chimp Skrevet 6. oktober 2003 #201 Del Skrevet 6. oktober 2003 Åååå!!!! Er jeg for streng kanskje??? Ok, da....Vi blåser i alkohol- spise- og sexavholdenhet.... mot at vi to får dobbeltstemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #202 Del Skrevet 6. oktober 2003 ...og dere hørte det først HER folkens, i Kalles dagbok Men, dessverre for dere er nok utfallet gitt uansett hvor mange gode smiskeforsøk dere kommer med. Misforstå meg rett, dere kan for all del prøve, men jeg tror det blir vanskelig å få meg til å forandre mening. Hvem som vinner? *humre* ...litt spenning må det da få være.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. oktober 2003 #203 Del Skrevet 7. oktober 2003 Nei, jasså, du!!!! Hva mener du m det???? At du har sett puppa til vixen kanskje???? Ok! Du har hvertifall ikke sett mine, så bare stålsett deg!!! El er d Barbie sine du kanskje går og sikler på??? Vel, hu få'kke stille opp her m de silikonbombene......Denne konkurransen er utelukkende for oss jenter m ekte vare..... ....og egne tenner...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maetzii Skrevet 7. oktober 2003 #204 Del Skrevet 7. oktober 2003 Om du har bestemt deg for en av jentene alt, kan jeg få resten da? Kjære søte snille lille etc *smiskemed* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 7. oktober 2003 #205 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hva er det som skjer her?! Kalle!! - Har du bestemt deg allerede??!! Det går jeg ikke med på! STREIK!!! -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #206 Del Skrevet 7. oktober 2003 Fælt da? Barbie få'kke lov til å være med da, Chimp. Vil da ikke bli kvalt heller. Maetzii: hehe, ventelitt og SÅ kan du sikkert få lov viXen: ikke så hissig nå! Som jeg sa, dere må jobbe HARDT for å få meg til å forandre mening, ta det som en utfordring. Let The Games Begin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. oktober 2003 #207 Del Skrevet 7. oktober 2003 Nææææææsssjjj!!! Tenker d blir like lite av wet-T-shirt-konkurransen som av bryllupet våres jeg............alt koker visst bort for deg! Går til streik....umiddelbart! Hrmf! Bestemt seg på forhånd.....da kan han bare ha d så bra..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #208 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hihi... Da vinner viXen på walkover da :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. oktober 2003 #209 Del Skrevet 7. oktober 2003 Bare vær sånn! Håper du ikke får vafler før til neste år.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #210 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg kan lage vaflene mine sjæl jeg. Dessuten, med min naturlige sjarm og ynde skal jeg nok klare å lure noen til å mekke vafler innen uka er omme. Sådæså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 7. oktober 2003 #211 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hihi... Da vinner viXen på walkover da :blunke: Jeg har da allerede gått til streik! Kan ikke vinne på walkover da! Da er det jo lite vits med streik... -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #212 Del Skrevet 7. oktober 2003 *viske til viXen* Jeg hadde jo bestemt at du sku vinne da! hyssje! *kremt* Ingen så det der? nei, fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. oktober 2003 #213 Del Skrevet 7. oktober 2003 Tror det er like så bra jeg at jeg ikke fikk være med.... Særlig for chimp og vixen...puppene mine hadde helt sikkert slått puppene deres! Uten smisking...... Men når dommeren allerede har bestemt seg??.. Kan jo ikke bare ha en da, må jo har et helt panel, nettopp for å gardere seg for sånne med forutinntatte meninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #214 Del Skrevet 7. oktober 2003 Du kan jo prøve å få meg til å forandre mening da, Aricept Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 7. oktober 2003 #215 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvis det fortsatt har gått dere hus forbi, skal jeg si det en gang til: Chimp og jeg har gått til streik! Om det er korrupte dommere eller kun en bryr vi oss ikke om lengre! Do as you like - we don't care! -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. oktober 2003 #216 Del Skrevet 7. oktober 2003 jamen..jamen...Det er jo ikke noe gøy å vinne hvis man er eneste deltager....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #217 Del Skrevet 7. oktober 2003 betyr det at.. :o JEG vinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. oktober 2003 #218 Del Skrevet 7. oktober 2003 Kalle har penest pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #219 Del Skrevet 7. oktober 2003 Og DER, just uten videre, kom det en ide til ny avatar.. *humre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. oktober 2003 #220 Del Skrevet 7. oktober 2003 venter i spenning jeg.... et lite tips; tror ikke din kropp ville kledd pupper...Fin som den er den nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå