Gå til innhold

Poly paraphenylene terephthalamide


kevlar

Anbefalte innlegg

Snickers, ingen penger i dag, og etter å ha sjekket konto ser det ut til at byturen i natt kostet enda mer enn jeg antok. Jeg som trodde jeg husket hva jeg hadde hatt i meg …

Litt kjipt, for jeg har så lyst å shoppe shoppe shoppe! Er kommet en grå wash av mine yndlingsbyxor – Levi’s Engineered – men i dag kom jeg også over denne anniversary-modellen av Engineered-buksene. Deilige!

http://www.junkyard.se/images/product_detail/93867.jpg

http://www.junkyard.se/images/product_alt/57566.jpg

Apropos klær. Det er en ting jeg ikke helt klarer å ta seriøst: Menn i shorts og regnjakke. Er du forutseende nok til å ta med deg regnjakke, burde du vel strengt talt klare å få på deg langbukser? Det ser desto dummere ut dess lengre jakken og kortere shortsen er. Hadde skjønt det om det var gruelig varmt, men det er det jo ikke. Dessuten kan man knapt kalle det som kom i dag for regn. Jeg gikk i bare t-shirt hjem, og til tross høy luftfuktighet var jeg knusktørr da jeg kom hjem.

Hadde ikke gjort meg noe om det ble skikkelig sol heller da, det er jo lov å tro Nick Cave når han sier http://www.youtube.com/watch?v=LGWq4bC29as.

Endret av kevlar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Hva jobber du som? Siden du bare kan komme litt sent og gå litt tidlig?

Jeg synes det kunne vært noen litt kulere jakker fra Burton på den siden din altså :dry: Det var en som var litt kul, men ikke kul nok til at jeg gidder kjøpe den.. tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver timer, så det går bare utover megselv om jeg jobber lite. Bare hovedoppgavene blir gjort er det greit …

Ja, Junkyard har ikke så mye kult av sånt, men de har en del ok streetwear, typ bukse, gensere osv. BuySnow.com ([uSA] disse har MYE kult), Blue-Tomato.com ([Østerrike] også et knall utvalg) og NoComply.se ([sverige] litt lite nå om sommeren, men som oftest mye bra, kan ha omtrent halv pris av Norske butikker selv på nye varer) er nettbutikker jeg er forholdsvis fornøyde med, både hva utvalg og tjenester/service angår når det kommer til snowboardstash/vintertøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha!

Skulle forresten huske å fortelle at etter nå å ha brukt wimp i 4 dager så kan jeg si at de ikke har reklame, men at de har litt dårligere utvalg i sanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare et tidsspørsmål før de får reklame de også, én eller annen måte må de jo finansiere festen med, spotify hadde vel heller ikke reklame i starten. Jeg får sjekke det ut og se, men dårlig utvalg musikk er litt drepen for min del. Dét jeg elsker med spotify er å sitte og surfe. Klikke inn på en artist, se relaterte artister, så relaterte av relaterte osv.

Nå er det leggetid, ta igjen litt av det tapte. Litt deilige toner i natten fra The Cinematic Orchestra og Patrick Watson med den udødelige To Build a Home. Tror jeg har spilt denne ihjel de siste ukene, men klarer ikke gå lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det bare å storme hjem og pakke opp! Selv kjørte jeg min i vaskemaskinen for noen dager siden, men den har hengt til tørk en stund nå, så i kveld blir det hygge og film i fatboyen. Du får bestille deg en av dem også kjære, såpass vi kan matche enda mer når vi ligger i leiligheten vår! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal storme hjem med nattbussen i morgen kveld! Skal stå utenfor postkontoret prikk 10:00 for å hente den ut!

Fatboy ja.. Det må nok vente en liten stund, men hvis det er noen tröst så skal jeg til en venninne lördag kveld og hun har fatboy og jeg har tenkt til å ha med kosedressen! (Med mindre jeg föler jeg må vaske den för bruk og ikke rekker å törke den.. Men det föler jeg ikke for!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh, det trenger du ikke. Jeg har bare vasket min to ganger på et halvt år. Første gang etter jeg hadde ligget med feber i tre uker og brukt den og nå etter å ha vaset rundt på plen, i skog og ørken med min, så den trengte en liten oppfreshing før den kunne slenge rundt innendørs syntes jeg. Gled deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg!

I dag gikk jeg simpelthen ut og kjøpte buksene på vei hjem fra jobb.

<3

Tenkte jeg kunne skjemme megselv bort litt, har tjent litt den siste måneden, og nå skal jeg tross alt legge ned noen timer jobb både i kveld og på søndag på diverse anmeldelser som skal være klare til mandag. Blant morosakene jeg skal høre gjennom er Múms kommende album Sing Along to Songs You Don’t Know (som slippes 21. august)!

Men først skal jeg lage Tikka Masala. Jeg fikk så utroooolig lyst på indisk da jeg gikk hjem fra jobb!

Endret av kevlar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med ny bukse! Vel fortjent! Posten har åpnet og pakken venter, men jeg har behov for et langt skumbad først :nigo: Men så løper jeg ned :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bukse! Vel fortjent! Posten har åpnet og pakken venter, men jeg har behov for et langt skumbad først :nigo: Men så løper jeg ned :jepp:

Vælkømmin åt gards! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, men jeg tror jeg drar igjen! Kosedressen var tusen ganger for stor.. Så jeg må sende den inn og bytte den :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er du helt – helt – sikker? Hvis du bor rundtom Bislett kan du stikke på sportsbutikken Rå i parkveien, du vet, gata fra høyskolen og bort til hegdehaugsveien? De har hyggepiece, så du kan gå innom der og prøve i annen størrelse, også kan du jo blunke litt og spørre om de kan ta innbytte om de har rutet i din størrelse ;)

Min er også litt stor, så går jeg med den utendørs må jeg rulle den opp i beina. Men jeg vet hvor kjipt det er … de nye buksene er sånn også. Jeg liker å ha buksene på nedre hoftekul, men disse må jeg dra opp for at ikke de skal subbe i bakken. Ender vel bare opp med å legge dem opp litt, for jeg klarer ikke gå med buksene opp under navlen, det føles unaturlig. Fanden ta å være kort i lortefallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal spørre A når hun kommer over senere om hun synes den ser helt teit ut fordi den er så stor.

Men jeg synes den er så stor at det er helt uaktuelt å bruke den ute, fordi den må brettes opp i armer og ben og midje..

Men jeg kan jo gå og prøve den i small på Rå til uka, men har likevel sendt en mail til slakkline for å spørre om de bytter den. Alle lapper og slikt er jo på :)

Men jeg synes det er litt teit at de skriver at hun på bildet er 174 har på medium og så er den så passe til henne, mens jeg som er 170 drukner i medium :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotakk. Sånn var det med denne buksa også. Der modellen på bildet skulle være 184, og jeg … vel, jeg har ikke målt meg i det siste, men når jeg hadde innrykk i forsvaret var jeg 182 på sokkelesten. Har jeg krympet SÅ mye?

En halv kylling og vaniljeis med oboypulver til frokost. Vel, jeg tok riktignok av skinnet, og det var oboy uten sukker; ingen kan si jeg ikke har et sunt og godt kosthold! Nå har jeg vært ute en kort tur og handlet meg nytt objektiv: Nikkor 50mm AF-S ƒ1.4G. Tror vi kan ha det mye moro sammen, vi to!

Pengene bare brenner mellom hendene mine når jeg får dem …

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...