captiva Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #1981 Del Skrevet 3. desember 2010 i dag sov vi lenge,jeg våknet kl 10 og dasov hun søtt ved siden av meg jeg stod opp og gikk på do og da våknet hun. hun er knallflink,er stuptrøtt mellom 18.30 og 19 og får da flaske og legger seg til å sove selv. våkner for mat mellom 00 og 2 og igjen ved 6/6.30. så pleier vi å stå opp ved 9. kan ikke klage altså i dag ga jeg henne mat,stelte henne og dro på et senter. hadde henne i bæresele,og dt var så koselig lettvint. synes det ofte er trangt i butikker,og ok hun er våken er hun for nysgjerrig til å ligge i vogna nå har jeg 2 gaver igjen,bare komme meg på elkjøp,så er jeg ferdig" aldri vært så tidlig ferdig før,og det er godt å slippe å stresse. godt at vi skla hjem i morrra...koselig å være her,men foreldre er foreldre.....blander seg inn i hva jeg gjør med snuppa,og det kan bli litt mye.... sambo kommer i morra,pappa henter han (snille papppan min) skulle hjelpe han med noe og så er det bursdag til mamma,så reoiser vi hjem på kvelden. tar på snuppa pysj og håper at hun er lett å legge i vugga når vi kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 3. desember 2010 #1982 Del Skrevet 3. desember 2010 Flinka Hvor mye sover hun på dagtid? Du har jo kommet på side 100 i boka di du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 3. desember 2010 #1983 Del Skrevet 3. desember 2010 100 sider pusla: nei,det er jeg ikke er herfra jeg,flyttet herfra for tre år siden. Da synes jeg vi skal tøffe oss opp og ta en lunsj en gang du er hos foreldrene dine Så deilig å snart være ferdig med julegavene da! Vi mangler bare et par vi også, pluss en gigantisk innpakningsjobb da, men det er jo bare koselig. Rart med det, foreldre er foreldre som du sier og det er godt å være hjemme ja. Kos dere i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. desember 2010 #1984 Del Skrevet 3. desember 2010 Innom for å ønske deg og snuppa en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 3. desember 2010 #1985 Del Skrevet 3. desember 2010 Det ser ut som dere har ganske like netter som oss, bare at her sovner hun rundt 20-21 og vi står ikke opp før i 10-11 tiden Så deilig å være nesten ferdig med julegavene da! Jeg har nesten begynt 100 sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. desember 2010 #1986 Del Skrevet 3. desember 2010 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 3. desember 2010 #1987 Del Skrevet 3. desember 2010 Og dream og superlilje: så fint for dere da, at jentene deres sover så mye :gjeiper: Sånn er det ikke her, dvs hun sovner rundt kl 21, men vi sover da vitterlig ikke til klokka 10. Men det er fortsatt håp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #1988 Del Skrevet 4. desember 2010 Flinka Hvor mye sover hun på dagtid? Du har jo kommet på side 100 i boka di du! Hun sover en liten dupp på max 20 min 1-2 timer etter vi står opp,og så sover hun en lang lur på 3-3,5 timer. og en eller to små dupper igjen før leggetid ca kl 19 :hopp: 100 sider! 100 sider Da synes jeg vi skal tøffe oss opp og ta en lunsj en gang du er hos foreldrene dine Så deilig å snart være ferdig med julegavene da! Vi mangler bare et par vi også, pluss en gigantisk innpakningsjobb da, men det er jo bare koselig. Rart med det, foreldre er foreldre som du sier og det er godt å være hjemme ja. Kos dere i helga ja,det synes jg absolutt vi burde! Møtes altså jeg er fleksibel på når jeg kan dra dit,er alltid velkommen. veldig godt å være ferdig med julegavene nå kan vi slappe av å nyte resten av desember. kos dere i helga dere og Innom for å ønske deg og snuppa en god helg God helg til dere og Det ser ut som dere har ganske like netter som oss, bare at her sovner hun rundt 20-21 og vi står ikke opp før i 10-11 tiden Så deilig å være nesten ferdig med julegavene da! Jeg har nesten begynt 100 sider ja,godt med flinke jenter som sover godt! hadde aldri trodd at ting skulle være på plass så tidlig aldri vært så tidlig ferdig før,pleier som regel å styre på siste uka God helg takk det samme Og dream og superlilje: så fint for dere da, at jentene deres sover så mye :gjeiper: Sånn er det ikke her, dvs hun sovner rundt kl 21, men vi sover da vitterlig ikke til klokka 10. Men det er fortsatt håp fortsatt håp ja blir sikkert bedre når hun begynner med litt grøt om du har tenkt til det snart,da holder de seg lenger mette. hadde aldri trodd det skulle gå så greit med søvn og rutiner,så har vært heldig med jenta mi måttte fjerne noen smilys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #1989 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) :gjespe: snart dusj og natta her. burde ikke være trøtt,for jeg sov til 11 i dag,. sambo syod opp med snuppa. har pakket ut,ryddet litt,vasket klær ,skifta på senga nog kost meg med snuppa og sambo i dag. ikke så mye spennende som skjer igrunn. vi kom hjem i går kveld,godt å kmmme hjem igjen nå. gleder meg litt til å være alene hjemme med snuppa igjen i morra på tirsdag skal jeg endelig på 6 ukers kontroll,6 uker for sent..... Endret 5. desember 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #1990 Del Skrevet 6. desember 2010 da er det mandag og en ny uke. tok snuppa opp i vår seng da hun spiste kl 6.30.