Spatula Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #201 Del Skrevet 21. desember 2009 til Store My og Jamp. I dag er jeg hjemme. Er i elendig form, og da passer det dårlig å være i barnehagen hvor det skal bakes, og lages i stand til jul. Ligger nå i sengen min og ser på "da damene dro" Koser meg litt Humøret er slik som det har vært den siste tiden. Håper julen går fort slik at Londonturen kommer fortere. Det er julegaven i år. En tur til London for meg å kjære. Kombinert julegave/bursdagsgave/honeymoon :rødme: Skal være der i fire dager og jeg har planer om å se det meste Jeg har også søkt på ny jobb, men blir litt i tvil hvis jeg får den.. Den innvolverer iallefall veldig mye nytt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. desember 2009 #202 Del Skrevet 21. desember 2009 Spennende med jobbsøknad da!! Kan jo hende at noe nytt er akkurat det du trenger? Håper julen blir hyggelig, selv om du ikke er helt i stemning enda. Kjedelig å bli syk sånn også - selv om det gjorde at du får en avslappende dag på sofaen.. God bedring i hvert fall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #203 Del Skrevet 21. desember 2009 Tusen takk, Cypress Jobben innebærer tett samarbeid med min kjære faktisk. Fikk mail i dag om at jeg ville høre fra dem over jul. Dette er en jobb jeg virkelig må tenke hardt og lenge på om jeg tar, hvis jeg får den. Da den er veldig krevende på mange vis. Og en kjempelang vei til jobb, som ikke alltid er så lett på vinterstid.. Så det bli spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #204 Del Skrevet 31. desember 2009 I dag var den opprinnelige bryllupsdatoen vår.. I bryllupsdagboken skrev jeg at mine ønsker for denne dagen var masse snø, helt vindstille og sol.. Hadde vi giftet oss i dag hadde vi fått alt dette. Det er helt nydelig her ute. Klarvær og "skikkelig" kaldt 6 minus grader og det er mye til å være ute ved kysten. Så det var nok denne dagen vi heller skulle ha satset på. Men det ble nå en gang 25. juli med stiv kuling og høljregn.. Men men jeg ble nå i allefall gift med min kjære :rødme: Jeg håper at 2010, vil bli vårt år på flere måter. Og ønsker det samme for alle dere andre som er innom boken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 31. desember 2009 #205 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg håperhåperhååååper at 2010 blir et bedre år for deg. (og det er kanskje greit at det ikke ble bryllup i dag. Bryllupsforberedelser og nygifte mens man bor hos svigers er vel ingen drømmesituasjon? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #206 Del Skrevet 1. januar 2010 Du har helt rett Store My, det hadde ikke vært eller er noen drømmesituasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. januar 2010 #207 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Godt nytt år! Håper 2010 blir Året med stor Å for dere! Endret 1. januar 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå