Gå til innhold

Amused and bemused

Amused

Anbefalte innlegg

Man blir litt sliten og lei av og til...

Kanskje dere kan få en helg for dere selv snart? Godt å komme seg bort litt og lade batteriene, dessuten litt godt å savne lille T. ;)

Ja, det hadde vært fint. Men jeg er usikker på om vi hadde greid å kose oss, for vi er sånn at vi savner snuppa bare vi er borte noen timer :ler: Men en dag skal vi dra bort helt alene :Nikke:

Her sovner vi også på sofaen i tide og utide :ler: Trenger noen hviledager innimellom ja...

Ha en fin kveld :klemmer:

Mmmm... det er jo såååå godt å ligge der og slumre :rødme:

Jeg blir litt lei jeg også. Selv om det er vanskelig å innrømme. Mannen jobber mye i huset og da faller alt med Prinsen på meg. Da kan dagene bli litt lange. Det er nok sunnt å finne på ting alene eller sammen med andre noen ganger. Mitt problem er ofte at jeg er så sliten av jobb, mann og barn at når kvelden kommer vil jeg bare sitte å se på TV i fred. Mamma kan også si at det ikke passer at vi kommer, men ja det er :fy_fy:

Ja, det er faktisk ganske slitsomt å ikke en gang få helga å ta seg igjen på, siden mannen er opptatt med hobbyer og div. oppussing :sur: Neste helg skal jeg kreve min rett :fnise:

Er jo godt å se TV alene også. Jeg bruker å legge meg i senga og se Grey's, da koser jeg meg! :jepp:

Vet du hva - jeg tror ikke det er noen som er verdens beste mamma alle dager. Man er menneskelige, og da er dagene og formen forskjellig. Men det er likefullt veldig godt å høre at det er flere som ikke er supermennesker hele tiden ;)

Jeg gleder meg fortsatt til klokka er 19 stort sett hver dag - leggetid er en fin ting. Men det betyr ikke at ikke jeg nyter å være sammen med ham den tiden han er våken.

Godt sagt! :klemmer: Akkurat sånn jeg mener det også ;) Jeg elsker dattera mi over alt på jord, men enkelte dager er det veldig godt når hun er i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg stemt! SV denne gangen også :Nikke:

I kveld skal min kjære og jeg spise biff med bearnaise og drikke rødvin :fnise: I går var vi bare slitne, så sofaen fikk selskap av to trøtte mennesker.

Lillegull er så herlig! Sier "jaaa" bestemt når hun vil ha noe. I morges hadde hun nok en gang bæsjet da hun våknet. Og da jeg spurte om vi skulle skifte bleie, så ristet hun på hodet og løp av gårde :fnise: Så seg over skulderen og bare lo når jeg "løp" etter henne :strix: Synes hun skjønner mer og mer hva vi sier for hver dag som går. Utrolig hvor mye glede hun gir oss! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aw ... skjønnasene! :hjerte:

Biff, bearnaise og rødvin høres herrrrlig ut! Jeg er bittelitt sur for at jeg ikke kan drikke rødvin i høst/vinter heller, må jeg innrømme - det er så godt! Men det siste året har jeg ikke tålt alkohol likevel, så det er vel like greit ...

Ha en finfin tirsdagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aw ... skjønnasene! :hjerte:

Biff, bearnaise og rødvin høres herrrrlig ut! Jeg er bittelitt sur for at jeg ikke kan drikke rødvin i høst/vinter heller, må jeg innrømme - det er så godt! Men det siste året har jeg ikke tålt alkohol likevel, så det er vel like greit ...

Ha en finfin tirsdagskveld! :klem:

Mmmm... det var veldig godt! :jepp: Ikke tålt alkohol? Sånn at du ble fort full, eller faktisk dårlig? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal starte blogg? :klø: Har så lyst til å skryte litt av snuppa :fnise: Men jeg greier vel ikke oppdatere den heller :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Blogg :hoppe:

Jeg oppdaterer heller ikke min så ofte, er i dagboka det skjer. Men greit når en vil "snakke" om noe litt mer privat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm... det var veldig godt! :jepp: Ikke tålt alkohol? Sånn at du ble fort full, eller faktisk dårlig? :kose:

Jeg har bare blitt veldig dårlig dagen derpå, selv om jeg bare har tatt et glass vin til maten, feks. Ikke hver eneste gang, men ofte nok til at jeg bare har holdt meg unna. :vetikke:

Men nå er det jo like greit :)

Synes også du skal starte blogg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo ikke oppdatere bloggen så ofte. Det er jo veldig gøy å skryte og spesielt over barna. De er jo det vakreste :hjerte:

Jaaa :jepp:

:hoppe: Blogg i vei! :hoppe::)

Hun er jo bare skjønn da. Moro når de skjønner hva som blir sagt :)

Har laget blogg, men kommer ikke videre :fnise:

:hoppe: Blogg :hoppe:

Jeg oppdaterer heller ikke min så ofte, er i dagboka det skjer. Men greit når en vil "snakke" om noe litt mer privat :)

Jepp! Hvor finner jeg bloggen din? :klø:

Jeg har bare blitt veldig dårlig dagen derpå, selv om jeg bare har tatt et glass vin til maten, feks. Ikke hver eneste gang, men ofte nok til at jeg bare har holdt meg unna. :vetikke:

Men nå er det jo like greit :)

Synes også du skal starte blogg! :jepp:

Oi, så rart. Kan det være at du reagerer på noe du drikker? Ei venninne av meg tåler ikke Frydenlund, for eksempel ;)

Ja, blogg har det blitt! Men som sagt, jeg kommer ikke videre. Får ikke til å legge inn bilder :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten greid å gå ned en halvkilo den siste uka, selv om jeg åt som en hest i forrige uke :ler: Men har en mistanke om at det kommer til å gi utslag i neste uke igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Hvor finner jeg bloggen din? :klø:

*

*

*

Ja, blogg har det blitt! Men som sagt, jeg kommer ikke videre. Får ikke til å legge inn bilder :roll:

:flau: Var sikker på at du hadde tilgang. :flau:

Men jammen manglet du i lista, det var ikke meninga. En ren forglemmelse, men nå har du tilgang og skal finne meg under blogger.

Du må gå inn på blogg instillinger for å bestemme hvem som har tilgang hvis du har privat blogg. Det regner jeg med siden jeg ikke fant den i lista ;)

Jeg har alle bildene på eurofoto. Høyreklikker på de jeg vil legge i bloggen og velger egenskaper. Da får jeg opp en link til bildet, denne limer jeg inn som link i bloggen min. (må da huske å gjøre de tilgjenglige i eurofoto også da ;) )

Håper det hjalp litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker picasa nettalbum, funker det også. Men så har jeg alle bildene i picasa-programmet på dataen da, så det er veldig enkelt å bruke det nettalbumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jaa-aa, starte blogg! :biggrin:

Du, kan jeg spørre hvordan LadyComp fungerer for deg? :sjenert:

Jeg er så enig med deg og Melloncollie: det er veldig godt når klokka er 19:00 og S er i seng, gleder meg til det jeg også ...

Åh, T hørtes helskjønn ut da hun ristet på hodet og løp av gårde! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:flau: Var sikker på at du hadde tilgang. :flau:

Men jammen manglet du i lista, det var ikke meninga. En ren forglemmelse, men nå har du tilgang og skal finne meg under blogger.

Du må gå inn på blogg instillinger for å bestemme hvem som har tilgang hvis du har privat blogg. Det regner jeg med siden jeg ikke fant den i lista ;)

Jeg har alle bildene på eurofoto. Høyreklikker på de jeg vil legge i bloggen og velger egenskaper. Da får jeg opp en link til bildet, denne limer jeg inn som link i bloggen min. (må da huske å gjøre de tilgjenglige i eurofoto også da ;) )

Håper det hjalp litt ;)

Nå har jeg sett bloggen din, og det må jeg si, du har en aldeles nydelig gutt! :strix: Takk for tilgang :klem:

Jeg mener jeg har lagt til de fleste av dere også, og skjønner ikke hvorfor bloggen ikke vises på lista :klø:

Jeg bruker picasa nettalbum, funker det også. Men så har jeg alle bildene i picasa-programmet på dataen da, så det er veldig enkelt å bruke det nettalbumet :)

Takk for tips! :blomst:

:vinke:

Jaa-aa, starte blogg! :biggrin:

Du, kan jeg spørre hvordan LadyComp fungerer for deg? :sjenert:

Jeg er så enig med deg og Melloncollie: det er veldig godt når klokka er 19:00 og S er i seng, gleder meg til det jeg også ...

Åh, T hørtes helskjønn ut da hun ristet på hodet og løp av gårde! :fnise:

Blogg har det blitt :biggrin:

Joda, LadyComp fungerer bra. Jeg stoler i hvert fall på den. Meeen, den gir mye rødt lys altså. Hvis jeg er heldig, så har jeg to grønne dager etter at mensen er ferdig, og så safer den med å kjøre rødt lys fram til etter eggløsning, noe som kan ta 14 dager :dåne: Og så har vi bare ei uke før mensen kommer igjen :sur: Men sånn er det når syklusene ikke er helt stabile. Og vi kan jo bruke kondom, men som regel venter vi til det blir grønt :roll: Blir ikke så mye spontansex av det, men det hadde det nok vært lite av ellers også, siden vi er to trøtte strømper for tida :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ordnet blogg nå, men mangler oppdaterte bilder :fnise: Blir snart, jeg sitter og oppdaterer Eurofotoalbumet ;)

Mandag igjen, og jeg kjenner at mensen er på tur :kjempesinna:

Trøbbel i slekta igjen, jeg blir så lei av alle bakvaskelsene, men nå ligger alt åpent, og det er opp til dem det angår å jekke seg selv ned noen hakk og innse at de har såret mange og at det ikke kan fortsette lenger.

Hadde ei fin helg da :) Fredag var det lønningspils, og jeg innser at jeg aldri burde ha tatt den tequilaen ;) Men artig var det! :biggrin:

Fikk besøk av faren min på lørdag, og vi lå og leste avisa på sofaen mens snuppa sov duppen sin. Slumret litt, spiste napoleonskake og rundstykker og koste oss :rødme: Utrolig hvor avslappende det er å treffe pappa alene, vi trives så godt i lag.

I går var vi på familiebesøk, og lillemor synes det var stor stas å leke med andre barn :jepp: Tror hun kjeder seg litt når hun bare er sammen med oss. Blir fortere trøtt også, og jeg måtte legge henne mye tidligere enn de gjør i barnehagen.

Er bare sååå sulten! Kanskje jeg skal ta meg en kopp rett-i-koppen suppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeez, det er en sånn dag i dag :roll: Har havnet i sofaen, i kveld blir det bare avslapping her :fnise: Min kjære er ute og kjøper godis til meg, enda jeg definitivt har spist nok i dag! Men i morgen skal jeg skjerpe meg :sjenert:

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin helg! Også så koselig at du og pappaen din har et så avslappet forhold når det er bare dere to. Det er gull verdt :)

Kos deg masse på sofaen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...