(får en liten flaske da) vi koste og ov til 9,nå har vi tatt morgenstell,spist,lekt i babygymmen,nå tar hun en dupp i vippestolen mens jeg spsiser frokost. er litt bekymret for henne,har i det siste lagt mer og mer merke til at hun foretrekker å snu hodet mot høyre, håper det bare er favorittsiden hennes,at det ikke er noe galt. hun snur hodet mot venstre og,men ikke pålangt nær like mye får høre med HS neste uke. det ble sjekket på 6 ukers kontrollen og da var det normalt iallefall- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. desember 2010 #1991 Del Skrevet 6. desember 2010 6 ukerskontroll så sent :dåne: Kanskje lurt å ta en sjekk hos manuellterapeut? Min erfaring er at helsestasjon og fysio ikke er fullt like gode på det som manuellterapeuten. Fikk beskjed om en diagnose, og litt tøyninger bare. Og da det ikke ble bedre dro jeg til manuellterapeut, hun fant låsninger og en annen diagnose, og han ble MYE bedre etter bare en behandling Da mistet jeg troen på helsesøster og offentlig ansatt fysio Det kan ofte være låsninger i nakken hos barn født med ks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 6. desember 2010 #1992 Del Skrevet 6. desember 2010 Enig med Pupsilure. Tror nok at vesla di har låsninger i nakken hvis det er noe som er galt. De fleste babyer har det Men jeg fatter ikke at snuppa di er 3 måneder allerede! Hvor blir det av tiden? Hvordan går det mellom deg og kjære forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #1993 Del Skrevet 6. desember 2010 6 ukerskontroll så sent :dåne: Kanskje lurt å ta en sjekk hos manuellterapeut? Min erfaring er at helsestasjon og fysio ikke er fullt like gode på det som manuellterapeuten. Fikk beskjed om en diagnose, og litt tøyninger bare. Og da det ikke ble bedre dro jeg til manuellterapeut, hun fant låsninger og en annen diagnose, og han ble MYE bedre etter bare en behandling Da mistet jeg troen på helsesøster og offentlig ansatt fysio Det kan ofte være låsninger i nakken hos barn født med ks. ja,ukene har flydd fra meg men bedre sent enn aldri får bare håpe at alt er som det skal nå. manuellterapaut ja,lurt! er det bare å finne en å bestille uten henvisning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #1994 Del Skrevet 6. desember 2010 Enig med Pupsilure. Tror nok at vesla di har låsninger i nakken hvis det er noe som er galt. De fleste babyer har det Men jeg fatter ikke at snuppa di er 3 måneder allerede! Hvor blir det av tiden? Hvordan går det mellom deg og kjære forresten? var noe sånt jeg tenkte og,er jo ikke farlig heldigvis,og forholdsvis lett å gjøre noe med fatter ikke hvor tiden blir av jeg heller! 3 måneder er mye,og kan ikke skjønne at det er så lenge siden hun ble født! med meg og sambo går det stort ett bedre. tonen oss i mellom er bedre,så får vi håpe at det andre kommer etter. han er like mye borte og sex livet er på vent,men alt i alt,er det litt bedre akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. desember 2010 #1995 Del Skrevet 6. desember 2010 Jepp, trenger ikke henvisning og det er gratis. men finn en som har driftstilskudd, og som er god på barn. jeg tror det skal ligge en opversikt på sidene til kiss/kidd. var der jeg fant min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 6. desember 2010 #1996 Del Skrevet 6. desember 2010 Så godt å høre at det går bedre mellom dere, det tok ca tre måneder her også før det begynte å gå bedre mellom oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #1997 Del Skrevet 6. desember 2010 takk skal du ha pupsilure,skal sjekke opp icing:kanskje det er en magisk grense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 6. desember 2010 #1998 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg tror nok det at vi må venne oss til det nye livet, med rutiner og stell åsså begynne å få overskudd til å tenke på at vi faktisk er kjærestene til hverandre, selv om vi er mammaer og pappaer også - det glemmer visst de fleste av oss når vi får barn.. Så jeg tror nok det tar sin tid å venne seg til tanken at selv om man har blitt mor så skal man ikke gi opp kjæresterollen eller seg selv for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 6. desember 2010 #1999 Del Skrevet 6. desember 2010 Så godt å høre at det går bedre mellom dere. Tiden med nyfødt er jo, ifølge helsesøster her ihvertfall, en unntakstilstand, så blir ting mer normale etterhvert som man får inn rutiner Det var sein 6-ukerskontroll Men alt er nok sikkert bra. Vil jo tro det ihvertfall med mindre du har hatt noen plager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #2000 Del Skrevet 6. desember 2010 fikk en liten nedtur i kveld. huff,så dårlig samvittighet ovenfor nuppa mi. tenk om hun har en diagnose(kis/kidd) og det er vondt og så har ikke jeg tenkt over det før np,og hun er nesten 3 måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg