Spatula Skrevet 19. september 2009 Forfatter #101 Del Skrevet 19. september 2009 Wii er kult, man blir liksom som et lite barn mens man spiller.. I allefall hvis man spiller mot mannen sin Tusen takk - vi gleder oss veldig og neste fredag sier vi hadebra til barteby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 19. september 2009 #102 Del Skrevet 19. september 2009 Wii er kult, man blir liksom som et lite barn mens man spiller.. I allefall hvis man spiller mot mannen sin Tusen takk - vi gleder oss veldig og neste fredag sier vi hadebra til barteby Jeg prøvde wii-fit hos søskenbarnet mitt, og godtet meg hver gang jeg slo poengsummen til samboeren hennes som har gått på idrettshøyskolen. små Store Myer, store gleder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. september 2009 Forfatter #103 Del Skrevet 19. september 2009 Det er utrolig morsomt - jeg knuser mannen i bowling og han er så dårlig taper da blir det enda mer morsomt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. september 2009 #104 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg blir bare knust... .. av de fleste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. september 2009 Forfatter #105 Del Skrevet 19. september 2009 øvelse gjør mester Jeg spiller bare Wii sports jeg da.. syns det er morsomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. september 2009 #106 Del Skrevet 25. september 2009 Er det i dag dere vinker farvel til Barteby? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. september 2009 Forfatter #107 Del Skrevet 25. september 2009 Første lasset går i allefall i kveld.. så er det tilbake i morgen for å hente mer.. så forhåpentligvis vil det siste lasset gå veldig snart Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. september 2009 #108 Del Skrevet 26. september 2009 Lykke til med flyttingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 26. september 2009 #109 Del Skrevet 26. september 2009 Så spennende med flytting, håper alt går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. september 2009 Forfatter #110 Del Skrevet 28. september 2009 Tusen takk alle sammen Ja, nå har vi flyttet.... Eller delvis flyttet.. vi har mellomstasjon hjemme hos svigermor.. Ikke verdens kuleste plass og bo når man er ung og nygift.. Men håper det dukker opp noe veldig veldig snart!! Men jeg må helt ærlig si at jeg er litt motløs.. Ikke er det så kult at svigermors samboer har kommet hjem heller... Han tar på en møte litt stor plass..Og kjære føler seg ikke lenger hjemme i sitt eget barndomshjem.. Vi blir på en måte litt på besøk.. sitter kun i soffaen og ser på tv.. Kjenner jeg trenger stimulanse.. hehe... Nei, nå syter jeg fælt.. Men det er ikke noe kult... Vi har annonse ut i lokalavisa.. Ellers går alt på bekjentskaper.. Håper virkelig kjære finner ut noe når han er på jobb i dag må holde motet litt oppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 28. september 2009 #111 Del Skrevet 28. september 2009 Vi har bodd sånn i 2 måneder nå vi. Ikke så stas akkurat nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. september 2009 Forfatter #112 Del Skrevet 28. september 2009 Du fortjener diplom og medalje :pls: Jeg må si du er flink som holder ut, når jeg springer på veggen etter tre dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 28. september 2009 #113 Del Skrevet 28. september 2009 Det syns jeg også! Riktig så tapper, er jeg! Man skjønner ikke hvordan det er før man opplever det selv, det er iallefall sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. september 2009 Forfatter #114 Del Skrevet 28. september 2009 Så sant så sant.. Jeg føler at jeg ikke kan gå på kjøkkenet å evt lage middag.. Det må klareres med svigermor.. Det blir også ekkelt å ha besøk, for det føler jeg går bekostning av svigermor.. Det er rett å slett ekkelt.. Så du skal i allefall ha cred som har holdt ut i to måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. september 2009 Forfatter #115 Del Skrevet 28. september 2009 Da er det bare å krysse fingrene for om banken gir grønt lys til å kjøpe bil.. Kollektivtrafikken er heller fraværende her ute på den fagre Ö... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 28. september 2009 #116 Del Skrevet 28. september 2009 Nå føles det med ett mye lettere Tusen takk for den flotte diplomen, jeg er både glad og rørt Krysser fingrene for at det ordner seg med bustad for oss begge to snart! Og at dere får kjøpt dere bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. september 2009 Forfatter #117 Del Skrevet 28. september 2009 Det var bare hyggelig Jeg krysser fingre for oss begge to Spennende å vente på svar fra banken iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. september 2009 Forfatter #118 Del Skrevet 28. september 2009 Nå står ikke verden til påske :dåne: To jobbtilbud på fem minutter.. Og jeg som trodde jobb ville bli vanskelig når vi flyttet til en så liten plass.. ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. september 2009 Forfatter #119 Del Skrevet 28. september 2009 Da begynner jeg i jobb på mandag Er bare et svangerskapsvikariat - men de skulle opprette en ny stilling etterhvert som jeg kunne gå inn i Nå mangler vi bare eget bosted... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. september 2009 #120 Del Skrevet 28. september 2009 Jøss, her var det fortgang i sakene! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå