captiva Skrevet 26. november 2010 Forfatter #1961 Del Skrevet 26. november 2010 Heisann! Legger igjen et spor her jeg! Synes det er så kjekt å lese om andre nybakte mammaer sin hverdag! Håper det ordner seg det der med mannen, det er litt sånn her og.. Har hørt at hjernen til babyer kan bli overstimulert av å se på tv, men tror ikke det skader om de ser littegrann. Mine gjør hvertfall det, men prøver å unngå at de ser på programmer hvor det er mye lys og blinking. Prøver å bare la de se tegnefilmer o.l. Så koselig skal titte innom deg og,kjekt å lese om hvordan andre har det,og det er alltid gode råd og trøst å få av kg jenter ' huff,håper det ikke høres ut som snuppa får se tv hver dag og lenge,absolutt ikke sånn. tenker at der er bra de er nysgjerrige og får med seg at det skjer noe TV er nok fascinerende pga fargene og lyset, tror jeg. Jenta mi er ikke så interessert og vi setter henne ikke foran tv så hun får se, men det hender jo at hun vrir hodet den veien. Merker at jeg er litt usikker på hva jeg synes om det, man vil jo ikke at babyen skal bli tv-slave heller nei,setter henne ikke foran tv alene så hun skla få se altså! men hun var så søt her om dagen,så interessert i barne tv,skravla og smilte til dem,så måtte la henne sitte litt å se Innom med en stor klem til deg og *lille dream* takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 26. november 2010 Forfatter #1962 Del Skrevet 26. november 2010 jada,våknet i dag med vond hals og et dundrenede hode fått feber og vært i ille form i dag heldigvis er snuppa mi snill og god,men føler at hun ikke har fått det hun fortjener i dag. ta paracet og legge meg tidlig i dag,har avtale på mandag hjemme,og skal dra på søndag (overnatter hos snuppas moromor og morfar) så vil være frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 26. november 2010 Forfatter #1963 Del Skrevet 26. november 2010 i morgen er snuppa 11 uker,hvor har de ukene blitt av???!! for 11 uker siden lå jeg på fødestua og hadde VONDT og hadde enda ikke opplevd det fantastiske øyeblikket å få se henne for første gang. skulle ønske man kunne stoppe tiden litt,vil at babytiden skal være litt lenger jeg de vokser altfor fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 27. november 2010 Forfatter #1964 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Godjenta mi er 11 uker i dag men pappan hennes jeg er jo syk,feber og helt elendig i går kveld,men hvem måtte likevel mate og skifte bleie i natt og på morran?? hadde vært godt å slippe det når formen er dårlig..... litt bedre i dag,ikke feber iallefall så håper jeg får reist i morra!! Endret 27. november 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. november 2010 #1965 Del Skrevet 27. november 2010 menn er slik de ser ikke hva som må gjøres av seg selv, og sier etterpå, 'men du hadde jo ikke spurt' håper det går bra med dere ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 27. november 2010 #1966 Del Skrevet 27. november 2010 Ja, det stemmer dessverre det Icing sier. Når jeg hadde feber og tette melkeganger måtte det et lite sammenbrudd med masse tårer til før han skjønte at jeg ikke var i form til å ta meg av baby, husarbeid og matlaging den dagen Håper du blir frisk igjen fort! Og gratulerer med 11 uker til snuppa! Jeg er veldig enig i at tiden går fort! Så man må prøve å sette pris på hvert minutt av babytiden, for det er jo ikke noe man kommer til å oppleve så mange ganger. Med mindre man vil ha 5-6 barn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. november 2010 #1967 Del Skrevet 27. november 2010 for 11 uker! Haaper formen er stigende igjen Menn, hva maa egentlig til för dem tar egen initiativ noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 28. november 2010 Forfatter #1968 Del Skrevet 28. november 2010 formen er ikke bra,så jeg og snuppa ble hjemme. får se om vi får dratt i morgen. igrunn bra vi ble hjemme,for det er glatt på veiene,og jeg hater dt. sambo har vært flink og tatt seg masse av snuppa i dag,de har kost seg om du leser icing: så mange ganger jeg ikke får skrevet i boka