Gå til innhold

Veien videre som nygift..

Spatula

Anbefalte innlegg

Da erklærer jeg den nye dagboka for åpnet..

En æra avsluttes snart i bryllupsdagboken, like greit å starte opp en ny bok om hvordan livet fortoner seg videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I skrivende stund er det bare 10 dager igjen til bryllupet.. Mye er klart.. noe småtteri mangler..

Jeg har som nevnt tidligere i bryllupsdagboken ME.. Men ikke av aller hardeste grad.. Men ille nok alikevel.. Jeg fikk i dag den gledelige beskjeden om at jeg har kommet inn på ME-klinikken i Oslo. Jeg vil bli frisk nå :hoppe: Så jeg kan starte å jobbe og leve som normalt kanskje det dukker opp en :babysmokk: om ikke alt for lenge heller, når jeg blir frisk.. Men et svangerskap i denne tilstanden som jeg er i nå, orker jeg rett å slett ikke..

Venter på svar fra samordna opptak angående skoleplass også.. mye spennende som skjer fremover :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom for å helsa på.

Det høyrest slitsomt ut med ME. Håpar du får god hjelp på ME-klinikken, slik at du blir frisk og rask og får tonnevis av energi. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å helsa på.

Det høyrest slitsomt ut med ME. Håpar du får god hjelp på ME-klinikken, slik at du blir frisk og rask og får tonnevis av energi. :nigo:

Hyggelig at du tok turen innom ;)

Ja, vi satser på det at det ordner seg etter at jeg har vært der :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, ny bok allerede jo!! :hoppe:

Jeg klarer jo ikke å gi slipp på KG-jentene og KG-verden, jeg liker meg så godt her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan føles det å være nygift? ;)

Ps. ikke svar på det spørsmålet før om 4 (!!!) dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Har du tjuvstarta? Innom å :vinke: i den nye boka di bare.

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan føles det å være nygift? ;)

Ps. ikke svar på det spørsmålet før om 4 (!!!) dager.

Slik kan det oppsummeres :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Har du tjuvstarta? Innom å :vinke: i den nye boka di bare.

Ha en fin dag :klem:

Jeg måtte jo starte noe nytt :ler: Vil jo ikke forlate KG-jentene ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som tidligere fortalt at jeg har ME - kronisk utmattelsessyndrom. Noe som gjør at jeg nesten ikke er i stand til å gjøre noe...

Tanta til kjære driver med noe som heter kinesologi! Jeg var hos henne tirsdag før bryllupet på det som heter avbalansering og testing.. Det hun gjør er at hun rett å slett spør musklene og gir kroppen svar, jeg får rett å slett ikke til å forklare, men jeg er helt fin!!! :nigo:

Jeg har aldri hadd så mye energi som jeg har nå - litt sliten så klart, men formen er så god å fin :hoppe:

Jeg hadde så fine dager i tiden før bryllupet, og bryllupsdagen gikk som en drøm.. jeg var ikke sliten i det hele tatt, bortsett fra det som er vanlig såklart ;)

Jeg skal tilbake til henne, nå når ting roer seg til en oppfølgingstime og jeg gleder meg virkelig ;)

Ellers har jeg ikke hjerte til å avslutte bryllupsdagboken min enda... :rødme:

Vi har nå snakket om det å få barn.. Og har bestemt å vente til neste år ;) det er en del ting vi må ordne først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt at du føler deg så mye bedre! Kanskje særlig i forhold til bryllupet (hadde jo vært trist om bruden måtte gå og legge seg før middagen), men også i hverdagen ellers. Håper de gode resultatene vedvarer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinesologi høres ut som noe jeg normalt ikke ville trodd på, men hey, funket det for deg, så funket det for deg! Jeg er litt skeptisk av meg, men jeg kan jo ikke benekte at det faktisk er mennesker som forteller om bedre helse på grunn av en sånn behandling. Det er jo supert at du hadde mye energi på bryllupsdagen deres i hvert fall!! :)

Barn om et års tid ja, det blir spennende!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fungerer tålig bra enda også, skal tilbake på retesting i morgen - da gjennstår det å se hva de finner ut ;)

Ja, på kort tid har det blitt lagt skumle planer.. Om flytting og familieforøkelse, planen er at vi flytter til min kjæres hjemplass om et års tid.. Dette avhenger jobb og slikt.. Men vi flytter i allefall så fort vi får det til ;)

Ellers har jeg vært fru i en uke :strix: HERLIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What to do...

:sukk:

Et lite hjertesukk... Enn om jeg bare kunne ha vært frisk...

Føler at livet mitt er satt litt på vent, selv om jeg føler meg bra nå har jeg ingen garanti for at det vedvarer.. Jeg velger å tro at jeg er frisk - da tro kan flytte fjell.. Kroppen min er ikke helt enig.. Ikke legen heller, som mener at det er store sjangser for tilbakefall hvis jeg starter for fullt meg jobb å studier.. Nå ganske kjapt..

Jeg må ærlig innrømme.. Jeg har meldt meg opp til eksamen i noen fag, drømmen er å ta 37,5 poeng (30 er normen på et semster) da har jeg i allefall bachelorgraden til sommeren 2010 hvis jeg består eksamene (JEG SKAL BESTÅ)

Uansett nå har NTNU begynt å tulle.. jeg får ikke registrert meg i de fagene jeg skal.. Jeg får bare ta opp fagene fra i vår, som jeg har godkjent forfall i...

Hva jeg kan bruke utdanningen min til er meg en stor gåte.. Det vet ikke engang NTNU.. og når jeg spør om hjelp får jeg til svar "DET FINNES MANGE VEIER TIL ROM" :klø:

Ærlig talt - jeg sitter å funderer på å kaste p-pillene i søppla - Da får man i allefall litt mer støtte fra statens gjerriknark.. Og flytte skal vi jo uansett.. Jeg kan ikke over på rehabilitering for da har jeg ikke krav på noe ihht fødsel og barn.. Jeg vil ikke ha noe trygd, det nekter jeg! det er rett å slett nedverdigende..!

Det å få barn er vel noe vi må tenke på snart alikevell.. Jeg skal minst ha 4-5 år mellom hvert barn... Men jeg er ennå ung...

Skjønner meg ikke på Nav... :kjefte: alt er så tungvint forklart..

Dette var dagens ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innom å hilse på i nyboka.:vinke: Må jo prøve å følge deg videre på ferden.

Så teit det ble med de utdanningsgreiene. Skjønner at man mister litt motet ja. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innom å hilse på i nyboka.:vinke: Må jo prøve å følge deg videre på ferden.

Så teit det ble med de utdanningsgreiene. Skjønner at man mister litt motet ja. :kose:

Nå er det bare 12 dager igjen :hoppe: Gleder meg til å se bilder av deg Maye, jeg skal nok sitte klistrert til FB søndags formiddag ;)

Ja, man mister litt motet med NTNU, men jeg skal nok finne utav det ;)

Ikke en gang NAV forstår seg på NAV :klaske:

Haha, det tror jeg gjerne på! Jeg lurer på hva de egentlig gjør på et NAV-kontor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...