Gå til innhold

Mirkaler


Gjest Gjest_Hans_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hans_*

http://www.tbve.no/nyheter/hovedsiden/gud-....html?tx_ttnews[pointer]=11&cHash=a0b2174872

http://www.adressa.no/forbruker/helse/article1083464.ece

Intteressant lesning om mirkaler og bevis for at det er mulig. Jeg personlig tror at det er mulig å utføre mirkaler, men at mange av dem som påstår å fek. ha helbredende krefter, er humbug-makere, men som sagt: Jeg tror også noen av dem virkelig kan helbrede, og at mirakler kan skje. Hva tenker dere om emnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Hermes_*

Det største mirakelet måtte vel vært hvis Hans starter å svare på spørsmålene han får...

Ang. selvmotsigelser, kan jeg ikke huske å ha sett noen av dem. Vis meg de så skal vi se litt nærmere på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VinglePetter

Hans og alle hans alias viser stor interesse innenfor kristenfundamentalistisk svada. Han er dog svært lite interessert i å bruke sitt eget lille hode. Han grier ikke å vise vilje til å se kritisk på sine egne meninger og tanker.

Han gir seg når han finner ett annet fora som han kan plage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det største mirakelet måtte vel vært hvis Hans starter å svare på spørsmålene han får...

Han kan jo ikke det. Han kan bare klippe og lime. Det er lett å klippe og lime linker og sitater til starten på en tråd, men hvis man skal svare på et konkret spørsmål, så blir det straks vanskeligere, for da må man tenke selv. Da er det mye tryggere å heller starte en ny tråd, etter mønsteret:

Beviser for at....

link: Halleluja.org og gudbedre.com

Hva tenker dere ikketroende om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest VinglePetter
Og det greier du? :fnise:

Jeg vil mene det. Jeg har da som barn, gått på søndagsskole jeg som mange andre. Der fikk vi servert mange "sannheter" som jeg senere har funnet både usannsylig og hårreisende.

De gode tingene som kristendommen tar for seg, som medmennesklighet og evnen til å tillgi, er helt falt ut av ligningen når Hans og likesinnede uttaler seg om den flotte guden sin.

Og hva sitter vi igjen med da? Fanatisme, ekstremisme og galskap. Ingen ting annet.

Endret av VinglePetter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...