Gå til innhold

Soon

Soon

Anbefalte innlegg

Skal si du var tidlig våken, hehe.. Deilig å hvile litt på sofaen da :)

Kommer du hit og vasker litt også eller? :fnise:

Må vel få gjort noe snart jeg også tror jeg, men det er jo så moro å sitte her inne å skrive også vettu :fnise:

Har nok en økedag med L idag, så jeg sitter å ammer hver 2-3 time, vanligvis er det 4-5 time.

Gled deg masse, det er så kos :rødme:

:ler: Har nok med mitt eget hus altså :ler:

Dessuten er vel dagens dose allerede nådd, ikke mye aktivitet som skal til før kroppen har fått nok.

Skal vel klare å henge opp den vasken jeg satte på isted, men da er jeg vel ferdig for dagen tenker jeg :fnise:

Det må du ikke si for sikkert. Alt kan skje hos deg nå også :fnise:

Neida.... :sjenert:

Han får vente en uke nå....:ler:

Noe på gang hos deg da, eller er alt dørgende stille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan det hos deg også :fnise::lur:

:ler: Absolutt ikke. Nå venter jeg bare på mannen også skal vi ta en tur på hytta ;)

Noe på gang hos deg da, eller er alt dørgende stille?

Her er d stille og rolig, passe meg perfekt. Vesla får som sagt vente ett par uker til før ting er klart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Absolutt ikke. Nå venter jeg bare på mannen også skal vi ta en tur på hytta ;)

Her er d stille og rolig, passe meg perfekt. Vesla får som sagt vente ett par uker til før ting er klart ;)

Ja, vi kan vel bare drømme hvilken dag vi vil ha de ut...meeeen, er ikke vi som bestemmer desverre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg satt meg til i sofaen igjen, etter å ha fortært to digre posrjoner fiskeboller i karrisaus m/potet...:sikle:

Kjæresten lager verdens beste hvit/karrisaus, så man klarer liksom ikke stoppe før man er så mett at man nesten sprekker.

Om magen var stor fra før, føles den iallefall gigantisk nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink kjæresten din er til å kokkelere hjemme da, det høres herlig ut!

Min mann har et par ting han er skikkelig god på, men ellers foretrekker han at jeg lager maten, så rydder heller han.. Passer meg stort sett bra, da jeg syns rydding er kjedelig, mens matlaging er gøy.. men akkurat nå for tiden kunne han gjerne gjort begge delene... :gjeiper: I stedet blir det ofte jeg som gjør alt hjemme nå, føler liksom at husmor-pliktene ligger hos meg, siden han jobber så mye han kan for å være klar til babyen.. :) Men, i dag har jeg også satt på en maskin med klær, og ryddet litt, og føler meg rimelig ferdig.. så nå er det godt å synke ned i sofaen med vannflaske, data og tv-kontroll...

Det høres så spennende ut å telle ned til ks.. selv om jeg helst ikke ønsker ks selv så er det jo litt praktisk å vite når alt må være klart osv.. Jeg rydder og rydder og tenker på at plutselig må kanskje svigers eller noen inn i leiligheta vår mens vi er på sykehuset.. og da vil jeg helst ha færrest mulig skitne truser og sokker liggende, eller skitne tallerkner på kjøkkenet.. så jeg prøver å ha det ryddig her hver kveld før vi legger oss.. bare for sikkerhetsskyld.. :fnise:

Ha en fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink kjæresten din er til å kokkelere hjemme da, det høres herlig ut!

Min mann har et par ting han er skikkelig god på, men ellers foretrekker han at jeg lager maten, så rydder heller han.. Passer meg stort sett bra, da jeg syns rydding er kjedelig, mens matlaging er gøy.. men akkurat nå for tiden kunne han gjerne gjort begge delene... :gjeiper: I stedet blir det ofte jeg som gjør alt hjemme nå, føler liksom at husmor-pliktene ligger hos meg, siden han jobber så mye han kan for å være klar til babyen.. :) Men, i dag har jeg også satt på en maskin med klær, og ryddet litt, og føler meg rimelig ferdig.. så nå er det godt å synke ned i sofaen med vannflaske, data og tv-kontroll...

Det høres så spennende ut å telle ned til ks.. selv om jeg helst ikke ønsker ks selv så er det jo litt praktisk å vite når alt må være klart osv.. Jeg rydder og rydder og tenker på at plutselig må kanskje svigers eller noen inn i leiligheta vår mens vi er på sykehuset.. og da vil jeg helst ha færrest mulig skitne truser og sokker liggende, eller skitne tallerkner på kjøkkenet.. så jeg prøver å ha det ryddig her hver kveld før vi legger oss.. bare for sikkerhetsskyld.. :fnise:

Ha en fin kveld! :)

Ja, han er veldig flink!! :hjerte:

Er oftest jeg som rydder her, og han som kokkelerer, (han er ikke flink til å rydde etter seg :fnise:, men det gjør ikke så mye ettersom vi deler på den måten.

Gøy å telle ned ja, og litt skummelt egentlig og, og samtidig vet jeg at det kan jo skje at lille babyen vil ut før mandag også...men sånn statistisk sett så går man jo som regel over tiden første gangen - selv om bare to i terminklubben her inne har gått over, og alle de andre født før...

Greit å ha huset rent nå ja, man vet jo aldri.

Hvordan går det med deg da? Kjennes det som at lillejenta ligger riktig fortsatt eller?

Her er det ingne tegn til at han skal snu seg, og nå kan det egentlig være det samme, for da måtte jeg plutselig belage meg på å føde vaginalt, og det er jeg ikke så innstilt på lenger :ler:

Ha en fin kveld du også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: 38 uker :hoppe: og 6 dager til ks :hoppe:

Nå har jeg shina huset litt, og laget Brownies - sånn ferdig pakke fra Regal...

Får besøk av en venninne og lillegutten hennes på 10 måneder :)

Blir koselig.

Kjæresten har reist på jobb (jobber litt ekstra, så han får fri (mandag og) tirsdag). Skulle vel bare mangle om han ikke fikk fri på mandag...hehe :ler:

Usj, fløy en liten pippip inn i stuevinduet vårt istad, stakkars liten - den ble liggende skikkelig lenge på verandabordet vårt og hjertet slo i 110...

Jeg turte jo ikke ta i den, så tilslutt måtte kjæresten ta poser på hendene og flytte den - han ville ikke drepe den, selv om den helt klart plagdes, og hadde brukket ett eller annet.

Han la den i grøfta utenfor huset, og litt senere var den borte...:klø: vet ikke om en katt hadde tatt den jeg, eller om den på ett eller annet vis kviknet til - den så egentlig halvdød ut men... Huff, stakkars, og jeg med masse hormoner da, satt her med tårer i øynene....

Jaja, sånn er livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint med meg, tror babyen ligger riktig vei enda.. I går hadde jeg masse stanging i bekkenet, hun sparket fra i ribbeina og dunket hodet ned.. så jeg syns det var fornuftig ;-) Så i går kjente jeg hodet langt nede igjen og gikk plutselig bredbent igjen, men i dag er det ikke slik.. så hun beveger seg nok litt opp og ned enda. Jordmor mente at det ikke var sikkert at babyen klarer å komme seg ned i bekkenet før jeg får rier, så da blir det kanskje litt sånn fremover.. Vet ikke hva hun styrer med, men hodet ligger sannsynligvis iallfall ned enda, for om hun snur seg nå vil jeg nok kjenne det godt tror jeg, begynner jo å bli litt fullt i magen nå...

Skal på kontroll igjen på fredag, så jeg er jo stadig litt spent da. Hadde masse kynnere osv forrige uke, og mensmurringer, men det er lite av det nå, så det kjennes ut som jeg blir gående en en stund til.. har ikke noe særlig modningstegn om dagen..

I dag har jeg vært flink i huset iallfall, har støvsugd, vasket, vasket og lagt sammen klær og ryddet.. så føler meg skikkelig flink i dag! Nå syns jeg at jeg fortjener litt pistasjis med masse sjokoladesaus.. ;) Så skal jeg veie opp med en supersunn salat til middag!

Kos deg med besøk av venninne og barn, kjekt med litt besøk i ventetiden, så går dagene litt fortere..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som hun ligger som hun skal da, og det er bra - blir spennende å se på fredag...hvis hun ikke kommer før da - man vet aldri :lur:

Så flink du har vært da - deilig å få gjort unna litt når man føler seg pigg nok til det!

Ble med brownies-baking på meg da...og venninna dukka ikke opp :sjenert:

Det kom opp noe uforutsett der, så hun tar en tur i morgen istedet, så ble litt amputert dag...men sånn er det bare.

Har stort sett sittet her på KG hele dagen, og begynner å bli litt lei, men er ikke så mye annet å finne på liksom...alle andre er på jobb og jeg kommer meg ingen steder - har jo ikke noe bil, og å gå til sentrum (3km) tør jeg ikke ta sjangsen på med alle disse kynnerene og vondtene...

Risikerer å ikke komme meg hjem igjen..:ler:

Jaja, er jo blitt så fint vær også, så får vel sette meg litt i solen og nyte den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig vedtak fra NAV om foreldrepenger idag...supert, da slapp jeg å måtte ringe de denne uka :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffja, det blir mye surfing, ikke så mye å finne på. Kjedelige ting på tv på dagen også... Tror jeg må prøve å få til et venninnetreff i morgen jeg også, for å få litt avbrekk her, og en liten tur ut kanskje..

Jeg venter også på vedtak fra NAV, har ikke hørt noe enda, men de pleier da heller ikke å være så raske i Oslo.. men jeg håper det ikke går alt for lenge.. har jo litt ting å betale på... :filer: men det kommer vel etterhvert.

Hørtes litt vel langt ut å gå 3 km. ja, sikkert greit for deg å unngå de værste kynnerne nå ja, så du ikke risikerer noe tjuvstart.. Du får deg jo mange koselige spaserturer med vogn snart... :)

Jeg tror nok ikke noe skjer med meg før fredag, men som du sier vet man jo ikke.. Jeg føler meg veldig klar nå faktisk, sånn psykisk... men om frøkna er klar er en annen sak... :fnise: Hun har det iallfall veldig morsomt med å skubbe meg i ribbeina i dag, og spretter med rompa fra side til side konstant.. hvis hun blir like aktiv når hun kommer ut kommer det ikke til å vare lenge før hun snur seg rundt og vil utforske verden tror jeg..

Litt sliten etter natta i dag, en periode hadde hun lagt seg slik at hun presset sånn på blæra, at jeg fant det best å bare sitte på do leeeeeenge, da jeg ikke var helt sikker på om jeg klarte å holde meg om jeg la meg igjen.. :sjenert: hehe. Begynte å lure på om det kunne være vannet som skulle til å gå, men det var nok bare litt ekstra press... Skal huske å legge frem en bok på badet til i natt i tilfelle det skjer igjen.. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 uker :hoppe:

Og bare 6 dager til du er mamma da :hjerte:

Ja, tenk det da...er like spennende og skremmende hver gang jeg hører det/sier det....:ler:

Uffja, det blir mye surfing, ikke så mye å finne på. Kjedelige ting på tv på dagen også... Tror jeg må prøve å få til et venninnetreff i morgen jeg også, for å få litt avbrekk her, og en liten tur ut kanskje..

Jeg venter også på vedtak fra NAV, har ikke hørt noe enda, men de pleier da heller ikke å være så raske i Oslo.. men jeg håper det ikke går alt for lenge.. har jo litt ting å betale på... :filer: men det kommer vel etterhvert.

