Gå til innhold

Poly paraphenylene terephthalamide


kevlar

Anbefalte innlegg

Jævla idiot, jeg visste det var deg!

:ler: Dårlig start på dagen?

Håper den blir bedre etterhvert :)

Røyker du? :sukk:

Ja, denne dagen startet ikke så bra. Tror jeg bare går rett under dyna når jeg kommer hjem i dag, med en pose lakris og en film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, takke seg til eksos og hasjsprøyter!

Jeg lurer på om jeg skal se Disneys Alice in wonderland. Sånn … som en liten oppvarming til Tim Burtons nye versjon. Den tror jeg blir fin!

293.depp.aliceinwonderland.062209.jpg

Endret av kevlar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jack Sparrow

Nettopp ;) You know me to well!

Alice i eventyrland ja, har egentlig aldri vært noe glad i den filmen, sikkert fordi jeg synes katten er litt ekkel.

Her skal dyna finnes frem og film settes på, evt ikke film, men bare søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp ;) You know me to well!

Alice i eventyrland ja, har egentlig aldri vært noe glad i den filmen, sikkert fordi jeg synes katten er litt ekkel.

Her skal dyna finnes frem og film settes på, evt ikke film, men bare søvn.

Vel, hvis du har noen andre filmønsker, så skal jeg alltids få tak i dem til i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grøsser? Det sier du bare for å ha en unnskyldning til å kaste deg over meg! :Nikke:

Fusilli eller tagliatelle? Valgets kvaler!

Og … hvorfor har ikke rema den originale tomatpuréen på glass? Bare sånn landlord-crap :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antyder du at samvær med meg ikke er livsviktig!? Neivel, da erstatter jeg deg med en pose Godt og blandet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What’s up bitches?

Enten er det mange jeg passerer på vei hjem fra jobb som er medlem her, har sett meg si jeg har fått sånne og sånne klær og liker å stirre, eller så er jeg bare uimotståelig digg. I dag fikk jeg kontakt med så og si alle «jenter» jeg passerte på veien. Blir nesten litt sliten i blikkmuskelen av sånt!

I dag blir det mer pasta. Tror jeg bare chopper løk og noe annet grønt til. Man taver vad man haver! Også blir det film. Igjen …

Snoop sier´e best: Which one of you

Endret av kevlar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er en sentral figur i serien jeg ser på på tiden, de snakker om Kevlar hele tiden! :ler: blir helt forvirret jeg. så i mine øyne ser du ut som en rød klump, som det visstnok er kevlar i :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

du er en sentral figur i serien jeg ser på på tiden, de snakker om Kevlar hele tiden! :ler: blir helt forvirret jeg. så i mine øyne ser du ut som en rød klump, som det visstnok er kevlar i :gjeiper:

Hva? Er det noen som filmer meg!? HVA FAEN!? Jeg føler meg litt som i The Truman Show nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden flyr. Snart er det slutt med jobb og tilbake på studier. Det blir deilig. Ikke minst er det snart utbetaling av lønn for all denne jobbingen i sommer. Dessverre blir det ikke millioner, og jeg har egentlig allerede planlagt hvor de skal brukes, så de forsvinner like fort jeg får dem. Satse på stipendet kommer så snart skolen starter ;)

I går morges så jeg den nydeligste jenta på trikken. Jeg er i utgangspunktet ikke veldig begeistret for asiatiske jenter, men akkurat japanske jenter er utrolig snacks. Nå vet jeg ikke om hun her var japansk, men hun hadde mer japanske trekk enn fra andre øst-asiatiske land. Kunne glatt tatt henne under armen og puttet i kjelleren!

Var ordentlig dårlig da jeg kom hjem fra jobb, men la meg nedpå en time og ble brått kvikkere. Så fikk jeg besøk av en venninne :lur:

Tre timer senere fikk jeg rommet for megselv igjen, og rakk akkurat en episode av Hung før det ble sovetid.

Våknet i natt av et skrall som hørtes mer ut som om jeg sov inni en basstromme enn torden. Hele bygget drønnet. Måtte lukke vinduet for å ha sjans til å sovne igjen. Monsunen fra Kina som har kommet opp hit og eller?

Snart Øya, snart http://www.youtube.com/watch?v=KmcPeuf5aXoigjen! Etter Roskilde-gigen tviler jeg på det blir like fett, men de er uansett mesterlige på showing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...