Gå til innhold

Amused and bemused

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler:

Jeg skulle ønske du hadde skrevet mer - ser for meg det kunne blitt underholdende ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk innlegg! Gøy på fest?

Ja :nigo:

Jeg skulle ønske du hadde skrevet mer - ser for meg det kunne blitt underholdende ;)

Jeg også! :fnise: Men hadde nok med å oppdatere FB ;)

Liljan, velkommen! :velkommen:

Skrevet

Festen var kjempemorsom! Det ble altfor mye rødvin til maten, og etterpå var det kaffe og konjakk :overrasket: Er glad jeg ikke drakk opp konjakken, for formen var ille nok dagen derpå. Og typisk nok måtte min kjære på jobb, så jeg måtte passe lillesnuppa alene noen timer. Men det gikk veldig fint, jeg fikk sove til 9.30, og så sov jeg igjen når hun skulle sove duppen sin :jepp: Aah, artig med fest! :hoppe:

Lørdag kveld spiste vi pizza etter at lillemor hadde lagt seg, og så lå vi ved siden av hverandre på sjeselongen og så TV :rødme: Ikke spør hva vi så, for jeg husker ikke :ler: Vi sovna nemlig 21.30 og gikk rett i seng da vi våkna litt senere. Småbarnsforeldre, ja.

Fikk sove lenge i går også, snille mannen! :strix: Så lekte vi ute litt mens mannen som vanlig drev med noe husprosjekt :roll: Var i barnebursdag litt senere, og snuppa koste seg veldig med de andre barna. I går kveld så vi en ny episode Dexter, sesong 4. Spennende!

Sov utrolig dårlig i natt, våknet hele tida, men det er min egen feil fordi jeg sov så mye i helga ;) Jeg hadde jo så vondt i halsen, vet dere, og det er ennå ikke bra. Men det blir bedre når jeg skyller med Corsydol, og på nettet fant jeg ut at det kan være sopp :eeeh: Og i dag så vi at snuppa også er hvit på tunga! Min kjære har også litt vondt på tunga, det svir og kjennes ut som om den er full av hvitsår, så vi må sikkert behandles hele gjengen. Æsj, så ekkelt altså. Lurer på hvorfor vi har fått det? Ifølge Lommelegen er det bare spedbarn, alkiser, narkomane, diabetikere og folk med nedsatt immunforsvar som får det. Men det kan sikkert smitte også? Kanskje lillemor har fått det i bhg? :vetikke: Uansett, må få legetime i morgen :Nikke:

Skrevet

Hørtes jo ut som det var smittsomt når hele familien har fått det. Er nok fort gjort at det kommer fra barnehagen. Disse små spiser jo på det mest utrolige... :sjenert:

Hørtes ut som en bra fest

Merker jeg gruer meg litt til å ta en sånn fest igjen. Jeg blir så himla fyllejuk hvis jeg drikker litt mye, og nå har jeg jo vært edru i omtrent 2 år... Kan nok bli festlig når jeg skal utpå igjen :fnise:

Ha en fin kveld :klemmer:

Skrevet

:fnise: Virket som en morsom fest, ja ... ;)

Høres ut som dere hadde en herlig og avslappende helg. :)

Håper dere blir kvitt soppen eller hva det nå enn er, høres plagsomt ut.

Ha en fortsatt fin kveld! :klem:

Skrevet
Hørtes jo ut som det var smittsomt når hele familien har fått det. Er nok fort gjort at det kommer fra barnehagen. Disse små spiser jo på det mest utrolige... :sjenert:

Hørtes ut som en bra fest

Merker jeg gruer meg litt til å ta en sånn fest igjen. Jeg blir så himla fyllejuk hvis jeg drikker litt mye, og nå har jeg jo vært edru i omtrent 2 år... Kan nok bli festlig når jeg skal utpå igjen :fnise:

Ha en fin kveld :klemmer:

Ja, æsj altså.

:fnise: Det kan bli en morsom fest da ja! Sikkert nok med et par glass vin, bare ;)

:fnise: Virket som en morsom fest, ja ... ;)

Høres ut som dere hadde en herlig og avslappende helg. :)

Håper dere blir kvitt soppen eller hva det nå enn er, høres plagsomt ut.

