Gå til innhold

Amused and bemused

Amused

Anbefalte innlegg

:hallo:

Jeg starter med blanke ark nå som snuppa har blitt ett år, og det nye livet begynner. Da mener jeg Hverdagen, med jobb, barnehage, hektiske morgener og altfor korte ettermiddager ;) Den gamle dagboka er historie, og det føles godt, for jeg er langt fra den personen jeg var da, både på godt og vondt. Utrolig hvor forandret livet blir etter at man har fått barn :)

Litt om meg:

- passert 30 ;)

- samboer med min snille forlovede :hjerte:

- har ei vidunderlig flott datter på 1 år :rødme:

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er fortsatt syk :syk: Har vært hjemme fra jobb i dag og stort sett sovet og spist. Vanskelig å holde seg til Prosjekt Null Godis i dag, merker jeg :fnise:

I går ble det:

- iskrem med sjokoladesaus

- litt popcorn

I dag har jeg spist:

- brødskiver og en halv bolle med Nugatti :sjenert:

Blir heller ingen trim i dag, men jeg skal lage meg en ganske sunn omelett nå :jepp:

Er forresten 6 kg igjen til jeg er på før-gravid-vekt. Og der har jeg stått stille i ett år nå ;)

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstemann! :danse:

Gratulerer med ny dagbok! Ser frem til å følge deg gjennom både grå og gylne hverdager :)

God bedring, håper du snart blir frisk. Kos deg med omelett, og mht til godisspisesprekk - "du skal få en dag i mårå" ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstemann! :danse:

Gratulerer med ny dagbok! Ser frem til å følge deg gjennom både grå og gylne hverdager :)

God bedring, håper du snart blir frisk. Kos deg med omelett, og mht til godisspisesprekk - "du skal få en dag i mårå" ;)

Lilith! :vinke:

Du var først i forrige boka mi også :biggrin: Koselig.

Dårlig tid. Men; mine innlegg :klemmer:

:hoppe: Så fint at du fant meg her også ;)

Grattis med ny bok. Følger dere videre med på veien jeg :)

Kjempekoselig! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Omeletten så veldig god ut, men smakte litt viskelær :fnise: Kanskje jeg ikke liker omelett?

Nå har jeg gått gjennom alle klærne til snuppa, både det som er for lite og det som er for stort (har arvet mye). Nå står to søppelsekker klare til å gis bort til Fretex :overrasket: Så mye ræl jeg får fra nær og fjern, klær som jeg aldri kommer til å bruke på henne uansett ;) Håper noen andre får nytte av dem i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren og snuppa dro til besteforeldrene for å sove over der i natt. Det er første gangen jeg er helt alene på over ett år, og det føles rart! Men det skal bli godt med ei god natts søvn :biggrin: Håper bare jeg får sove, det hjelper kanskje ikke på nattesøvnen at jeg sov to timer i ettermiddag :sjenert:

Nå skal jeg kose meg med lakseburger, couscous og rømmedressing (av kesam) og se Medium på opptakeren :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren og snuppa dro til besteforeldrene for å sove over der i natt. Det er første gangen jeg er helt alene på over ett år, og det føles rart! Men det skal bli godt med ei god natts søvn :biggrin: Håper bare jeg får sove, det hjelper kanskje ikke på nattesøvnen at jeg sov to timer i ettermiddag :sjenert:

Nå skal jeg kose meg med lakseburger, couscous og rømmedressing (av kesam) og se Medium på opptakeren :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Fant deg! :biggrin:

Kos deg på alenekvelden/natta di, og nyt det! ;)

Fin-fint!

Å ja, jeg storkoste meg. Og har sikkert sovet 16 timer det siste døgnet :fnise:

Jeg henger med ;)

Så koselig, Ella :biggrin:

Må ha med den nye boka di også :biggrin:

Ha en fin dag :klemmer:

Ja, det må du ;) Takk, ha en fin dag du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var utrolig godt å sove alene, selv om jeg våknet kl. 1 og 3 (måtte slippe inn katta) :fnise: Sov til 11, lå lenge og dormet og leste Jenta som lekte med ilden.

Gledet meg veldig til snuppa kom hjem, men hun var bare sur :lol: Tror hun er frustrert fordi hun ikke tør å gå, faktisk. Og så blir hun dødelig fornærmet hvis vi ler av henne, så det må vi slutte med ;) De forstår jo så mye mer nå, og jeg er nødt til å slutte å banne hvis jeg slår tåa, for eksempel. Vil jo ikke at hennes første ord er &¤%#&!"

Ellers var hun litt vanskelig å legge i kveld også. Bare fjaset og lo og herjet :rødme: Men etter en halvtime fant hun ut at det var greit å sove likevel. Håper natta blir fin.

Formen er ikke helt god ennå heller. Vondt i sidene/ryggen når jeg hoster, og svetter bare jeg rører på meg :sukk: Hadde tenkt meg på jobb i morgen, og må nesten det, for jeg skal på kino og se Harry Potter i morgen kveld! :hoppe:

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her i gården er vi ikke like flinke.. Nå som ferien er startet er det hvertfall en håndfull godis hver dag! :sjokkert: Enten det er smågodt, sjokolade, chips eller is... :sukk:

Du er flink du! :tommelopp:

Har du forresten vært hos legen etter du ble syk? (Har bare hørt så mye om den fæle svineinfluensaen...). Håper du blir fort frisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :tommelopp:

Takk :nigo:

Her i gården er vi ikke like flinke.. Nå som ferien er startet er det hvertfall en håndfull godis hver dag! :sjokkert: Enten det er smågodt, sjokolade, chips eller is... :sukk:

Du er flink du! :tommelopp:

Har du forresten vært hos legen etter du ble syk? (Har bare hørt så mye om den fæle svineinfluensaen...). Håper du blir fort frisk!

Takk :biggrin: Er ikke så flink som jeg skulle ønsket, men jeg driver i hvert fall og trapper ned ;)

Nei, har ikke vært hos legen ennå :sjenert: Har ikke influensasymptomer, og hosten begynner å løsne nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok natt, snuppa var litt våken i 1- og 2-tida, men sov videre til 6.10 :jepp: Tok henne i senga vår, og så så hun litt TV mens vi slumret videre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...