Gå til innhold

Veien videre som nygift..

Spatula

Anbefalte innlegg

Hva i alle dager skal jeg ta meg til med i syv dager???

Jeg har fått beskjed om å holde meg hjemme da jeg kan ha og muligens er smittebærer av selveste Nasse Nøff syken :tristbla:

Jeg får kanskje resept på tamiflu av fastlegen min, han måtte sjekke hvor mange timer det hadde gått fra symptomene kom og frem til i dag.. Så hver time teller egentlig.. Merkelig hvordan dette hysteriet har tatt av.. :sukk:

Jaja, nå blir det trøsteshopping på ebay :hoppe:

Dinedama: Ja, huset er kjempekoslig :jepp: Satser på at alt går i orden :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå nei! :dåne:

Stakkars deg :troest: Du får strike, lese noen bøker eller noe sånt :Nikke:

Føler du deg veldig syk da?

God bedring iallefall :klemmer: <--- md munnbind på. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg fikk det i går kveld, og Tamiflu tar nok knekken på det nå ganske så fort, men pga smittefaren må jeg holde meg hjemme :sukk:

Mannen må bare få hentet resepten ganske fort nå - Jeg skal lage tøfflusser og kose meg :jepp:

Symptomene som jeg har nå er: vondt i hodet, nakken og halsen, tett i nesa og bihulene, feber, og rennende øyne.. samt at jeg er slapp i fisken.. :forkjola:

Men jeg er sikker på at jeg er nesten så god som ny til helgen :jepp:

:klemmer: <-- min har også munnbind :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra - mannen har også tatt vaksinen så det går nok bra :)

Jeg gleder meg til jeg er helt frisk igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har mannen vært på visning.. I og med at en liten Nasse Nøff, har tatt bolig i meg for noen dagern..

Uansett en "koslig" sokkelleilighet på rundt 90-95 kvm med peis..

Det funker for en liten stund.. Men det var flere som skulle på visning, så han skulle ta en avgjørelse på søndag.. Jeg er desperat så jeg vil svært gjerne ha den :jepp:

Mannen er nå hos en slektning å ser på tomt med havutsikt :hoppe:

Så nå håper vi at det går rette veien :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

:danser: :danser:

:strix: :strix: :strix:

Det har vel ordnet seg med eget sted å bo - skjønt det er en sokkel.. Men det får duge til vi har bygget evt kjøpt selv :danser:

:hjerte: PRIVATLIV :hjerte:

Det er en ganske stor sokkeleilighet med to soverom, peisovn og kontor. Og det viktigste av alt ET ORDENTLIG KJØKKEN :hoppe: Det jeg mener med ordentlig kjøkken er at det er stekovn i stedet for bare noen stekeplater.. :hoppe:

OOH HAPPY DAY

P.s Håper bare vi blir enige om kontrakten - han skulle sette opp et forslag. Håper han følger husleieloven...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pst... de fleste bestemmelsene i husleieloven er ufravikelige - altså slik at det ikke er lov å avtale dårligere vilkår for leietaker enn det som følger av loven.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cypress: Tusen takk, det er alltid supert med tips og råd fra deg :klemmer:

Dinedama:Ja, endelig - gjett om jeg gleder meg :hoppe: Bor du i et søtt lite hus? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooh, privatliv! Det har dere fortjent nå! :jepp: Tror det er sant som du sier at man ikke vet hvor mye man setter pris på det før man har prøvd noe annet.. ;)

Ha en fin fredag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jg bor i et søtt lite hus ja :Nikke: På 84 kvadrat :)

Men vi skal bygge på 50 kvadrat til våren så vi får plass til huleboeren og kommende huledingser :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...