Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Hun høres helt herlig ut :rødme: Og tenk at hun er 6 uker alt!! Må være fint å få litt mer respons ja, jeg gleder meg til smilene kommer mer og mer her også.

Høres deilig ut at du føler deg uthvilt. Det er jo utrolig bra da, når hun bare er 6 uker. Og det er koselig å sove i samme seng da, så jeg kan forstå at du kvier deg til det. Men det er vel ikke altfor lenge til de forstår litt mer og gråter for å få viljen sin og da kan et bli tyngre å få henne over i egen seng, sikkert.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bare gi dere alle en :klemmer:

helga har vært,tja,ikke veldig koselig.

men vi fikk pratet litt skikkelig i går,og han skjønte at jeg virkleig mener dette. han hadde forrige uke da jeg og snuppa var borte snakka med faren sin (de driver firma sammen) om at han var reddjeg flyttte om han forsatte å jobbe så mye. han hassw virkelig merka hvor reddd han er for å miste oss. får se om det bare er tomme ord eller hva. noe må skje iallefall,for jeg føler ikke veldig mye for han nå.

vi var hos mugget i går ettermiddag og kveld,tror snuppa blir stresset av henne og,for hver gang hun skullle holde henne ble det skrik. samboren hennes kinne holde uten så mye skrik.

herregud,snuppa sov i går! la oss ved tolv,og hun sov i et strekk til 6,20!!!! fikk mat og sov til 9.30. godt :)

i dag har hun vært kjempemasse våken,og blid og vi har kost oss :hjerte:

smiler og ler masse,koser seg i babygymmen og vi kooooser. er så godt å ha henne inntil :rødme:

hun er litt "mammadalt". skulle dusje og hun roa seg ikke hios pappan sin,måtte gi liott kos og pupp,hun sovnet.,men våknet igjen med en gang hos pappan sin,og gråt hele tiden mens jeg dusja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at dere har snakket sammen, og jeg håper det ordner seg for dere nå :klemmer:

Er ikke noe rart snuppa er mammadalt, når pappan aldri er hjemme :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo som Icing sier. Lille Snuppa kjenner jo ikke pappaen sin så godt. Er vel en uvant lukt når han holder henne, og det er jo ikke akkurat særlig.

Håper virkelig at dere får ting til å fungere mellom dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt at dere har snakket sammen, og jeg håper det ordner seg for dere nå :klemmer:

Er ikke noe rart snuppa er mammadalt, når pappan aldri er hjemme :Nikke:

håper jeg og,virker som han skjønte det nå,men han pleier å være flink en liiiten stund,for så å gå tilbake til gamle synder... :sukk:

ja,santy det med at hun ikke kjenner han så godt,han er jo kun hjemme noen timer på kvelden,og er ikke superflink til å ta henne da heller.

Er jo som Icing sier. Lille Snuppa kjenner jo ikke pappaen sin så godt. Er vel en uvant lukt når han holder henne, og det er jo ikke akkurat særlig.

Håper virkelig at dere får ting til å fungere mellom dere :klemmer:

dessverre sant :sukk:

Blir nysgjerrig på hva slags jobb samboeren din har og hvor mye han jobber, jeg.. :sjenert:

han jobber fra 7-18. er hjemme ca 18.30. har to jobber. kan sende deg en pm om du vil vite hva slags jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

natta har som vanlig vært super,flinke jenta mi :hjerte:

er spent på hvordan det blitr når hun skal i egen seng.

nå har jeg lagt henne ut for å sove,hun sover bedre og lengre ute,godt for henne med litt luft :) hun ligger godt nedi voksiposen sin,så ser ut som hun har det veldig bra.

jeg får ikke gått på turer om dagen :sukk: en bivirkning fra graviditeten... bena mine har vokst,så alle skoa mine er for små,og det har resultrert i vonde tær for å si det sånn. sko shopping må til ja.

hehe,skulle aldri ha skrevet at hun sover så godt og lenge ute,for da våknet hun rett etter og har akkurat sovnet nå. i mellom +tiden har vi ammet,prøvd flaske to ganger(vil ikke ha det i dag) kost,lekt,bæsja ned hele seg og bada i vasken. nå ligger hun i vippestolen,håper hun sover litt nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si jeg er kjempe imponert over deg og amminga jeg.....med den starten, og nå vil hun ta begge deler....helt fantastisk!!!

nye sko, ahhh jeg kjøper flere og flere uansett om jeg ikke trenger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt at dere har hatt en alvorlig prat iallefall, så han forstår alvoret. Så håper jeg inderlig at han bedrer seg over lang tid nå og ikke går over til gamle vaner, som du sier. Og allerede nå, som snuppa erliten, så er det viktig å legge et godt grunnlag ja. Hun må jo bli kjent med pappaen sin for å bli trygg på han!

Koselig å lese at du koser deg med dagene ellers. Det er en koselig tid ja :hjerte: Og snuppa di er jo så flink til å sove, heldiggris. Her er vi ikke helt der enda, men det kommer seg nok.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er veldig flink på natta ja,mën

på dagen er det verre. har nok gjort noe dumt,for sliter med å få henne til å ligge alene. går kun ute i vogna.

ellers skla hun ligge å kose,og våkner når jeg legger henne fra meg. slutter når jeg tar henne opp,så er vel kanskje litt bortskjemt :sjenert: må prøve å endre det altså,for er slitsomt å ha henne på meg hele tiden,særlig når det ikke er avlastning å fp nesten..

tull med maten om dageen,gir henne litt pupp før flaske,men de tar hyn celdig lite av,så lurer på om jeg skal prøve å kun gi heenne pupp,for å se om jeg har nok til henne nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattesøvnen er viktig da, så du skal iallefall være glad for at hun sover godt da! Her er det litt av det samme på dagen; hun blir mer og mer sånn at hun skal ligge på oss og sutrer når hun blir lagt ned i vugga. Før gikk det kjempefint, så jeg tror kanskje det begynner å bli litt dårlig vane her også. Kommer dere på noe lurt som virker, så vil jeg gjerne vite det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er akkurat likt hos oss om dagen, bortsett fra at hun ikke vil sove i vognen engang.. Vi prøver å venne henne til å sove i vippestolen, men det blir endel skriking.

Så flott at du kanskje har nok melk til henne nå da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre at flere har det sånn...synes ikke dere det er slitsomt? og jg er redd for at det blir verre jo større hun blir,for hun slutter memlig med en gabng hun blir tatt opp,så det virker som hun veldig klart vet hva hun vil allerede.

vi får dele gode tips med hvernadre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sånn her også før, men det har bedret seg veldig, uten at jeg har gjort noe spesielt :) Så tror det ofte er noe de vokser av seg raskt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt slitsomt ja! Får jo ikke spist eller gått på do så lenge hun sover, fordi hun sover på meg. Og husarbeid blir det gjort lite av også :ler: Får håpe de vokser fra det etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...