Gå til innhold

Sex etter fødsel


Gjest ikkenå

Anbefalte innlegg

Gjest ikkenå

Noen som vet hvordan sexlivet pleier å bli etter en fødsel?

Vi venter barn snart så jeg lurer litt på hvordan sexlivet til madammen kommer til å bli det neste året?

Har lest her inne at noen bli mer kåt. Hva er deres erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Mim*

Det er selvfølgelig ikke ett svar på dette. For min del funker det som før, men bli ikke overrasket om du eller madammen din får mindre lyst enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vært drastisk reduksjon. Først og fremst pga. søvnmangel men også liten tid til kjærestetid. Men ting ble litt bedre da småen begynte å sove hele natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sex 4 uker etter fødselen, og har sex så ofte som vi kan. Så vi har ikke merket noen reduksjon her i gården... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er like lysten som før, jeg er det ikke, for å si det sånn. Men det er fordi det stort sett fortsatt er ganske vondt/ubehagelig å ha sex. Dette er ganske vanlig, og kan godt skje med kona di også TS, det er sånt man bør være forberedt på. Og generelt får man jo mindre sexlyst når man er sliten, og det kan jeg love deg dere vil bli med nyfødt i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er flink og tar din del av husarbeidet og stellet av babyen selv om du går på jobb, så vil det avlaste madammen din mye og hun vil få mer overskudd til å tenke på sex.

Det verste scenarioet er en utslitt mor som tar all nattevåk, alt stell, alt husarbeid, matlaging og som er på randen av mangel på søvn som blir plaget av en kåt ektemann som blir furten og sur fordi han ikke får seg noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er flink og tar din del av husarbeidet og stellet av babyen selv om du går på jobb, så vil det avlaste madammen din mye og hun vil få mer overskudd til å tenke på sex.

Det verste scenarioet er en utslitt mor som tar all nattevåk, alt stell, alt husarbeid, matlaging og som er på randen av mangel på søvn som blir plaget av en kåt ektemann som blir furten og sur fordi han ikke får seg noe...

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste scenarioet er en utslitt mor som tar all nattevåk, alt stell, alt husarbeid, matlaging og som er på randen av mangel på søvn som blir plaget av en kåt ektemann som blir furten og sur fordi han ikke får seg noe...

Nemlig :jepp:

Og bli ikke forbauset, TS, om du også merker en nedgang i sexlysten etter at du blir pappa ;)

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det som før, kanskje litt sjeldnere pga. at vi er stuptrøtte når vi først finner senga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg må innrømme at jeg ikke har hørt om par som har mer sex det første året.. Det er mye styr og jobb med en liten baby og tiden man har i fred når småen sover vil man helst bruke på å sove eller hvile selv :)

Men hva du enn gjør så ikke mas eller furt!! Avlast heller din kjære når du har mulighet og lag gjerne noen romantiske kvelder der dere får kost dere skikkelig bare dere to, uten at det noe press på at dere må ha sex. Kos og nærhet uten sex press er vel et stikkord ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...