captiva Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #481 Del Skrevet 13. januar 2010 6 uker mye mindre øm i puppa,veeldig trøtt og kvalm til og fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. januar 2010 #482 Del Skrevet 13. januar 2010 Bare vent og se.. tiden kommer til å gå fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #483 Del Skrevet 14. januar 2010 sliten! vært en hard uke med få voksne på jobb,jeg er trøtt og småkvalm (men skal egentlig ikke klage for grunnen til dette er jo veeeldig god ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #484 Del Skrevet 15. januar 2010 endelig helg ventet på det i flere dager skulle gjerne ha slappet av hele helgen,men skal ikke det. i morgne skal jeg og mam til bestemor en tur,og på kvelden skal jeg i bursdag til ei venninne;ergo mye kjøring i morgen,mne blir en koselig dag spøy for første gang i dag (ikke for første gang i livet altså,men sidne jeg bøle gravid) æsj,hater det! men grunnen er goooooood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. januar 2010 #485 Del Skrevet 15. januar 2010 Uffa, passe på å spise regelmessig Håper du får en fin helg, kos deg på besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #486 Del Skrevet 15. januar 2010 bestemor har kreft skal inn neste mandag å ta masse prøve rå finne ut om det er god-eller ondartet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. januar 2010 #487 Del Skrevet 15. januar 2010 Usj, neeeeei.... Så leit å høre vennen Blir godt å få besøke henne imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #488 Del Skrevet 15. januar 2010 typisk når alt egentlig skal være bra,så må det være noe annet. er så redd for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. januar 2010 #489 Del Skrevet 15. januar 2010 Håper virkelig det går bra for henne Hun skal jo bli oldemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #490 Del Skrevet 15. januar 2010 ja,det å kunne komme med en sånn nyhet nå var godt timet. hun hade sagt til mamma i går at hun håpet hun kviknet til,slik at hun orket å strikke til babyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. januar 2010 #491 Del Skrevet 15. januar 2010 Så koselig med babystrikk :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. januar 2010 #492 Del Skrevet 17. januar 2010 Heia Hvordan var dagen igår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 17. januar 2010 #493 Del Skrevet 17. januar 2010 Hei vennen! Jeg er innom og leser om dagene altså, men jeg er så innmari dårlig på å legge igjen hilsen. Beklager! Håper virkelig at det går bra med bestemoren din. Ønsker deg en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. januar 2010 #494 Del Skrevet 18. januar 2010 Du er jo snart 7 uker! Tida går plutselig fort hos alle andre, men hos meg føler jeg den står stille! Håper formen din er bra, og at du slipper unna kvalmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. januar 2010 #495 Del Skrevet 19. januar 2010 Hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #496 Del Skrevet 19. januar 2010 Hei vennen! Jeg er innom og leser om dagene altså, men jeg er så innmari dårlig på å legge igjen hilsen. Beklager! Håper virkelig at det går bra med bestemoren din. Ønsker deg en fin søndag Hei ikke noe å unnskylde for vennen,jeg er utrolig dårlig på å skrive hos dere selv om dagen. koselig at du er innom Du er jo snart 7 uker! Tida går plutselig fort hos alle andre, men hos meg føler jeg den står stille! Håper formen din er bra, og at du slipper unna kvalmen ja,tenk nå er det staks 7 uker ikke så lenge igjen til 12 nå!glad ukene går fort altså. formen er ikke bra...... Hei hei,og tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #497 Del Skrevet 19. januar 2010 vært hjemme fra jobb i to dager nå faktisk er så kvalm og svimmek at jeg ikke klarer å fungere...i natt sov jeg ikke noe heller,bare lå å var kvalm men føler meg iallefall gravid nå tenkte jeg skulle ringe jordmor en av de nærmeste dagene nå.men har ikke orket når jeg har følt meg så elenedig. i morra må jeg på jobb uansett,er jo ingen der som vet og kan ikke være borte. vi var jo få forrige uke og,og vil ikke at de andre skal ha nok en sånn uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. januar 2010 #498 Del Skrevet 19. januar 2010 Bare hyggelig, glad du likte de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. januar 2010 #499 Del Skrevet 19. januar 2010 Husk å kjøpe sikkerhetsbelte for gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #500 Del Skrevet 19. januar 2010 Husk å kjøpe sikkerhetsbelte for gravide ikke enda vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg