Gå til innhold

Veien videre som nygift..

Spatula

Anbefalte innlegg

Wii er kult, man blir liksom som et lite barn mens man spiller.. I allefall hvis man spiller mot mannen sin :sjenert:

Tusen takk - vi gleder oss veldig og neste fredag sier vi hadebra til barteby :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wii er kult, man blir liksom som et lite barn mens man spiller.. I allefall hvis man spiller mot mannen sin :sjenert:

Tusen takk - vi gleder oss veldig og neste fredag sier vi hadebra til barteby :hoppe:

Jeg prøvde wii-fit hos søskenbarnet mitt, og godtet meg hver gang jeg slo poengsummen til samboeren hennes som har gått på idrettshøyskolen. :fnise:

små Store Myer, store gleder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første lasset går i allefall i kveld.. så er det tilbake i morgen for å hente mer.. så forhåpentligvis vil det siste lasset gå veldig snart :hoppe:

Tusen takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :strix:

Ja, nå har vi flyttet.... Eller delvis flyttet.. vi har mellomstasjon hjemme hos svigermor.. Ikke verdens kuleste plass og bo når man er ung og nygift.. Men håper det dukker opp noe veldig veldig snart!! Men jeg må helt ærlig si at jeg er litt motløs.. :sjenert:

Ikke er det så kult at svigermors samboer har kommet hjem heller... Han tar på en møte litt stor plass..Og kjære føler seg ikke lenger hjemme i sitt eget barndomshjem..

Vi blir på en måte litt på besøk.. sitter kun i soffaen og ser på tv.. Kjenner jeg trenger stimulanse.. hehe... Nei, nå syter jeg fælt.. Men det er ikke noe kult... :forvirret:

Vi har annonse ut i lokalavisa.. Ellers går alt på bekjentskaper.. Håper virkelig kjære finner ut noe når han er på jobb i dag :jepp: må holde motet litt oppe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortjener diplom og medalje :pls: :pls:

Jeg må si du er flink som holder ut, når jeg springer på veggen etter tre dager :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så sant så sant..

Jeg føler at jeg ikke kan gå på kjøkkenet å evt lage middag.. Det må klareres med svigermor.. Det blir også ekkelt å ha besøk, for det føler jeg går bekostning av svigermor..

Det er rett å slett ekkelt..

Så du skal i allefall ha cred som har holdt ut i to måneder :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å krysse fingrene for om banken gir grønt lys til å kjøpe bil..

Kollektivtrafikken er heller fraværende her ute på den fagre Ö... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føles det med ett mye lettere :fnise: Tusen takk for den flotte diplomen, jeg er både glad og rørt :strix:

Krysser fingrene for at det ordner seg med bustad for oss begge to snart! Og at dere får kjøpt dere bil! :jepp::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå står ikke verden til påske :dåne:

To jobbtilbud på fem minutter.. :hoppe:

Og jeg som trodde jobb ville bli vanskelig når vi flyttet til en så liten plass.. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner jeg i jobb på mandag :hoppe:

Er bare et svangerskapsvikariat - men de skulle opprette en ny stilling etterhvert som jeg kunne gå inn i :hoppe:

Nå mangler vi bare eget bosted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...