Gå til innhold

Amused and bemused


Amused

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Takk for alle klemmene. Det er krise her nå, og så mye som skjer på en gang. Men får bare puste med magen og stable meg selv på beina uansett hva som skjer ;)

Lillemor er sååå herlig for tida, da :rødme: Synger "bæ, bæ, lille lam" og kan alle dyrelydene :nigo: Til og med sjiraffen :fnise: Vi skal på foreldresamtale i barnehage denne uka, og jeg gruer litt for det. For de mener hun er så "sart" og "tander" og "drama queen", og jeg blir så lei av å høre det! Javel, så er hun det, men det er lite man kan gjøre med! Og hun må da vel ha noen gode sider også, da? Jeg kommer nok til å ta det opp med dem, at jeg begynner å bli lei av å få påpekt at hun kan være litt krevende.

Men jeg synes ikke lillemor er krevende så lenge man forstår seg på henne :fy_fy: Hun er litt utrygg i forhold til andre unger, og særlig hvis hun blir redd for at de skal ødelegge for leken hennes, og da begynner hun å gråte og kan virke litt dramatisk. Men hun har jo ingen annen måte å uttrykke seg på, og det er jo ikke noe morsomt å bli fratatt ting eller få leken ødelagt.

Husker da vi var på barseltreff også. Hun var den eneste babyen som gråt hvis jeg gikk fra henne for å gå på do eller hente meg kaffe, så hun har jo alltid vært litt "tander". Hater at folk bruker ordene "sart" og "tander", for det ligger ikke akkurat noe positivt i det.

Men ellers er hun verdens godeste jente. Så snill og blid, og med en sterk vilje. Lærer nye ord hver dag, og har begynt å vise at hun er glad i oss :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du kommer deg styrket gjennom det, hva det enn er :klemmer:

Så negative de i barnehagen er da! Trodde de skulle fokusere på det positive. Synes du bør si det til dem, går ikke an å holde på sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du kommer deg styrket gjennom det, hva det enn er :klemmer:

Så negative de i barnehagen er da! Trodde de skulle fokusere på det positive. Synes du bør si det til dem, går ikke an å holde på sånn.

Takk :klem: Jeg vet at alt ordner seg til slutt, på et vis. Jeg skulle bare ønske jeg visste hvordan jeg kommer meg dit ;)

Ja, det har blitt litt mye fokus på de dårlige sidene av snuppas personlighet, så jeg håper de har noe positivt å si på foreldresamtalen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt at du blir lei av at de er så negative i barnehagen! Håper foreldresamtalen går bra, og at de ser mer på de positive sidene hennes etterpå.

Høres ikke bra ut med krise. Håper det ordner seg for deg snart! Mange gode klemmer herfra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sett for meg snuppa di som en fantastisk sjarmerende liten jente :) og det er jeg sikker på at hun er. Hun hadde nok vært en god kandidat til prinsen min ;)

Lykke til fremover uansett hva som skjer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Koselig å høre fra deg igjen! Håper det ordner seg for deg, på best mulig måte og raskt. :)

Skjønner at det ikke er så koselig at dere får høre negative ting om T, rart barnehagen ikke har forståelse for de tingene du nevner, de burde jo ha litt peiling ... :vetikke: Det lille jeg har møtt T så virker hun kjempeskjønn, iallfall! :strix:

Håper det går bra med deg. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Får håpe krisen ordner seg til det beste. En stor :hug: fra meg skal du ha, håper det ordner seg uten at du sliter deg helt ut.

Håper foreldresamtalen ble bedre enn du fryktet. Har en som til tider kan være veeel dramatisk her også, er vel en måte å uttrykke seg på når de mangler språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:vinke:

Foreldresamtalen gikk veldig bra. Lillesnuppa er jo så flink til så mye, men hun har liksom en meter intimsone som ingen skal tråkke på :fnise: Og vi jobber for å få krympet den litt.

Hun er litt rar, da ;) Hvis vi skal bort et sted, hjemme hos folk, så setter hun seg fullstendig på bakbena og vil ikke bli med inn. I butikker og sånt er det ok, men hjemmebesøk skal vi ikke ha noe av :ler: Lurer på om hun er sjenert, eller om det er noe annet. Vanskelig å si.

På hjemmebane går det ellers greit. Men jeg vet ikke om jeg kan fortsette samboerforholdet lenger :sukk: Han er verdens beste, og vi har det så fint, men det er noe essensielt som mangler. Vi går i parterapi nå, og jeg håper virkelig vi kan få ting til å funke igjen. Får bare vente og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at foreldresamtalen gikk fint! Får håpe de er litt mer positive framover.

Morsom tulle du har :fnise: De har vel alle sine særegenheter.

Så synd at dere sliter med forholdet. Men bra at dere prøver å gjøre noe med det. Håper det ordner seg til det beste for alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempetungt :sukk: Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre.

Men jeg prøver å være optimist og huske at alt ordner seg til slutt. På et vis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det gikk fint på foreldresamtalen! Det er så fine bilder du har lagt ut på FB i det siste, lille snuppa er virkelig vakker!

Høres jo ut som dere i alle fall jobber på riktig måte med å finne en løsning, samme hva det blir. Skjønner det er tungt, men du er nok inne på noe når du sier at det uansett kommer til å ordne seg :klemmer: Du vil kanskje ikke si noe mer om det, men er det mest nå etter snuppa kom som det mangler noe? Det er jo ikke alltid så lett å klare å være kjærester i den tiden som er nå, hvor barna tar opp det meste av tid. Man blir jo gjerne heller daglig leder i Familien AS, og da er det tøffere å kjenne på de forelska følelsene kanskje? Men dette vet du/dere sikkert best selv, og jeg håper dere finner ut av ting :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Så trist at dere strever i forholdet, sånt tærer på. Jeg håper dere finner en løsning, på den ene eller den andre måten! Snuppa di er i hvert fall helskjønn, og rare ER bare unger - det er sånn det skal være, det :ler:

Tenker på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd de slit i forhaldet. Me gjer og det, og me vil prøve ekteskapsrådgiving. Korleis foregår det? Korleis syns de det er? Får de noko ut av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

Jeg finner ikke igjen bloggen din! :lete:

Hmm... mystisk.

Kanskje jeg burde skrive noe der? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket at jeg ikke har falt ut av lista over dem som har tilgang? Jeg vet at noen har måttet legge til folk på nytt ...

Håper det står bra til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...