Gjest Noen som kan kroatisk? Skrevet 15. juli 2009 #1 Del Skrevet 15. juli 2009 hei! jeg ønsker å lære å snakke kroatisk ettersom jeg feriere ofte og lenge i landet. Men da jeg søkte på internett fant jeg ikke ut noen plasser man kan lære det utenom i oslo. Selv bor jeg i stavanger-området. Er det noen som vet om noen plasser man kan ta et kurs for å lære? Dersom det er noen der ute som kan språket og som kunne tenke seg å lære meg det hadde jeg blitt veldig glad!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 15. juli 2009 #2 Del Skrevet 15. juli 2009 hei! jeg ønsker å lære å snakke kroatisk ettersom jeg feriere ofte og lenge i landet. Men da jeg søkte på internett fant jeg ikke ut noen plasser man kan lære det utenom i oslo. Selv bor jeg i stavanger-området. Er det noen som vet om noen plasser man kan ta et kurs for å lære? Dersom det er noen der ute som kan språket og som kunne tenke seg å lære meg det hadde jeg blitt veldig glad!:D Har du søkt på serbokroatisk? Da tenker jeg du får mange flere treff. Folkeuniversitetet/friundervisningen holder kurs i dette mange steder. Selv har jeg komplett kurspakke fra Linguaphone, lærebok, håndbok (på engelsk riktignok), CD-er. Den er beregnet på selvstudium. Jeg er svært fornøyd og kan anbefale dette. En forutsetning er selvfølgelig at du kan engelsk så noenlunde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megkjersti Skrevet 14. august 2009 #3 Del Skrevet 14. august 2009 heisann jeg skal gå på språkkurs for å lære serbisk(som er det samme som kroatisk). jeg har da meldt meg på et kurs som er i stvg! http://www.fustavanger.no/kurs.asp?avd=187...Fbosnisk+kurs+1 kanskje jeg ser deg der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå