vixen Skrevet 5. oktober 2003 #161 Del Skrevet 5. oktober 2003 Søndag' date=' og man skulle egentlig ikke stått opp.[/quote'] Er egentlig overrasket over at du er oppe etter som det var så vanskelig å våkne i går... Frisk og rask i dag? -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #162 Del Skrevet 5. oktober 2003 Urovekkende frisk og rask. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 5. oktober 2003 #163 Del Skrevet 5. oktober 2003 Vedhugging gjør underverker for kropp og sjel... -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #164 Del Skrevet 5. oktober 2003 Tror det heller hadde noe å gjøre med at jeg sov godt i natt. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #165 Del Skrevet 6. oktober 2003 I dag har velferdssamfunnet tatt et stort steg fremover! Og jeg snakker ikke om at rema og coop kjører priskrig på tuborg flaskepils, selv om det og er et fremskritt. Nei, i dag er det Vestfold som har slått et slag for menneskeheten, og tilbyr sine funksjonshemmede gratis "sexhjelp". Nå synes jeg samfunnet går i riktig retning her. Om et halvt års tid tenker jeg vi har på plass en landsdekkende ordning der det finnes sexhjelp til funksjonshemmede. Snakker om studentjobben sin Om ikke lenge kommer det forslag om at alle som ikke klarer å betale for det, skal få stønad til "sexhjelp". ..og om 2 år går SV til valg under parolen "Horer og vodka til folket".. ...humret Kalle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 6. oktober 2003 #166 Del Skrevet 6. oktober 2003 Var d noen som nevnte sexpress på arbeidsplassen???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #167 Del Skrevet 6. oktober 2003 Er det ikke sexpress på arbeidsplassen som går over til å bli et frynsegode etter fylte 40 da? *gruble* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 6. oktober 2003 #168 Del Skrevet 6. oktober 2003 Er vel mer et frynsegode å få seg et nummer m en dame rundt de 40! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #169 Del Skrevet 6. oktober 2003 Kalle mumler noe om operahuset i Sidney mens han dukker unna svingslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 6. oktober 2003 #170 Del Skrevet 6. oktober 2003 Du har det med å dukke.. -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #171 Del Skrevet 6. oktober 2003 Du har det med å dukke.. ...med den kjeften min; er det no rart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 6. oktober 2003 #172 Del Skrevet 6. oktober 2003 Derfor hadde det vært riktigere å stått for det du sa og vært punsjingball i stedet... Ikke holde på med denne dukkinga.. Det er for ender det. -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #173 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det at jeg ikke står rolig og venter på at folk skal slå, betyr ikke nødvendigvis at jeg ikke står for det jeg sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 6. oktober 2003 #174 Del Skrevet 6. oktober 2003 Du må jo stå støtt og ta i mot kritikken, ikke dukke å la den slå ned din neste... Dessuten mente jeg det med anda. -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. oktober 2003 #175 Del Skrevet 6. oktober 2003 synes plutselig "alle" har et eller annet øye i avataren sin jeg... kanskje jeg skulle hengt meg på?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 6. oktober 2003 #176 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg også vil ha øynene mine i avataren.......!!!! Nei, forresten....PUPPENE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 6. oktober 2003 #177 Del Skrevet 6. oktober 2003 Tror kanskje jeg skal bytte kroppsdel jeg også... -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 6. oktober 2003 #178 Del Skrevet 6. oktober 2003 Vi kan ha hver vår pupp.....og sammenligne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 6. oktober 2003 #179 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det kan jo bli festlig for en og enhver! Tror vi satser på det, jeg! -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 6. oktober 2003 #180 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jepp!!! Vi kan ha gutta til å avgjøre hvem som har finest..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå