Gå til innhold

Poly paraphenylene terephthalamide


kevlar

Anbefalte innlegg

Jeg skal spørre A når hun kommer over senere om hun synes den ser helt teit ut fordi den er så stor.

Dessuten lovde du meg bilder! Jeg er flink å bedømme ;)

:vinke:

Tjenare! Er du innom og svinger moppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har funnet ut at det er ikke lengden som irriterer meg, det er det at bena og midjen og hele dressen egentlig er så vid! Men lengden irriterer meg litt den og.. :opplyser: Bli mindre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bundet bena litt opp bak med en strikk og da ser den litt mer passe ut, så jeg vurderer å ha denne i medium og evt få tanten min til å sy bena litt inn og så kan jeg bestille den rosa i small neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det at den er så luftig er halve poenget med den, er derfor den er så befriende og deilig, spør du meg, men folk har vel forskjellige preferanser :lol:

Selv har jeg vurdert å stikke og prøve medium for å få riktig lengde, men tipper den blir for trang igjen. Dessuten vet jeg ikke om jeg vil ta meg råd til en til hyggepiece akkurat nå, er andre ting jeg strengt talt burde fokusere å spare til nå ;)

Endret av kevlar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den er fortsatt stor på bena, men jeg kan liksom gå med den uten at den delen som skal være på leggen sleper etter meg.

De er litt dyre ja.. Men.. jeg må se det litt ann :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flaks vi ikke skal sitte på bakerste rad. Jeg vurderte en stund å booke sånn dobbeltsete til oss, bare på pur F, men de på midten var allerede opptatt, gidder ikke sitte helt ute på siden bare fordi … ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dere kan jo kline uansett! Men husk at noen kanskje blir lettere irritert av høy slafseklining i kinosetet foran!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en latterlig morsom film! Jeg er fortsatt støl i magen etter å ha ledd sånn. «What happens in Vegas stays in Vegas, besides herpes, that shit’ll come home with you».

Tok meg frokost på Deli i dag, det blir alltid dyrere enn jeg forestiller meg. Pokker ta. Flaks jeg tjener litt penger nå. Ja, faktisk akkurat NÅ. O glede, nå sitter jeg og skriver anmeldelser. På noen måter er det en interessant jobb, men av og til får man tilsendt ting fra plateselskaper som knapt er verdt plastikken CD-en er laget av. Hva skal man skrive da? Dette er jo så ytterst kjedelig musikk, teknisk dårlig gitarspill, alt er bare feil! Jeg gremmes.

I dag husket jeg endelig å legge laksen til tining, så kanskje det blir middag på meg også i dag …

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire nye anmeldelser i dag. Nå er i alle fall alle musikksidene dekket. Så kommer korrekturen … det er godt jeg ikke har så masse planer de neste dagene ;)

In other news: Kylling i pita. I dag kom jeg over Santa Maria sin økologiske salsa. I utgangspunktet er jeg ikke så fokusert på økologisk mat, men tenkte at pyttsann, nye produkter er jo spennende å prøve. Og for en forskjell det er … når man åpner får man inntrykk av at den vanlige salsaen er utvannet tomatsuppe! En skikkelig fyldig tomatpuré med gode chuncks … jeg kommer desidert til å kjøpe den økologiske salsaen i all framtid. Den smakte mye friskere også. To tomler opp!

Dessverre fikk jeg ikke ned noe matunderholdning i tide, så da ble det middag til en god gammel snowboardfilm. Tror jeg har sett den hundrevis av ganger, men White Balance er og blir verdens mest feelgood-film. Ren og skjær kjøreglede, en passe andel park, store hvite fjell og flinke karer. Dette var før sporten ble ødelagt av alle parkrottene, nå er det jo knapt snø igjen i snowboardfilmene …

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Etter et døgn med tsunami og helvetesvand skinner solen atter over Kevlarville.

Våkner, krampe i leggen, musklene har helt låst seg. Prøver å gå på do, velter nesten rett i gulvet. Ser rundt meg og innser jeg klarte å kle av meg før jeg la meg i natt, men rommet ser bombet ut. Skulle ha ryddet. Skulle hatt en drink til. Why is the rum always gone!?

Late dager. 1/3 av helgens festdager er allerede over, mengder C2H5OH ble inntatt, og igjen sitter man litt slapp og medtatt. Jeg blir heldigvis aldri fyllesyk, men man blir naturlig litt trøtt av å feste hele natten gjennom. Leveren kommer til å jobbe hardt på søndag, etter en hard tredagers … Hvorfor utsetter jeg megselv for sånt? Strengt talt burde jeg jo bare slappet av hjemme, men nei: Jeg tror ikke det er et alternativ. Jeg kan jo ikke skuffe guttaboys!

Tro om det er tørt i gresset snart, jeg vil sitte ute i sola og nyte en kald Cola. Og en is. Og kanskje lakris. Jeg føler et enormt sukkerbehov, skulle tro jeg hadde røyka i natt. Men det har jeg ikke. Smaken i munnen lover helligt at jeg har holdt meg til alkoholen.

Dusje først? Dusje først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jack Sparrow

Du må handle for meg før du gjør noenting annet, jeg trenger en purre, cola og poteter.

Thank you honey :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du sa du ikke ville være med meg, jeg! HMRF!

Gikk en runde i sentrum, så fikk jeg plutselig idéen å sjekke saldoen …

Fanden ta saldo, fanden ta finanskrise. Det er nesten så jeg vurderer å avlyse bytur. Ikke dét, jeg kommer sikkert til å bruke en hundrings på frukt og snacks for å sitte hjemme, men å dra ut blir nok enda dyrere. Faen, faen, faen. 1200 schpenn fram til 15. august, av hvilke jeg både skal ha meg minst ett fleksikort og henge på Øya? Dette går aldri bra!

Wu-Tang sa det best: Cash Rules Everything Around Me!

Endret av kevlar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...