Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sliten! vært en hard uke med få voksne på jobb,jeg er trøtt og småkvalm :sukk:

(men skal egentlig ikke klage for grunnen til dette er jo veeeldig god :hjerte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig helg :hjerte: ventet på det i flere dager :sjenert:

skulle gjerne ha slappet av hele helgen,men skal ikke det. i morgne skal jeg og mam til bestemor en tur,og på kvelden skal jeg i bursdag til ei venninne;ergo mye kjøring i morgen,mne blir en koselig dag :hjerte:

spøy for første gang i dag (ikke for første gang i livet altså,men sidne jeg bøle gravid) æsj,hater det! men grunnen er goooooood :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja,det å kunne komme med en sånn nyhet nå var godt timet. hun hade sagt til mamma i går at hun håpet hun kviknet til,slik at hun orket å strikke til babyen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Jeg er innom og leser om dagene altså, men jeg er så innmari dårlig på å legge igjen hilsen. Beklager!

Håper virkelig at det går bra med bestemoren din.

Ønsker deg en fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er jo snart 7 uker! Tida går plutselig fort hos alle andre, men hos meg føler jeg den står stille! :fnise:

Håper formen din er bra, og at du slipper unna kvalmen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Jeg er innom og leser om dagene altså, men jeg er så innmari dårlig på å legge igjen hilsen. Beklager!

Håper virkelig at det går bra med bestemoren din.

Ønsker deg en fin søndag :klemmer:

Hei :klemmer:

ikke noe å unnskylde for vennen,jeg er utrolig dårlig på å skrive hos dere selv om dagen.

koselig at du er innom :hjerte:

Du er jo snart 7 uker! Tida går plutselig fort hos alle andre, men hos meg føler jeg den står stille! :fnise:

Håper formen din er bra, og at du slipper unna kvalmen :klemmer:

ja,tenk nå er det staks 7 uker :strix: ikke så lenge igjen til 12 nå!glad ukene går fort altså.

formen er ikke bra......

:klemmer:

Hei :vinke:

hei,og tusen takk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vært hjemme fra jobb i to dager nå faktisk :sjenert: er så kvalm og svimmek at jeg ikke klarer å fungere...i natt sov jeg ikke noe heller,bare lå å var kvalm :sukk: men føler meg iallefall gravid nå :strix:

tenkte jeg skulle ringe jordmor en av de nærmeste dagene nå.men har ikke orket når jeg har følt meg så elenedig.

i morra må jeg på jobb uansett,er jo ingen der som vet og kan ikke være borte. vi var jo få forrige uke og,og vil ikke at de andre skal ha nok en sånn uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...