Gå til innhold

Amused and bemused

Amused

Anbefalte innlegg

Føler jo at vi presser oss på besøk vi også, og det er ikke det at de ikke elsker lillegull, men det er partnerne deres som stikker kjepper i hjulene. Mamma er for pysete til å få fram viljen sin, eller til å i det hele tatt foreslå at de gjør noe annet enn det han foreslår, og da blir det til at de reiser bort i helgene framfor å besøke/invitere oss. Pappa er en tøffelhelt som knapt får lov til å forlate huset uten heksas godkjennelse :roll: Men i dag fikk jeg ut av ham at han kommer på besøk om ei uke - alene :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliten! :dåne:

Var og spiste middag hos svigers i dag, det var koselig :rødme: Tenkte meg ut på sykkeltur, men så kom tordenværet, og det fristet lite ;)

Har spist så mye junk i dag, æsj! Så nå skal jeg fortsette trenden med Nugatti på skivene :nigo: Skal snaaaaart trene igjen! Motivasjon hvor er du?!?

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstelsker her også! Det er så deilig luft, fint med masse tente lys inne.. og pledd! Gode bøker. Kakao. Og jeg liker regn også - men i begrensede mengder da :hjerte:

Er jo litt morsomt å når man blir litt sånn betatt synes jeg, da. Men det er kanskje jeg som er rar :ler: Mannen og jeg bruker å ha en ganske åpen tone om sånt, og da blir det litt ekstra gøy - fordi jeg kan bli litt sånn småfnisete om han dukker opp og sånt. Og mannen vet å mobbe, ja...! Men slitsomt å føle seg som man er 14 igjen, ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Er nok litt verre når foreldrene er skilt ja... Kjæres foreldre er skilt, og vi ser ikke de like ofte. Nå har de flere barnebarn også da. Men svigermor er ganske så tussete, så går gjerne ikke altfor lang tid mellom hver gang.

Verre med svigerfar. Der har hans kone også barn, og mye sære følelser på den sida... Så der blir det fort veldig lenge mellom hver gang...

Får håpe foreldrene dine skjønner hva de går glipp av.

Men veldig godt at svigerforeldrene dine er en annen type. Er jo så koselig når man ser disse små sammen med besteforeldrene.

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstelsker her også! Det er så deilig luft, fint med masse tente lys inne.. og pledd! Gode bøker. Kakao. Og jeg liker regn også - men i begrensede mengder da :hjerte:

Er jo litt morsomt å når man blir litt sånn betatt synes jeg, da. Men det er kanskje jeg som er rar :ler: Mannen og jeg bruker å ha en ganske åpen tone om sånt, og da blir det litt ekstra gøy - fordi jeg kan bli litt sånn småfnisete om han dukker opp og sånt. Og mannen vet å mobbe, ja...! Men slitsomt å føle seg som man er 14 igjen, ja ;)

Heldig dere som kan være åpne om sånt :jepp: Jeg vet ærlig talt ikke hvordan min kjære hadde reagert om jeg nevnte det, selv om jeg gjorde det i en spøkefull tone :) Selv hadde jeg nok blitt ganske sjalu, dessverre. Tror vi har en stille overenskomst om at sånne ting lar vi ligge :fnise:

Er ikke så betatt nå lenger, så det går nok over :ler: Tror den "forelskelsen" følger syklusen min :klø:

Er nok litt verre når foreldrene er skilt ja... Kjæres foreldre er skilt, og vi ser ikke de like ofte. Nå har de flere barnebarn også da. Men svigermor er ganske så tussete, så går gjerne ikke altfor lang tid mellom hver gang.

Verre med svigerfar. Der har hans kone også barn, og mye sære følelser på den sida... Så der blir det fort veldig lenge mellom hver gang...

Får håpe foreldrene dine skjønner hva de går glipp av.

Men veldig godt at svigerforeldrene dine er en annen type. Er jo så koselig når man ser disse små sammen med besteforeldrene.

Ha en fin dag :klemmer:

Ja, det er nok en del sjalusi ute og går der hvor det er stebarnebarn med i bildet :Nikke: Er glad vi har god kontakt med svigerforeldrene mine, og jeg tipper det blir en tur til mamma i helga :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Fredag! :strix:

Ikke så mye å juble for da, for vi har ingen planer, og jeg kjenner det gjør meg litt stressa :forvirret: Dessuten er det meldt bare regn, og det liker jeg ikke! :fy_fy: Spørs om vi tar oss en tur til mamma en dag, men det er så vanskelig med dagstur når snuppa sover midt på dagen. I går hadde hun sovet i tre timer i barnehagen :overrasket: , og hvis vi kjører ved sovetiden, så rekker hun bare å sove i tre kvarters tid før vi er framme. Kjører vi fra morgenen av, så sovner hun sikkert uansett, og da blir det en laaaang dag med mindre vi får gitt henne en dupp til. Vrient! Eller kanskje det ikke gjør så mye? Men det er så kjedelig å ha en sur unge som ikke har sovet nok. Siste mulighet er å sette på DVD-spilleren i bilen slik at hun ikke sovner, ta en pause underveis for å holde henne våken, og så legge henne i vogna når vi er framme.

Tror forresten jeg blir forelska i kollegaen min hver gang jeg har eggløsning :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: Fredag! :strix:

Ikke så mye å juble for da, for vi har ingen planer, og jeg kjenner det gjør meg litt stressa :forvirret: Dessuten er det meldt bare regn, og det liker jeg ikke! :fy_fy: Spørs om vi tar oss en tur til mamma en dag, men det er så vanskelig med dagstur når snuppa sover midt på dagen. I går hadde hun sovet i tre timer i barnehagen :overrasket: , og hvis vi kjører ved sovetiden, så rekker hun bare å sove i tre kvarters tid før vi er framme. Kjører vi fra morgenen av, så sovner hun sikkert uansett, og da blir det en laaaang dag med mindre vi får gitt henne en dupp til. Vrient! Eller kanskje det ikke gjør så mye? Men det er så kjedelig å ha en sur unge som ikke har sovet nok. Siste mulighet er å sette på DVD-spilleren i bilen slik at hun ikke sovner, ta en pause underveis for å holde henne våken, og så legge henne i vogna når vi er framme.

Tror forresten jeg blir forelska i kollegaen min hver gang jeg har eggløsning :ler:

Skjønner at du blir stresset av å ikke ha noen planer, jeg er litt slik selv også ... Må ha kontroll på hva som skal gjøres og når. :sjenert::fnise:

:ler: Hvis du blir forelsket i kollegaen din hver gang du har eggløsning så er det jo en billig eggløsningstest om dere skulle prøve på #2 en gang i fremtiden. ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fredag! :danse:

Fredag er bra. Uansett!

Vanskelig med besøk når ungen skal sove på dagtid, ja - kjenner til det ... Håper dere finner ut av det :)

Morsomt at kollegaen din fungerer som el-test :fnise:

Håper dere får en koselig helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har også hatt det sånn med sånne småforelskelser rundt EL-tida :ler: Er nok ikke så uvanlig, vi er jo urkvinner :fnise:

Håper dere får en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Hvis du blir forelsket i kollegaen din hver gang du har eggløsning så er det jo en billig eggløsningstest om dere skulle prøve på #2 en gang i fremtiden. ;):fnise:

Praktisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem: Håper dere har hatt en fin helg!

Småforelskelser ("crushes") er helt vanlige ja.. :rødme: Og rundt EL er man litt ekstra yr enn man pleier, så kan skjønne at kollegaen din blir litt mer interressant på denne tida :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at du blir stresset av å ikke ha noen planer, jeg er litt slik selv også ... Må ha kontroll på hva som skal gjøres og når. :sjenert::fnise:

Som regel liker jeg å slappe av i helgene, men følte for å gjøre noe denne helga :jepp:

:fnise: Kjekk EL-test, ja.

God fredag! :danse:

Fredag er bra. Uansett!

