Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Det er jo positivt at han har tatt med snuppa ut en tur :jepp:

Han er jo pappan hennes, så bare la han prøve seg. Kos deg og gjør ting du ikke har gjort på en stund ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo positivt at han har tatt med snuppa ut en tur :jepp:

Han er jo pappan hennes, så bare la han prøve seg. Kos deg og gjør ting du ikke har gjort på en stund ;)

helt sant,bra at han endelig tar initiativ....

og ja,hun er jo hans og,så han må få prøve seg,men er grusomt nå første gangen.. :sjenert:

hadde kanskje vært lettere om jeg likte han bedre om dagen.

tenkte jeg skulle ta meg en lang dusj uten å stresse for første gang på 7 uker. og så kose masse med henne når hun kommer hjem :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god plan ;)

Fortsett å prat med samboeren din, pramt med hverandre ikke til hverandre. Det er en regel jeg har innført her i huset, for å få ting til å gå litt bedre.. Å det ser ut til at det fungerer. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: her må de være over 4 kg... merkelig at det er forskjellige regler på alt.

Bumba er født premature, er forskjellige regler for premature....ellers tror jjeg Bumba blir 6kg før jul, men rekker ikke kurs før etter tenker jeg.

svarer dere senere jenter :klemmer:

nå har sambo tatt med snuppa en liten tur til farfar,og jeg sitter her å griner :trist: synes det er helt grusomt :sjenert:

neimen hva skjer? tatt initativ for en trilletur eller?

det går bra, håper du kan slappe av med dusjen og nyte det :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gikk fint da de var borte i går,var alene 1,5 time,holdt det første gangen :sjenert: utrolig godt å kose med henne da hun kom hjem,goe jenta mi :hjerte:

skal til frisøren til uka,da blir det lenger å være vekke fra henne...... men MÅ gjøre noe med håret mitt,og jeg vet jeg har godt av å være litt vekk fra henne.

vi la oss tislig i går,snuppa og jeg var stuptrøtte 21.30,så vi la oss da. hun sov til 3 og til 7.30. nå har vi vært ute en tur og kjøpt mer \i merinoull til henne og litt stash på kid.

hun sov hele tiden ,og sover ute i vogna si nå.

etter jeg var bekymra her over at hun bvare ville sove på oss,har hun blitt så flink,sovet i vippestolen sin(i liggende posisjon) flere ganger,og hun har sittet i den og smilt,ledd og skravelt :)

sambo jobber til 21 i kveld,så vi ska være lenge alene,men det går nok bra :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at det var tøft å være uten snuppa for første gang, men du kommer sikkert til å venne deg til det etter hvert. Og det er jo godt å ha litt tid for seg selv også! Også så herlig når du kunne kose med henne igjen :hjerte:

etter jeg var bekymra her over at hun bvare ville sove på oss,har hun blitt så flink,sovet i vippestolen sin(i liggende posisjon) flere ganger

Det skjedde faktisk her også, etter at vi skrev om det her inne :fnise: Tulla sover godt i vognbagen sin og i senga si om natta nå, det er bare vugga hun ikke liker. Og det tror jeg er fordi madrassen er så tynn.

Kos deg masse med snuppa :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lite å melde egentlig. har noen dritt dager :kjefte:

alt er bra med snuppa,og koser meg med henne,men alt annet.

og nå har jeg faen meg begynt å blø igjen! er det riktig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spottet litt et par ganger jeg også. Men ikke noe frisk blod. Hvis du spotter er det nok rester fra renselsen. Men hvis det er friskt blod er det kanskje tanta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen min er et hormonelt kaos etter svangerskapet å graviditeten.. Bank i bordet jeg håper det nå er over etter at jeg hadde åpenuke på p-pillene. Å gir det seg ikke skal jeg bytte til et annet merke.

Bruker du prevensjon? Det kan også kanskje være for at du ammer litt, og gir litt flaske.. At kroppen har en ubalanse i hormonene som gjør at du blør litt.. Jeg husker jeg googlet renselse og fant ut at seks uker bare var et veiledende tall.. Det var visst flere som holdt sånn av og på i flere uker, jeg tror det meste jeg leste om var 12-14 uker :dåne:

Er det ikke mulighet for at du og samboeren din kan prate sammen, evt finne om dere stiller for høye krav til hverandre? Bli enige om hvordan dere vil ha det?