Ha en fortsatt fin kveld! :klem:

Takk! Ja, ei kjempefin helg. Skal til legen snart og bli frisk ;)

Skrevet

Litt sur i dag, jeg :sur: Vet ikke hvorfor heller :fnise:

Men vi hadde ei god natt, selv om lillemor våkner til fast tid 3.30 og 5-6. Men i dag sov hun videre til 7 da :hoppe: Og det er nok å sette opp døra hennes når hun våkner om natta så hun ser ut i gangen hvor det er litt lys. Må få tak i ei nattlampe og slutte å sette opp døra hennes når vi legger henne. For når hun våkner tror hun jo at døra skal være oppe. Er egentlig ikke noe problem, annet enn at katta kan finne på å hoppe opp i senga hennes :sjenert:

Jo, jeg er sur fordi:

- jeg ikke gikk ned noe forrige uke

- jeg er fjortisbetatt av kollegaen min (noe jeg ikke kommer til å gjøre noe med, og det er så dødfødt at jeg ikke skjønner hvorfor jeg ikke kan la være å smelte når jeg ser på ham :fnise: )

- mamma ikke tar initiativ til å treffes

- pappa ikke tar initiativ til å treffes

- min kjære er i dårlig humør for tiden

Men, positive ting:

- lillesnuppa var så glad over å komme i bhg i dag at hun nesten glemte å si hadet til pappa'n i morges

- jeg skal begynne å trene denne uka

- det er høst :hjerte:

Skrevet

Hørtes ut som en bra fest :tommelopp: Må ha det litt moro av og til også :biggrin:

Nattlampe hørtes lurt ut ja, hvis hun må ha litt lys for å føle seg trygg.

Kjipt at foreldrene dine ikke tar kontakt da. Du får ringe dem og minne dem på at dere eksisterer.

Ha en fin (høst)dag! :klemmer:

Skrevet (endret)

:vinke:

Innom for å se hvordan det går med deg og dine :)

Fest er gøy, men ikke såå gøy dagen derpå...iallefall ikke når man har små barn man må stå opp med :sjenert:

Ååja, fjortisbetatt.... huff det er kjipe greier, men går jo over etterhvert ;) Sånt vet jeg alt om :fnise:

Og, mannen blir nok blid tilslutt ;)

:hug:

Endret av Jekka
Skrevet

Så bra at det går bedre i barnehagen :biggrin:

Får satse på at humøret snur snart :klem:

Skrevet

Vi har en sånn "Spöke" nattlampe fra IKEA. Den er superfin! Forsiktig lys, myk og god, blir ikke varm selv om den lyser hele natta. Finfinfin.

Jeg skal også begynne å trene! Altfor sent, selvsagt, nå som jeg jo allerede er gravid igjen, men jeg må bare få styrket ryggen litt før neste fødsel ... :dåne: Trening er bra! Trening gir overskudd! ... Om man bare orker å komme seg på trening, da ... :ler:

Du er også høstfan? Jeg òg! Alle synes jeg er så rar som blir glad når høsten kommer, men det er den aller fineste årstida, synes jeg. Da roer alt seg litt ned, og det blir ok igjen å sitte i sofaen med pledd, te og en god bok. Ah! :kaffekopp:

Håper ting ser litt lysere ut utover dagen, og at familiemedlemmene dine tar seg litt sammen snart! :klem:

Skrevet

Høsten er kjempedeilig - bare så synd at det hører med sjokolade om høsten! :ler:

Skrevet

Så bra T har hatt en god natt! :)

Flink du er som skal trene. :jepp: Treningssenter, eller? Jeg vurderer å komme meg på treningssenter, men det er jo så dyrt ... :sjenert:

Vi har en helt vanlig barnevegglampe til S, som mannen har satt en dimmer på. Det trenger ikke være verre. :riste: Skjønner T godt, jeg er mørkredd selv ... :sjenert::daane:

Ha en fin kveld! :klem:

Skrevet
Hørtes ut som en bra fest :tommelopp: Må ha det litt moro av og til også :biggrin:

Nattlampe hørtes lurt ut ja, hvis hun må ha litt lys for å føle seg trygg.

Kjipt at foreldrene dine ikke tar kontakt da. Du får ringe dem og minne dem på at dere eksisterer.

Ha en fin (høst)dag! :klemmer:

Ja, godt med litt avveksling iblant.

Har jo kontakt med foreldrene mine nesten daglig, kanskje det er derfor de ikke tenker på å komme på besøk :vetikke:

Innom for å se hvordan det går med deg og dine :)

Fest er gøy, men ikke såå gøy dagen derpå...iallefall ikke når man har små barn man må stå opp med :sjenert:

Ååja, fjortisbetatt.... huff det er kjipe greier, men går jo over etterhvert ;) Sånt vet jeg alt om :fnise:

Og, mannen blir nok blid tilslutt ;)

:hug:

Nei, det var litt slitsomt å stå opp. Men verdt det! :tommelopp:

Hehe, jeg vet jo at det går over, skulle bare ønske det gikk over nå! Slitsomt å bli mo i knærne hele tida :ler:

Så bra at det går bedre i barnehagen :biggrin:

Får satse på at humøret snur snart :klem:

Ja, det er skikkelig godt når hun endelig trives :rødme:

Humøret ble raskt bra igjen, vet du :klemmer:

Skrevet

Vi har en sånn "Spöke" nattlampe fra IKEA. Den er superfin! Forsiktig lys, myk og god, blir ikke varm selv om den lyser hele natta. Finfinfin.

