Gå til innhold

Poly paraphenylene terephthalamide


kevlar

Anbefalte innlegg

Tja, jeg har da i alle fall billett. Så er spørsmålet om jeg har råd til å henge der da … Men er ikke så mye å vokte over, jeg er temmelig fredelig av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kevlarville ligger som en forlatt western-by, støvvirvler drar gjennom gatene, de tomme gatene. For ikke mange timene siden var de stappet av folk. Feststemte folk. Glade folk. Gråtende folk. Elskende folk. Sutrende folk. Fulle folk. Hvor er de nå? Som om gått under jorden, for å gnage rundt i underjordiske ganger fram til fredagen atter er over oss.

Da var nok en helg over. Enda mer påtatt av influensaen enn jeg var før tredager’n og sliten av all ravingen (ikke til forveksling med ravepartying), men kroppen min nekter meg å sove. Den som bare hadde en feit en nå! Må truge bort til nærmeste søndagsåpne. Enormt behov for Cola og Fishermans. Helst skulle jeg bare ligget flatt ut og blitt servert. Hvor er du kaptein?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jack Sparrow

SVINEINFLUELSA!!!!!!!

Jeg var faktisk på kafee på Tullinløkka, som jeg har skjønt er i nærheten av deg på en eller annen måte. Så gikk jeg opp ved Høgskolen, forbi den sportsbutikken du pratet om, opp bogstaveien og så resten av veien hjem :)

Så hvis du bare hadde fortalt om tilstanden din før, så kunne jeg vurdert å trosse smittefare for colaservering.. Too bad!

Endret av Jack Sparrow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jack Sparrow

Beklager dysleksien, men jeg har glemt hvordan man skriver etter å ha blitt smittet av dementhet etter å ha jobbet med gamle mennesker i 1,5 måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drive å snike seg sånn i nabolaget her uten å si fra! Frekkheter.

Nuvel. Her er såvisst ingen svineinfluensa. Om noe så er det Roskildeinfluensa. Ikke at jeg vet for sikkert, men jeg har ikke blitt sbysyk og alt sånt som visstnok skal følge svinesjuka. Jeg spiste riktignok en club sandwich med bacon på torsdag, men jeg tviler på den har gjort noe mer av seg.

Nå skal jeg bare kaste meg i hyggepiecen, legge fram fatboyen og rulle på gulvet. Det virker sånn omtrent som det jeg orker å gjøre i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har wierd film smak!

Har jeg? Jeg har jo ikke sett den en gang? Hva baserer du dette utsagnet på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må nesten se den før jeg kan si om det er noe som appellerer til min smak? Hjernedød komedie når man føler seg hjernedød høres strengt talt helt kurrant ut, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg som trodde du var mer Hannah Montana typen.. Så skuffet :sukk:

Jeg tror kanskje dette ikke kommer til å fungere lengre, Jack.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag.

Morgengretten.

Vurderte å bli i senga.

Stod i stedet opp og gikk mot jobb.

Trikken går rett foran øynene.

Tettpakket trikkestopp.

Klamt og fuktig trikkestopp.

Folk som røyker.

Drapstanker?

Drapstanker!

Jeg beklager at jeg slo den sigaretten ut av hånden din, at jeg kostet deg ~5 kroner, at jeg nektet deg gleden av å sutte på det som lukter som døden selv, din pestbefengte møkkamann. Men neste gang du fyrer opp en sigarett foran ansiktet mitt når jeg står klam og våt i regnværet, kommer jeg til å dytte deg foran trikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...