En stor :klemmer: til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har spottet litt et par ganger jeg også. Men ikke noe frisk blod. Hvis du spotter er det nok rester fra renselsen. Men hvis det er friskt blod er det kanskje tanta?

tanta hadde jeg for et par uker siden,så er sikkert rester fra renselsen,er ikke så mye... :sjenert: kjekt man kan nspørre,og få svar på alt her.

Kroppen min er et hormonelt kaos etter svangerskapet å graviditeten.. Bank i bordet jeg håper det nå er over etter at jeg hadde åpenuke på p-pillene. Å gir det seg ikke skal jeg bytte til et annet merke.

Bruker du prevensjon? Det kan også kanskje være for at du ammer litt, og gir litt flaske.. At kroppen har en ubalanse i hormonene som gjør at du blør litt.. Jeg husker jeg googlet renselse og fant ut at seks uker bare var et veiledende tall.. Det var visst flere som holdt sånn av og på i flere uker, jeg tror det meste jeg leste om var 12-14 uker :dåne:

Er det ikke mulighet for at du og samboeren din kan prate sammen, evt finne om dere stiller for høye krav til hverandre? Bli enige om hvordan dere vil ha det?

En stor :klemmer: til deg.

ikke begynt på prevansjon enda nei. er nok kaos i kroppen,regner med at det er siste rest av renselsen.. trodde også at 6 uker var max,lei nå.er jo 8 uker siden fødsel :sjenert:

takk for svar. greie på alt du ;)

vi er nødt til å prate sammen ja,for dette funker ikke. gir egentlig f i han om dagen,konsentrerer meg bare om snuppa mi,og sånn kan vi ikke ha det. men han irriterer meg,og han prøver liksom ikke ordne opp i ting....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i natt sov snuppa i vogga si for første gang. jeg grua meg veldig,synes det er så koselig å ha henne i senga,men fant ut at det var på tide. jeg har nesten ikke plass ui senga,da hun legger seg helt inntil meg ( :hjerte: ) og det er vel ikke bra for forholdet til meg og sambo i lengden å ha en liten kropp mellom oss.

gjorde henne klar ca 23,og tok henne i senga mi og ammet henne. la henne så i vogga,og hun SMILTE stort! måtte le litt av henne da,såå fornøyd med å slippe å ligge i senga vår :fnise:

hadde lagt singlet jeg har brukt,koseklut,apen og en princess pyntepute oppi der,så veldig koselig ut,så skjønner at hun kosa seg. hun fikk smokken,og lå å tittet og smattet litt før hun sovnet.tok ikke klange tiden. verre med meg,jeg lå lenge våken,var tomt i senga,og måtte stadig titte på henne :sjenert: hun sov til 3.30,tok henne opp i senga mi og ammet litt igjen,ikke mye hun tokm,var så trøtt. la henne i vogg aigjen,og hun sovnet raskt. sov til 6,fikk flaske,sov til 7,da tok jeg henne opp til meg og vi kosa og sov til 9.30 :nigo:

flinke jenta mi :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at hun sov godt alene. Men jeg skjønner at det ble litt tomt i senga av og til. Jeg merker noen ganger om natten at jeg bare har lyst å ta henne opp fra vuggen og bare kose litt :rødme: men jeg kan jo ikke vekke henne bare for det.

Håper dere får snakket sammen og at ting ordner seg etterhvert :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hatt besøk i dag og gått tur i en time :)

snuppa har hatt en tøff ettermioddag og kveld,vondt i magen stakkars,ikke bæsja siden tirsdag. ga henne sviskesaft og da kom det endelig. men da hadde hun vært våken i mange time og bare grått og hatt vondt,så var sliten stakkars. fant ikke roen i stua,så jeg ga henne mat og la henne i vugga på soveromemt for natta,og nå sover hun... første gang hun legger seg før oss,rart og tomt i stua :sjenert: men hun er superflink! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...