Vanskelig med besøk når ungen skal sove på dagtid, ja - kjenner til det ... Håper dere finner ut av det :)

Morsomt at kollegaen din fungerer som el-test :fnise:

Håper dere får en koselig helg :klem:

Ja, vi endte med å bli hjemme. Og da kom selvsagt mamma og mannen på besøk og vekket snuppa :roll:

Ganske rart hvor påvirket man blir av hormoner ;)

Haha, jeg har også hatt det sånn med sånne småforelskelser rundt EL-tida :ler: Er nok ikke så uvanlig, vi er jo urkvinner :fnise:

Håper dere får en fin helg :klemmer:

Så bra! Godt å høre om flere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praktisk :fnise:

:fnise:

hadde jeg innrømt en forelskelse om en kollega hadde jeg vel blitt innesperret :ler:

Haha! Jeg også :nigo:

Innom med en :klem: Håper dere har hatt en fin helg!

Småforelskelser ("crushes") er helt vanlige ja.. :rødme: Og rundt EL er man litt ekstra yr enn man pleier, så kan skjønne at kollegaen din blir litt mer interressant på denne tida :fnise:

:ler: Godt å høre at det er vanlig. Føler meg litt mindre skyldbevisst da :sjenert:

Håper du har hatt en fin helg :hug:

:jepp: Fin helg ja.

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ei rolig helg, og i går holdt jeg på å gå i frø da jeg var alene med snuppa :sjenert: Føler meg så isolert og savnet vel å gjøre ting på egen hånd, ikke bare med familien... Men, vi fikk nå besøk av mamma og mannen, stakkars mamma hadde så dårlig samvittighet fordi hun i utgangspunktet hadde sagt at det ikke passet at vi kom på besøk. Ikke passet!?!?!! Slikt kan man ikke si :fy_fy: Ble et koselig besøk, selv om jeg freste litt til dem da de kom - uanbedt, og jeg i kosedress og søvn i øyekroken :fnise: Men jeg ba om unnskyldning etterhvert og sa at det var veldig koselig at de kom.

Veldig godt med mandag igjen :sjenert: Selv om jeg elsker dattera mi, så er det ikke alle dager at jeg er verdens beste mamma. Men kanskje en sliten mamma som lengter etter alenetid, og da blir det så som så... Men hun kommer først - alltid - og dagen ble det lettere etterhvert :jepp:

Fikk jo litt alenetid på fredag, da jeg var og fikk massasje. Det trengtes visst, for jeg var visst veldig stiv, særlig på den ene siden av ryggen. Kan det ha noe med at jeg bærer snuppa mest på den ene siden? :klø:

Haha, vi er så slitne småbarnsforeldre altså :fnise: Prøvde å se Menn som hater kvinner i helga, men sovnet på sofaen etter 20 min. begge kveldene :ler: Kanskje i kveld? Kanskje det til og med blir litt :humpe::lur:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man blir litt sliten og lei av og til...

Kanskje dere kan få en helg for dere selv snart? Godt å komme seg bort litt og lade batteriene, dessuten litt godt å savne lille T. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt lei jeg også. Selv om det er vanskelig å innrømme. Mannen jobber mye i huset og da faller alt med Prinsen på meg. Da kan dagene bli litt lange. Det er nok sunnt å finne på ting alene eller sammen med andre noen ganger. Mitt problem er ofte at jeg er så sliten av jobb, mann og barn at når kvelden kommer vil jeg bare sitte å se på TV i fred. Mamma kan også si at det ikke passer at vi kommer, men ja det er :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt med mandag igjen :sjenert: Selv om jeg elsker dattera mi, så er det ikke alle dager at jeg er verdens beste mamma. Men kanskje en sliten mamma som lengter etter alenetid, og da blir det så som så...

Vet du hva - jeg tror ikke det er noen som er verdens beste mamma alle dager. Man er menneskelige, og da er dagene og formen forskjellig. Men det er likefullt veldig godt å høre at det er flere som ikke er supermennesker hele tiden ;)

Jeg gleder meg fortsatt til klokka er 19 stort sett hver dag - leggetid er en fin ting. Men det betyr ikke at ikke jeg nyter å være sammen med ham den tiden han er våken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...