vixen Skrevet 6. oktober 2003 #181 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jepp, må ha et jurypanel... -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maetzii Skrevet 6. oktober 2003 #182 Del Skrevet 6. oktober 2003 Får jeg være dommer også, kjære søte snille lille Kalle? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 6. oktober 2003 #183 Del Skrevet 6. oktober 2003 Får jeg være dommer også' date=' kjære søte snille lille Kalle? :D[/quote'] Er du hankjønn du da, nybegynner??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. oktober 2003 #184 Del Skrevet 6. oktober 2003 hmmm øye ikke populært lenger? pupp? jaja, hvorfor ikke? :blunke: har jo bilde av det også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 6. oktober 2003 #185 Del Skrevet 6. oktober 2003 Stemmer for wet T-shirt-konkurranse her i Kalle sin tråd. Passer lissom så godt til avataren hans.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 6. oktober 2003 #186 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jepp, wet t-shirt er bra. Da er det ikke fare for at tråden til Kalle stenges ned av moderatorer heller. -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. oktober 2003 #187 Del Skrevet 6. oktober 2003 Får jeg være med??? Vil vil vil være med i wet t-shirt konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. oktober 2003 #188 Del Skrevet 6. oktober 2003 Nå har jeg sett hjemmesida di også kalle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 6. oktober 2003 #189 Del Skrevet 6. oktober 2003 Får jeg være med??? Vil vil vil være med i wet t-shirt konkurranse... Greit for meg... Nå har jeg sett hjemmesida di også kalle ... men ingen smisking med dommerne! -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 6. oktober 2003 #190 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jepp, wet t-shirt er bra. Da er det ikke fare for at tråden til Kalle stenges ned av moderatorer heller. -viXen- Nei, da har vi vårt på det tørre......ehhh...det våte, mener jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 6. oktober 2003 #191 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jiihaaa! Glad vi er enige! -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 6. oktober 2003 #192 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jiiiihaaaa!!! Vi er så enige at vi snart kan byne å forære hverandre roser.....Uuuuuppppssss!!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 6. oktober 2003 #193 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ja, hvorfor ikke? Hva er galt med det? Men vi venter til etter konkuransen, kanskje? -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 6. oktober 2003 #194 Del Skrevet 6. oktober 2003 Blir du innmari deppa når du taper konkurransen, Vixen???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 6. oktober 2003 #195 Del Skrevet 6. oktober 2003 Neida, for jeg tror ikke jeg taper... -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. oktober 2003 #196 Del Skrevet 6. oktober 2003 Om smisking funker, vinner jeg! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 6. oktober 2003 #197 Del Skrevet 6. oktober 2003 Vi ska'kke ha no korrupt dommerpanel her, nei! :fy: Det skal bestå av ubestikkelige, hederlige, kvalitetsbevisste og uhildete mannspersoner..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 6. oktober 2003 #198 Del Skrevet 6. oktober 2003 ...med særskilt interesse for oppgaven de står overfor... Det er en krevende oppgave og det er høyst nødvendig med fullstendig konsentrasjon! -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 6. oktober 2003 #199 Del Skrevet 6. oktober 2003 M a o!!! Ingen alkohol minst 24 timer før dyst! Og still på fastende hjerte.....skjerper sansene dobbelt! Ingen av dommerne må ha bedrevet NOEN form for sex den siste uken før konkurransen går av stabelen! Viktig!!! m tanke på å fokusere interessen maximalt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 6. oktober 2003 #200 Del Skrevet 6. oktober 2003 Høres nesten ut som det er dommerne som skal konkurrere her... -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå