Gå til innhold

Amused and bemused

Amused

Anbefalte innlegg

Små porsjoner med godis er vanskelig ja... :sjenert:

Så bra at snuppa trives bedre i barnehagen. Er litt vanskelig å overlate dem til noen andre hele dagen, da ser en jo ikke om de har det bra eller ikke. Er naturlig å være litt hønemor ;)

Jeg synes også pengene bare flyr for tida. Sånn sett skjønner jeg ikke at vi i det hele tatt vurderer å kjøpe hus :fnise: Men er nok en del unødvendige ting en bruker penger på ja...

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cupcakes

Innom med noen klemmer en onsdag formidag :klemmer:

hørtes ut som dere har hatt en kjempe fin helg :)

håper du får en finfin dag og en strålende uke videre!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små porsjoner med godis er vanskelig ja... :sjenert:

Så bra at snuppa trives bedre i barnehagen. Er litt vanskelig å overlate dem til noen andre hele dagen, da ser en jo ikke om de har det bra eller ikke. Er naturlig å være litt hønemor ;)

Jeg synes også pengene bare flyr for tida. Sånn sett skjønner jeg ikke at vi i det hele tatt vurderer å kjøpe hus :fnise: Men er nok en del unødvendige ting en bruker penger på ja...

Ja, veldig vanskelig! :sur: Men det er lettere når man kommer inn i den gode trenden igjen :jepp:

Hun trives bra nå ja. Får korte dager denne uka, og det hjelper på mammasamvittigheten også ;)

Skjønner godt at dere har lyst på hus! Jeg drømmer om enebolig, men det blir vel noen år til :sjenert: Hadde sikkert hatt råd hvis vi hadde prioritert litt annerledes, men... :sjennert:

Ha en fin dag, du også! :klem:

Innom med noen klemmer en onsdag formidag :klemmer:

hørtes ut som dere har hatt en kjempe fin helg :)

håper du får en finfin dag og en strålende uke videre!

:)

Takk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på trening i går! :nigo: Men så spiste jeg tre brødskiver, hvorav én med Nugatti, da jeg kom hjem, samt halvannen avokado, og endte derfor på 2400 kcal :sur: I morges veide jeg 68,5 kg :overrasket: Har gått opp nesten 2 kg den siste måneden :ler: Dævven.

Snuppa våknet grytidlig i morges, og så bæsjet hun, så da var det bare å stå opp :fnise: Jeg skal hente henne i 15-tida i dag, det blir koselig :rødme: I morgen har pappa'n fri, så da får de litt tid sammen, og på lørdag skal jeg til byen med ei venninne! Alene! Det blir koselig :biggrin: Men så måtte min kjære samboer selvsagt gi meg dårlig samvittighet når han sa at han var misunnelig siden han må være hjemme :( Nesten så jeg sa at han heller fikk dra, så kunne jeg være hjemme, men pokker heller, det er MIN tur til å gjøre noe sånt nå :fnise: Han har vært på guttetur og greier, så jeg fortjener noen timer alene en lørdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi jenter har godt av litt "fri" vi også! Kos deg ute på bytur med venninnen din!! Det unner jeg deg absolutt :Nikke:

Koselig at Lillesnuppa og pappaen får en pappadag sammen :)

Ha en fortsatt fin torsdagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det der, at vi jenter får dårlig samvittighet når vi for en gangs skyld skal gjøre noe uten mann og barn, mens når mannen gjør sine ting, er det verdens naturligste ting! Det er nok noen ting der som henger igjen fra gammelt av ... Koooos deg på lørdag - det er vel fortjent! :jepp:

Snuppe- og pappadag høres koselig ut!

Fortsatt god kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal definitivt kose meg i morgen, ja :fnise:

I dag sov lillemor til kl. 8! Jeg hadde dratt på jobb da, så jeg fikk ikke sett henne :sukk: Desto bedre blir det å treffe henne i ettermiddag :strix:

Uff, ble krangling med samboeren min igjen i går kveld... Endte med at jeg tok fram ekstradyna så han fikk sove på sofaen :ler: Men etter at jeg hadde sovet i 10 min., så ringte (!) jeg ham og sa at det var så skummelt å ligge alene. Sinnet var som blåst bort, og vi koste oss i hverandres armer :rødme: Han hadde en dårlig dag, og jeg var ikke stort bedre. Utrolig hvordan jeg kan erte på meg gråstein iblant, det er ikke noe jeg er stolt av :sjenert: Men så blir jeg så sur også når han ikke holder det han lover! Og selv om ikke alt jeg sier nødvendigvis er korrekt, så kunne det vært unngått hvis han bare hadde holdt avtalene våre (nemlig) ;)

Nå er han og lillemor på besøk til oldemor, og snuppa har vært såååå blid og fornøyd :biggrin: La seg i vogna uten protester da hun skulle sove også, og hadde ikke revet ned all nipsen til oldemor :fnise:

Skal kose oss med fajitas i kveld :sikle: Men først må jeg ut og gå meg en tur, kanskje ta litt sol også. Slankinga er satt på vent inntil jeg er motivert igjen. Nå eter jeg alt jeg kommer over, og dere skal få slippe å høre om det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere ble venner igjen!

Ha en strålende fredag, det høres deilig ut med fajitas i kveld :jepp: Vi skal vel ha hjemmelaget pizza som vanlig - det hører liksom med til Nytt på Nytt :ler:

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg kan også irritere på meg gråstein, eller jeg har iallfall fått høre det ... :rodme::sjenert: Godt dere ble venner igjen! :jepp: Må le bittelitt av at du ringte han og sa du ikke turte å ligge alene. ;) Det er noe jeg kunne gjort ... Er mørkredd ... :sjenert:

Så bra at lillemor koste seg hos oldemor, uten å rive ned nipsen! :fnise:

Slanking er ikke alltid så lett ... :sjenert: Det går veldig i bølger her iallfall ... :rodme:

Ha en fortsatt fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fajitas :sikle: Det er godt, og lenge siden vi har hatt. Kanskje vi må ta det en dag...

Dere er veldig flinke til å bli venner igjen da, det skal dere ha.

Håper du hadde en fin tur ute :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere ble venner igjen!

Ha en strålende fredag, det høres deilig ut med fajitas i kveld :jepp: Vi skal vel ha hjemmelaget pizza som vanlig - det hører liksom med til Nytt på Nytt :ler:

God helg!

Ja, vi er flinke til å bli venner igjen, heldigvis.

Hihi, vi har ofte det samme i helgene vi også :nigo:

Bra dere er venner igjen :)

Kos deg med GOOOD samvittighet i morgen :biggrin:

Ja, ikke morsomt å krangle.

Fikk ikke til å kose meg med god samvittighet, tror jeg må øve meg litt på det :jepp:

Jeg kan også irritere på meg gråstein, eller jeg har iallfall fått høre det ... :sjenert: Godt dere ble venner igjen! :jepp: Må le bittelitt av at du ringte han og sa du ikke turte å ligge alene. ;) Det er noe jeg kunne gjort ... Er mørkredd ... :sjenert:

Så bra at lillemor koste seg hos oldemor, uten å rive ned nipsen! :fnise:

Slanking er ikke alltid så lett ... :sjenert: Det går veldig i bølger her iallfall ... :rodme:

Ha en fortsatt fin kveld! :klemmer:

Hihi, vi damer er vel litt rare iblant...

Oldemor ble veldig sjarmert, ja. Fikk høre at snuppa likner på meg nå :strix:

Slanking? :filer:

Edit: måtte redusere smiley-ene :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fajitas :sikle: Det er godt, og lenge siden vi har hatt. Kanskje vi må ta det en dag...

Dere er veldig flinke til å bli venner igjen da, det skal dere ha.

Håper du hadde en fin tur ute :klem:

Fajitas er kjempegodt!

Takk, ja, det er godt at kranglinga ikke varer i flere dager :jepp:

Hadde det fint på byturen, men ikke heeeelt avslappet, nei :fnise:

Hehe, den krangelen deres høres veldig ut som kranglene våre :ler:

Håper du hadde det fint i helga :klem:

:hoho: Godt å høre!

