Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Gjest ~Milla~

Stilig telefon :nigo:

Veldig vanlig å bli slapp og kvalm av cellegift, det er virkelig kraftige saker.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tøff telefon. Håper bare at du ikke har gått i prisefellen da, hvor telefonen er billig og abonementet er svindyrt :P

Håper virkelig det går bra med bestemoren din.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff telefon. Håper bare at du ikke har gått i prisefellen da, hvor telefonen er billig og abonementet er svindyrt :P

Håper virkelig det går bra med bestemoren din.

er nok ikke det billigste abonementet,men hatt det i mange år så da funker det litt til :fnise:

takk for det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sAmbo skulle ta med pizza fra peppes til middag i dag :sjenert: og "luftslottet som sprengtes". gleder meg til å se den! :nigo: venta lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kost dere med pizza og film? :)

Jepp :jepp: de filmene er knallbra altså!

Den filmen må jeg få sett snart også :jepp:

God helg :klemmer:

Ja,det må du! Kom ut på dvd denne uka,endelig.

God helg til deg og :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

soooooool :hjerte:

.................og jeg er inne..... :sjenert:

men har vasket gulv,støvsuget,tørket støv og ryddet,så nå er det levelig her igjen. huff,ser generelt ikke ut her om dagen :sjenert:

sambo er i huset og jobber som vanlig.

formen er mye bedre i dag :nigo: har sovet godt i natt,og kvalmen er ikke konstant,har lange perioder uten kvalme. kankjse det snur nå :jepp: *krysser fingrene for det*

bestempr er i knallform i dag,trodde hun skulle bli slapp og uvel av cellegift,men er i bedre form enn på flere måneder. prata akkurat med henne,og i dag har hun vært oppe siden hun stod opp i dag tidlig,på denne tden pleier hun å ha vært i seng igje fem ganger sa hun. *krysser fingrene for mange sånne dager for henne* :hjerte:

til uka skal jeg få tatt turen dit,er lettere om kvalmen ikke sitte ri hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre om bestemoren din. Da stiger humøret hos deg også vettu :klemmer:

ikke sant :) så glad for at hun har hatt en så bra dag. det gir håp om flere :hjerte:

nå har jeg vært i huset og sett,og blitt enig med sambo om flere detaljer rundt omkring. flere som hjelper til,så kjekt å få handlet inn maling og sånn...

taco,film og farmen i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at bestemoren din føler seg bedre. Får håpe cellegiften gjør jobben sin sånn at hun blir frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok jeg som er utrolig treig og uoppdatert, men holder dere på å bygge hus?

Vi har kjøpt et gammelt hus,som vi driver å pusser opp. alle rom skal tas,så mye jobb,men blir bra nå :nigo:

Så bra at bestemoren din føler seg bedre. Får håpe cellegiften gjør jobben sin sånn at hun blir frisk.

hun føler seg ikke like sprek i dag som i går,men hjelper nok med sånne dager innimellom.

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lest om 3d UL nå.....vil på det altså.... blir aktuelt i midten av juni.

tasta inn på terminkalkulatorer rundt omkring, og får fra 8.september til 12.september...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag er kvalmen mer intens igjen-og sulten ofte. lenge sidne jeg ha vært så sulten som i dag.

spist frokost;trundsykke med leverpostei og agurk, to brødskiver til lunsj,og nå en banan og yoghurt.

venter på sambo,er å jobber i huset i dag og han... står på fælt for at det skal bli ferdig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den samboeren din står veldig på. Blir helt sliten av å bare lese om det. Sier som Milla: pass på så han ikke sliter seg og ut og ikke får oppussing helt opp i halsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, 3d-ultralyd har jeg også tenkt på. Det blir jo så fine bilder!

Flink mann du har som står sånn på! Blir sikkert noen år til han orker å pusse opp noe igjen når dere er ferdig :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærringa hadde seg et nummer med favorittdildoen. Mannen ble irritert og kasta den ut av vindue. Tilfeldigvis kom ei mor og hennes femårige sønn kjørtanes forbi akkurat da, så dildoen slo mot frontruta og spratt opp i lufta igjen. "Ka va d dær for no?" spurte sønnen. Mora ble litt forfjamsa før hun svarte: " Det ...var visst en veps." Det blei stille i bilen før femåringen sa: "Satan for en stor kuk han hadde!."

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si han jobber, utrolig flink! Bare pass på at han ikke blir helt utslitt :klemmer:

Ja,vet.....han har jo to jobber og...

dårlig samvittighet for at jeg ikke hjelper til om dagen,men han får hjelp av sine foreldre og min pappa.

skal passe på han.

Ja, den samboeren din står veldig på. Blir helt sliten av å bare lese om det. Sier som Milla: pass på så han ikke sliter seg og ut og ikke får oppussing helt opp i halsen!

ja,blir sliten av å tenke på alt han gjør selv.. stakkars.men lei blir han nok ikke,han synes det er moro å gjøre ting selv,og se forandringene.

Åå, 3d-ultralyd har jeg også tenkt på. Det blir jo så fine bilder!

Flink mann du har som står sånn på! Blir sikkert noen år til han orker å pusse opp noe igjen når dere er ferdig :gjeiper:

kjempefine bilder,og så spennende å se hvordan den lille ser ut :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...