Gå til innhold

Amused and bemused

Amused

Anbefalte innlegg

Ja, tydelig at de begynner å skjønne mer nå. Moro også da, når de gjør som en sier til dem. Selv om lillegutt har en tendens til å bare ville forstå det som passer han selv :ler:

Her har vi også en som ikke vil gå selv enda. Han er en racer med hjelp og kjempestolt. Men prøver vi å slippe så går rompa rett mot bakken, og vil vi ha han til å gå fra den ene til den andre hiver han seg heller framover.

men det kommer vel om ikke så lenge.

Håper formen er bedre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva syntes du om Harry Potter?

Håper formen er blitt bedre nå :) Skal forresten lille snuppa i barnehagen nå i august, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeer er du ja. *mine innlegg*

:klemmer:

:goodbye:

Koselig å se deg her, Niennah! :jepp:

Ja, tydelig at de begynner å skjønne mer nå. Moro også da, når de gjør som en sier til dem. Selv om lillegutt har en tendens til å bare ville forstå det som passer han selv :ler:

Her har vi også en som ikke vil gå selv enda. Han er en racer med hjelp og kjempestolt. Men prøver vi å slippe så går rompa rett mot bakken, og vil vi ha han til å gå fra den ene til den andre hiver han seg heller framover.

men det kommer vel om ikke så lenge.

Håper formen er bedre :klem:

Hehe, flere som har en unge med sterk vilje, ja. Bra det :jepp:

De går nok når de er klare for det. Gleder meg!

Ja, formen er fin nå :)

Hva syntes du om Harry Potter?

Håper formen er blitt bedre nå :) Skal forresten lille snuppa i barnehagen nå i august, eller?

Jeg dro ikke på kino. Syntes ikke jeg kunne det siden jeg hadde vært hjemme fra jobb. Et øyeblikk var jeg også redd at jeg hadde svineinfluensa :fnise: , og jeg ville ikke smitte hele kinosalen :ler:

Men nå er jeg nesten helt frisk. Litt grumsete i brystet fortsatt, men det er jo småtterier.

Ja, lillegull begynner i barnehagen 10. august :overrasket: Det blir spennende. Men hun elsker andre unger, særlig de som er litt større ;) Tror hun kommer til å stortrives, men det kan jo bli lange dager. Heldigvis jobber jeg og min kjære til ulike tider av og til, så da kan en av oss hente henne tidligere :jepp:

Og lillegutt? Skal han i barnehage snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag :nigo:

Sitter på jobb og glor ut av vinduet. Det pøser virkelig ned! Tror min kjære synes det er litt vanskelig å aktivisere lillemor når det regner, hun blir jo så utålmodig av å være inne :fnise: I går ettermiddag tok jeg henne med ut på lekeplassen, og hun krabbet rundt og klatret i et lekehus og storkoste seg. Etterpå var vi en tur i skogen, og hun fikk virkelig sansen for blåbær. Var bare å sette henne i lyngen og så forsynte hun seg selv :biggrin:

Første uka med null godis ble jo en fiasko da :rolleyes: Men jeg skylder på været (godvær = is) og sykdom (må være snill mot seg selv), og starter på ny frisk. Syklet 8 km i går kveld! Etterpå skulle vi egentlig se film, men så ble det :sengekos: i stedet. Mye koseligere enn TV, da :rødme:

Jeg våknet kl. 2 og 4 i natt, noe jeg gjør hver natt. Lillemor gråt til, men våknet ikke, og jeg var for kjapp til å stå opp. Dessuten var katta ute, og jeg ble jo selvsagt bekymra :fnise: Men nå har han vært ute hele natta to ganger, så jeg blir nok mer avslappet i forhold til det etterhvert ;) Egentlig er han en kosekatt som bare vil ligge oppå meg om natta, men i det siste har han heller vært ute og jaktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår går forresten en del skritt alene nå, men så blir hun så overveldet at hun må sette seg ned eller løpe til oss :) Når regnes det som gange, egentlig? Når de går hele tiden? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at hun har begynt å gå da :)

Jeg regna det som "første skritt" da ungen tok et par skritt uten støtte, og regna det som at han kunne gå da han gikk litt stødigere og lengre strekninger av gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Moro å se de har litt vilje. Lillegutt er ikke akkurat redd for å vise hva han mener noen ganger :fnise:

Hmm, her har vi ikke hatt første skritt en gang. Så jeg har ikke helt tenkt på den problestillingen. Men er egentlig enig med imli. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da kan jeg jo si at lillemor går, da! :nigo: Det er i hvert fall like før, for nå greier hun å reise seg fra å sitte på huk også :jepp: Er så stolt og ler da :strix:

Tok henne med ut for å plaske i regnet i går, men det var visst ikke så morsomt :fnise: Plutselig begynte hun å hylgrine, og det gikk ikke over før lenge etter at vi var kommet hjem. Tror kanskje det var en borrelås som gnagde et sted :klø:

Godis i går: Ja :sukk: Ei kule vaniljeis, to skiver med Nugatti og to håndfuller potetgull :( Ingen trening heller. Må skjerpe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Kjenner til det at man tror man gjør noe kjempemorsomt, og så plutselig starter de å hylgrine. Ikke alltid man er på samme linja, de små og oss ;)

Så flink som reiser seg opp uten hjelp også! Og ja, man går når man er som snuppa di nå - det er jeg enig i :)

Endret av MellonCollie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåbær falt i smak her i huset også, S har vært med farfar og plukket i dag. ;)

Så flink du er til å trene! Jeg har begynt jeg også nå, jeg må virkelig skjerpe meg både med å spise sunt og bevege meg ... :sjenert:

:humpe: er jo god trim da, og moro. ;)

Så flink hun er som går! :biggrin: Jeg er enig med Imli, første skritt er det aller første skrittet uten å støtte seg, og de går når de går noen skritt bortover gulvet. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink hun er :hoppe:

Ikke alltid de mener det samme som oss om hva som er morsomt nei :ler: Hatt noen sånne opplevelser vi også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:frustrert: Blir så sur på mannen noen ganger! Kranglet litt i morges, men tok oss i det fordi lillemor var der. Han er en skikkelig surpomp, og vil ikke si hva det er :sur:

Er glad jeg er på jobb :fnise:

Tenkte jeg skulle kjøpe en liten ting til ham og lage et søtt kort, det er så altfor lenge siden jeg har gjort det. Men hva skal jeg kjøpe? Klær blir for kjedelig, verktøy har han nok av, og PS-spill... Jo, kanskje det? Hmm... :klø: Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Kjenner til det at man tror man gjør noe kjempemorsomt, og så plutselig starter de å hylgrine. Ikke alltid man er på samme linja, de små og oss ;)

Hehe, ja, det er sant, vi er ikke alltid på bølgelengde :biggrin:

Så moro at hun går da :)

Ja :hoppe:

Så flink hun er :hoppe: Gleder meg til H begynner å gå også :)

Takk! :) Ja, det er jo så gøy! Og så blir de så stolte.

Blåbær falt i smak her i huset også, S har vært med farfar og plukket i dag. ;)

Så flink du er til å trene! Jeg har begynt jeg også nå, jeg må virkelig skjerpe meg både med å spise sunt og bevege meg ... :sjenert:

:humpe: er jo god trim da, og moro. ;)

Så flink hun er som går! :biggrin: Jeg er enig med Imli, første skritt er det aller første skrittet uten å støtte seg, og de går når de går noen skritt bortover gulvet. :jepp:

Jeg skjerper meg annenhver dag, jeg. Men sjelden jeg greier å holde det ved like ;) Vi er da bare mennesker.

Så flink hun er :hoppe:

Ikke alltid de mener det samme som oss om hva som er morsomt nei :ler: Hatt noen sånne opplevelser vi også...

:fnise: Bra det er normalt for disse småttisene. Jeg tenker det er en god ting at de har sin egen vilje, for hva ville de fått ut av livet ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe godis i går! :danse: Og syklet 12 km. Synes magen er flatere alt :fnise: Har med en pakke Kornmokjeks på jobb, og da kan jeg ta ei kjeks når jeg får lyst på noe ekstra. Men ikke mange, det er jo 40 kcal i ei kjeks :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så flink du var i går!! Annenhver dag er bedre enn ingenting vettu :ler:

Surpomp-mann er kjedelige saker! Håper stemninga er bedre når du kommer hjem. PS-spill bruker alltid å slå an her i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp: for både trening og null godis. Flinka! :kose:

Blir litt småkrangling her også... Kjedelig, men det er vel sånn det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du var i går!! Annenhver dag er bedre enn ingenting vettu :ler:

Surpomp-mann er kjedelige saker! Håper stemninga er bedre når du kommer hjem. PS-spill bruker alltid å slå an her i alle fall.

Ja, hehe, det er da noe ;)

Har du noen ps-spill å anbefale? Tenkte på dette. Er evigheter siden sist han spilte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp: for både trening og null godis. Flinka! :kose:

Blir litt småkrangling her også... Kjedelig, men det er vel sånn det er...

Takk! :biggrin:

Ja, det er nesten rart om man ikke krangler iblant. Men jeg mistenker at han er sur fordi han er nødt til å være hjemme og jeg trives så godt på jobben... Men han skal jo bare være hjemme i tre uker til, det er jo ingenting i forhold til å være hjemme ett år! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...