Hadde ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi, som tida går! Puh... Hektisk på jobb, og siden pc-en hjemme er vanvittig treg, pluss at space-, shift- og delete-tasten er borte, så blir det lite dagbokskriving hjemme :fnise:

Snuppa fikk feber fredag og lørdag, antakelig pga MMR-vaksinen, og hun nektet å sove på dagtid i helga :overrasket: Sov bare 20 min. hele lørdagen, men sov heldigvis til 7.30 på søndag, deilig :nigo:

Var veldig kjekt å dra på bytur med venninna mi, og jeg fikk kjøpt meg tre topper og reflekser ;) Og en skritteller til 60 kr på Clas Ohlson :ler: Den har til og med voldsalarm og radio! Artig med duppedingser :fnise: Vi var også på kafé, men der var det så mange unger at jeg begynte å savne snuppa noe veldig, så jeg ville egentlig bare hjem :rødme: Rart det der, men må vel bare innse at prioriteringene mine har endret seg ;)

Søndag var vi hos svigers, men det ble ikke så hyggelig siden praten om en del vanskelige familieforhold ble tatt opp igjen :sukk: Er så lei av at folk ikke bare kan inngå kompromisser og si at greit, vi behøver ikke være perlevenner, men vi kan da for pokker oppføre oss som voksne og treffes likevel! :kjefte:

Nok om det :fnise: For en gangs skyld er det nyyyydelig høstvær! :sol: Jeg er supermotivert hva slankinga angår, så nå får vi se hvor lenge det varer :nigo:

Vekt: 68.2 kg :dåne: Har gått opp, ja.

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Duppedingser er moro. Kanskje jeg må ha ny skritt teller. Den andre er lagt bort for godt etter at den viste 2500 skritt på en trilletur på ca 6 km. Tilbake gikk jeg 500 skritt, litt av en skrittlengde :ler:

Merker at en blir litt lei familietrøbbel ja... Vi har jo også noen vanskelige i vår familie, og merker at jeg begynner å få hele greiene langt oppi halsen. Heldigvis trenger vi ikke å ha mye med dem å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duppedingser er moro. Kanskje jeg må ha ny skritt teller. Den andre er lagt bort for godt etter at den viste 2500 skritt på en trilletur på ca 6 km. Tilbake gikk jeg 500 skritt, litt av en skrittlengde :ler:

Merker at en blir litt lei familietrøbbel ja... Vi har jo også noen vanskelige i vår familie, og merker at jeg begynner å få hele greiene langt oppi halsen. Heldigvis trenger vi ikke å ha mye med dem å gjøre.

Hihi, ikke helt pålitelig den skrittelleren din, da ;) Anbefaler en ny! :tommelopp:

Ja, vi slipper også å ha så mye med dem å gjøre, og takk og pris for det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den familiekonflikten tar på, merker jeg :( Men vi har gjort vårt for å ordne opp, så det er opp til motparten å møtes på midten.

Nydelig vær! :sol: Lillemor sov i ett i hele natt, men våknet til gjengjeld kl. 6 :fnise: Var koselig å se henne før jeg dro på jobb da. Denne uka jobber pappa'n mye overtid, og han kommer ofte ikke hjem før snuppa er lagt. Da blir det hektiske ettermiddager med henting, middagslaging og lek og kos før leggetid. Og lillemor skal jo helst sitte på armen hele ettermiddagen da :rødme: Kospia vårres. Hun er så herlig, og nå for tiden løper hun inn på barnehagen og roper "heia!" til alle som er der. Har nesten ikke tid til å si hadet heller :ler: Og når jeg henter henne, så er ikke gjensynsgleden så stor som før, det er nesten så hun ikke har lyst til å dra hjem, hehe... Men det er bra!

Har lyst til å strikke ei ullbukse til henne: denne i brunt og rosa

Og så må jeg framkalle bilder, kjøpe nissedrakt, bestille julekort og fotokalender :jepp:

Var på trening mandag kveld, ute med ei venninne i går kveld (rødvin og chips :fnise: ), så i kveld skal jeg bare ta det heeeelt rolig :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den buksa var kjempemorsom! Hadde jeg vært litt flinkere til å strikke skulle jeg satt i gang med noe sånt! Er litt for utålmodig og dårlig på å lese oppskrifter (pluss at jeg strikker så ujevnt...) :sjenert: Er litt sånn; kan litt av alt; strikking, hekling, brodering, maling, scrapbooking m.m., men er ikke veldig god til noe, egentlig.

Høres ut som snuppa liker seg godt i barnehagen og det er jo bare bra!

Bra du har blitt mere motivert på slankinga! :heiajente: Jeg er litt for å ta "pauser" hvis det går dårlig, jeg. Bare drite i alt og kose seg (med måte, hvis ikke blir det så mye å ta igjen ;) ), så slipper man å gå rundt å være deppa for at det ikke funker og er hardt, i tillegg til at en er umotivert! Vet ikke om det er verdens lureste filosofi mtp vekta, men det hjelper i allefall på humøret! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...