di,prøvd 4 ganger i dag,får skrevet andre steder,skjønner ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. november 2010 #1969 Del Skrevet 28. november 2010 Merkelig at du ikke får skrevet til meg Kanskje du skal sende PM til en moderator å spørre hvorfor? Jeg vet det har vært litt bugs på kvinneguiden i det siste.. Men jeg vil svært gjerne at du ikke gir opp altså for jeg liker at du skriver til meg Godt å høre at pappan og snuppa har kost seg :rødme: Masse god bedring til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 28. november 2010 #1970 Del Skrevet 28. november 2010 Hei *dream* takk for kommentar i boken min ha en fin søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. november 2010 #1971 Del Skrevet 28. november 2010 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. november 2010 #1972 Del Skrevet 28. november 2010 God bedring vennen Koselig at lilletøtta og mannen har fått kost seg sammen idag, det trenger de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 29. november 2010 #1973 Del Skrevet 29. november 2010 Uffa meg, god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #1974 Del Skrevet 2. desember 2010 takk for god bedrings hilsner jeg og snuppa skulle møte ei venninne hjemme i går,så vi dro til mormor&morfar(mine foreldre) på tirsdag. vi skla hit igjen i helgren å feire bursdag,så da fant jeg ut at vi blir her,godt med litt forandring,og jeg har fått unna litt julegaver og sånn. lettere her,for senter er oppe en time lenger enn hjemme,så kan stikke ut når snuppa har lagt seg og det er flere sentre å velge i,og det tar meg 5 min ¨å dra dit. dessuten koser snupppa seg med mormor&morfar. herregud jeg var tøff her om dagen la ut noe for salg,og deet kom ei fra samme kommune å hentet det. vi snakket litt og hun har baby som er noen dager eldree enn snuppa bare. og hun virket veldig koselig. så jeg sendte henne en mail og spurte om vi skulle ta en trilletur elle noe en dag. desperat følte meg så dum og angret hele natta,men fikk koselig svar at hun hadde tenkrt på det samme,og vi skal møtes til uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. desember 2010 #1975 Del Skrevet 2. desember 2010 Så flott at du tok mot til deg og gjorde det. Sånn skal det være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 2. desember 2010 #1976 Del Skrevet 2. desember 2010 Så tøff du er! Sikkert kjempekjekt å ha noen å trille tur sammen med! Tror jeg må skjerpe meg og bli like tøff som deg, for jeg kjenner ingen jeg kan trille med. Blir litt ensomt ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 2. desember 2010 #1977 Del Skrevet 2. desember 2010 Så koselig å få en ny trillevenninne da Jeg hadde aldri turt å gjøre det, så du er veldig modig! Men jeg har skjønt at man må være litt "på" for å bli kjent med folk, og det er jeg veldig lite flink til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. desember 2010 #1978 Del Skrevet 2. desember 2010 Så koselig med en å trille med da! Jeg er heller ikke så tøff sånn, men jeg tror det hjelper når man har barn. Vi kommer jo til å møte mange mennesker pga barna våre i årene framover og da har man jo noe felles også. Du er ikke så veldig langt unna meg om dagen du da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. desember 2010 #1979 Del Skrevet 2. desember 2010 Så tøff du var Kjempebra altså! Tør egentlig ikke sånt jeg heller, men noen ganger så gjør jeg det alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #1980 Del Skrevet 2. desember 2010 jeg er egentlig ikke tøff i det hele tatt,så skjønner ikke at jeg turde! barseelgruppa gjennom helsestasjoen har jeg ikke fått vært på,og vil ikke være helt viggo i år. var jo det når jeg var gravid,så trenger litt sosialt liv nå,og tror veldig på at selv babyer har glede av å være sammen med andre babyer. hun jeg triller og er sosial med nå begynner å jobbe i januar., angret hele natta etter jeg sendte mail da,var livredd for hva hun skulle tenke pusla: nei,det er jeg ikke er herfra jeg,flyttet herfra for tre år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg