flere måter. For det første virker de forhåndsdømt av etterforskerne, de skal tas for enhver pris. For det andre, hvorfor var de dynket i blod og har bilde av at de smiler mens de vasker ut av bilen? Samme hva som skjedde, hvorfor smiler man etter noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er noe som skurrer, på flere måter. For det første virker de forhåndsdømt av etterforskerne, de skal tas for enhver pris. For det andre, hvorfor var de dynket i blod og har bilde av at de smiler mens de vasker ut av bilen? Samme hva som skjedde, hvorfor smiler man etter noe sånt?

Det finnes mennesker som fint kan smile etter og ha drept noen. Du kjenner kanskje ikke til den tyske soldaten under 2 verdenskrig. Som tok en jødisk unge løftet den kysset den sa for en vakker unge. Satt den ned på bakken og drepte den med en kule i hode. Og smilte

Det finnes mange mennesker som fint kan smile etter de har gjort en grussom handling

Jeg sammenligner ikke de 2 nordmenn med den tyske soldat. Det var bare et eksempel på at noen kan smile etter de har gjort noe grussomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...