Hørtes litt vel langt ut å gå 3 km. ja, sikkert greit for deg å unngå de værste kynnerne nå ja, så du ikke risikerer noe tjuvstart.. Du får deg jo mange koselige spaserturer med vogn snart... :)

Jeg tror nok ikke noe skjer med meg før fredag, men som du sier vet man jo ikke.. Jeg føler meg veldig klar nå faktisk, sånn psykisk... men om frøkna er klar er en annen sak... :fnise: Hun har det iallfall veldig morsomt med å skubbe meg i ribbeina i dag, og spretter med rompa fra side til side konstant.. hvis hun blir like aktiv når hun kommer ut kommer det ikke til å vare lenge før hun snur seg rundt og vil utforske verden tror jeg..

Litt sliten etter natta i dag, en periode hadde hun lagt seg slik at hun presset sånn på blæra, at jeg fant det best å bare sitte på do leeeeeenge, da jeg ikke var helt sikker på om jeg klarte å holde meg om jeg la meg igjen.. :sjenert: hehe. Begynte å lure på om det kunne være vannet som skulle til å gå, men det var nok bare litt ekstra press... Skal huske å legge frem en bok på badet til i natt i tilfelle det skjer igjen.. :skratte:

Ja, de vet hvor de skal tråkke/presse for å få det til å kjennes værst mulig ut :fnise:

Her er blæra blitt til trampoline, og den skal tråkkes på så ofte som mulig...

Men han er jo søt og da...idag har det vært mye "åling" i magen, og det er veldig koselig egentlig - (så lenge han ikke kommer borti de aller værste plassene... ) :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

Håper du har en fin kveld :):klemmer:

Hei på du :goodbye:

Tusen takk! Driver å lager mat til kjæresten kommer fra jobb - løvstek, ovnstekte poteter og bernaise... :sikle:

Ha en flotters kveld du og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 5 dager igjen :hoppe:

Her er det skikkelig nedtelling... regner med det blir på mandag og ikke før, ingen tegn på at det skal skje noe før - iallefall ikke for øyeblikket.

Ingen slimpropp som har gått, eller fostervann som har begynt å sildre :fnise:

Fikk ikke sove i går kveld, lå og tenkte på ks`et og babyen og alt...er så uvirkelig.

Tenkte at..."herlighet - om en uke ligger jeg på sykehuset med babyen min hos meg - endelig - og samtidlig - klarer jeg det her da???".

Helt surrealistisk egentlig - tenker at jeg kanskje tenker på en annen måte en dere som føder normalt, og som ikke aner når lillklumpen skal ut...her sitter jeg med en dato som nærmer seg med stormskritt for hver dag som går...

Prøver igjen, etter planen skal venninna mi og lillegutten hennes komme hvert øyeblikk, har ikke hørt noe annet så da regner jeg med de er på vei :)

Sol på Hedmarken idag - det er herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sikkert litt annerledes å vite når det skal skje :jepp: Men én ting er sikkert, du kommer til å greie det helt og fullt, og det er bare du som er ekspert på barnet ditt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager! :hoppe:

Her er det opphold, og litt sol faktisk :)

Kos deg med venninnebesøk, og nyt de siste dagene før bebisen kommer! :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, så moro at dagen snart er her :)

Det må være litt rart å ha en dato, men samtidig veldig deilig å vite. Godt du nyter dagene og koser deg og litt sol gjør jo dagen enda bedre :jepp:

Åhh, er så spent på dine vegne. Jeg gleder meg skikkelig til neste unge. Typisk det, så blir det en helvetsfødsel nestegang :sjenert:

Nei, håper ikke det altså..

Sender en klem i solskinnet :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 38 uker som var igår!! :hoppe:

Nå er det jammen ikke lenge til det begynner å skje ting altså. Håper alt står bra til.. Jeg reiser en liten tur til Sverige idag og kommer hjem i helgen, så gleder meg til å lese når jeg har kommet hjem.. Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...