Jeg skal også begynne å trene! Altfor sent, selvsagt, nå som jeg jo allerede er gravid igjen, men jeg må bare få styrket ryggen litt før neste fødsel ... :dåne: Trening er bra! Trening gir overskudd! ... Om man bare orker å komme seg på trening, da ... :ler:

Du er også høstfan? Jeg òg! Alle synes jeg er så rar som blir glad når høsten kommer, men det er den aller fineste årstida, synes jeg. Da roer alt seg litt ned, og det blir ok igjen å sitte i sofaen med pledd, te og en god bok. Ah! :kaffekopp:

Håper ting ser litt lysere ut utover dagen, og at familiemedlemmene dine tar seg litt sammen snart! :klem:

Den lampa skal vi få i! :hoppe:

Trening er veldig bra! Men ei stund siden sist, og da mister jeg motivasjonen så lett. Mye bedre å ha faste dager i uka og følge dem slavisk ;)

Elsker høsten! Tror vi hadde denne diskusjonen for to år siden også i den gamle dagboka mi :fnise: Godt det er flere av oss, Lilith :klem:

Skrevet
Høsten er kjempedeilig - bare så synd at det hører med sjokolade om høsten! :ler:

Ikke synd, men heldigvis ;)

Mmmm... sjokolade :sikle:

Så bra T har hatt en god natt! :)

Flink du er som skal trene. :jepp: Treningssenter, eller? Jeg vurderer å komme meg på treningssenter, men det er jo så dyrt ... :sjenert:

Vi har en helt vanlig barnevegglampe til S, som mannen har satt en dimmer på. Det trenger ikke være verre. :riste: Skjønner T godt, jeg er mørkredd selv ... :sjenert::daane:

Ha en fin kveld! :klem:

Treningssenter, ja :Nikke: Gleder meg til å få rutiner på treninga igjen. Har avtale gjennom jobb og betaler 300 kr i måneden.

Skrevet (endret)

:vinke: Fin dag i dag :sol:

Skal lunsje med ei venninne snart, det blir koselig! :biggrin:

Snuppa gråt ikke i morges heller, men strakk armene mot hun som jobbet der :rødme: Rart at hun knytter seg til andre enn oss og familien, men samtidig har hun (og vi) jo godt av det :jepp:

Orket ikke stort i går kveld, jeg var så sliten :Gjesp: La meg tidlig og så Grey's på senga. Måtte sikle litt over han nye legen (militærlegen) :sikle: Ellers ble det bare husarbeid, gitt.

Har måttet kjøpe et lass smokker til lillemor, for de går unna nå som hun har begynt i barnehagen. Lurer på om de har et eget lager der :klø:

Endret av Amused
Skrevet

Så koselig at hun strakk armene etter en av de som jobbet der. Litt rart at ungene våre blir glade i noen vi ikke kjenner så godt, men er jo veldig fint at de trives i barnehagen :biggrin:

Har jo kontakt med foreldrene mine nesten daglig, kanskje det er derfor de ikke tenker på å komme på besøk :vetikke:

Så rart :klø: Foreldrene mine har skikkelig "lillegutt-abstinenser" hvis det går en stund uten at de ser han. De er bare litt tussete ja ;):fnise:

Skrevet (endret)

Jeg har også en mamma som ikke er så intressert. Jeg presser meg på besøk innimellom. Hun er tussete etter Prinsen når de er sammen, men det kan lett gå noen uker uten at hun ser han. (hun er vel i sin 2.ungdom) :fy_fy:

Endret av lilljan
Skrevet
Så koselig at hun strakk armene etter en av de som jobbet der. Litt rart at ungene våre blir glade i noen vi ikke kjenner så godt, men er jo veldig fint at de trives i barnehagen :biggrin:

Så rart :klø: Foreldrene mine har skikkelig "lillegutt-abstinenser" hvis det går en stund uten at de ser han. De er bare litt tussete ja ;):fnise:

Ja, rart at de kjenner noen bedre enn det vi gjør, men det hadde vært verre om hun ikke hadde trivdes :Nikke:

Huff ja, den familien min er ikke helt å bli klok på :roll:

Jeg har også en mamma som ikke er så intressert. Jeg presser meg på besøk innimellom. Hun er tussete etter Prinsen når de er sammen, men det kan lett gå noen uker uten at hun ser han. (hun er vel i sin 2.ungdom) :fy_fy:

Sin andre ungdom, ja :fnise: Ikke enkelt det heller :klem: Men bra at du kan presse deg på besøk med hell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...