captiva Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #1481 Del Skrevet 30. juli 2010 34 uker skrivelei i egen bok om dagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 30. juli 2010 #1482 Del Skrevet 30. juli 2010 Tenk at du er 34 uker alt Tida går farlig fort nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. juli 2010 #1483 Del Skrevet 30. juli 2010 34 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 1. august 2010 #1484 Del Skrevet 1. august 2010 Tenk, nå er du kommet til der jeg fødte Ikke lenge igjen nå til du har henne i armene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 1. august 2010 Forfatter #1485 Del Skrevet 1. august 2010 Tenk at du er 34 uker alt Tida går farlig fort nå!! 34 uker Tenk, nå er du kommet til der jeg fødte Ikke lenge igjen nå til du har henne i armene dine! nei,tiden flyr,og godt er det,for nå er jeg lei.... vil selfølgelig at hun holder seg inne til termin! men er lei av å ha vondt,være sliten,ikke få sove pga vondter,alt er tungt nå..og jeg føler meg som en stygg elefant sa til sambo isted at jeg ikke mener å klage egentlig,for det er ikke noe jeg heller vil enn å være gravid og få jenta mi ,men liker ikke alt som følger med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. august 2010 #1486 Del Skrevet 1. august 2010 Forstår godt at du er lei og at du ikke liker alt som følger med gravditeten, for du har jammen hatt mye plager og Og da er det ikke så lett å skulle "stråle av lykke" og bare kose seg med magen, som så mange forventer at man skal. Men når du har lillejenta i armene dine er alt glemt og du vil si at det er verdt det! Men klart du har lov å være lei nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. august 2010 #1487 Del Skrevet 1. august 2010 jiiiiiihaaaaaaaa 34 uker MILEPILEN!!!!!!!! Håper ellers formen er bra! Har mistet litt oversikt i bøkene deres om dagen, det er vel forståelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 1. august 2010 #1488 Del Skrevet 1. august 2010 Som tia går Ikke lenge igjen til lillepia di er er nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 2. august 2010 Forfatter #1489 Del Skrevet 2. august 2010 Forstår godt at du er lei og at du ikke liker alt som følger med gravditeten, for du har jammen hatt mye plager og Og da er det ikke så lett å skulle "stråle av lykke" og bare kose seg med magen, som så mange forventer at man skal. Men når du har lillejenta i armene dine er alt glemt og du vil si at det er verdt det! Men klart du har lov å være lei nå Alltid trodd jeg skulle være så glad under graviditeten *naiv* fordi jeg har villet dette i minst 10 år men hvem kan vite hvordan det er før man har opplevd det....? absolutt verdt det,og kommer til å gjøre det igjen gleder meg masse til å ha jenta mi her,alt er glemt da ja glad man kan få ut litt her,for klager ikke irl,for alle forventer at man skla ha det så bra og at det er naturlig å være litt sliten. takk for gode ord jiiiiiihaaaaaaaa 34 uker MILEPILEN!!!!!!!! Håper ellers formen er bra! Har mistet litt oversikt i bøkene deres om dagen, det er vel forståelig rart å tenke på at jeg er der hvor dere har født (antagelig,er jo litt usikker på den terminen min) koselig å se deg her vedlig forståelig at du har annnet å drive med om dagen Som tia går Ikke lenge igjen til lillepia di er er nå ja,sant tida går fort! synes ikke det er lenge siden 2.januar jeg,da jeg satt med en positiv test i hånda. nei,nå går det fort til vi får hilse på snuppa vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 2. august 2010 Forfatter #1490 Del Skrevet 2. august 2010 bare sløver om dagen...leser,er på nett og sover føler at jeg burde gjøre noe fornuftig,men orker ikke. de siste dagene har den ene foten min vært doven store deler av dagen. kommer vel av vannet i kroppen eller det samme som i hendene,at de dovner når jeg ligger på de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 3. august 2010 Forfatter #1491 Del Skrevet 3. august 2010 Hjalp for det dovne benet mitt å ta på støttestrømper,men gud så varmt det er å gå med hele dagen :dåne: våknet ved 11 i dag,har strøket de siste babyklærne jeg kjøpte på ferie, og lagt bort en hel haug med klær. og nå er jeg svett og sliten planer for resten av dagen: ingenting...... tror venninnene mine er lei av at jeg aldri orker å være sosial,hun ene har spurt masse,men aldri nå mer. skjønner det veldig godt,da jeg har sagt nei maaaaaange ganger,men er hun jeg skrev om som har gått ned masse kg. sikkert teit,men jeg føler meg så tykk og jævli nå aT jeg har angst for å møte folk jeg ikke har sett på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 3. august 2010 #1492 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg skjønner veldig godt at du ikke orker å være sosial. Eller gjøre noe særlig. Det er slitsomt å være gravid! Når man er med venner skjønner de på en måte ikke at man ikke orker like mye som dem, og da er det ikke noe gøy. Ihverfall er det sånn med mine venner. Og du er ikke teit som føler deg tykk og jævlig, vi har jo blitt mye større på veldig kort tid, og da er det naturlig å føle det sånn Selv om jeg er sikker på at folk synes du ser fantastisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. august 2010 #1493 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg synes du ser kjempe flott ut jeg Må ikke tenke så mye den den vekten, den forsvinner igjen når lille snuppa er kommet ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 3. august 2010 #1494 Del Skrevet 3. august 2010 Hvis det er ekte, gode venninner så forstår de det og vil være der for deg igjen når du har mer overskudd Jeg er heldig på den måten at jeg nesten bare har venninner som har barn, så de forstår hva jeg går igjennom og jeg får forståelse for å være sliten. Også kan det jo være greit å ta imot litt besøk hjemme istedet for å finne på så mye, jeg synes iallefall det er litt enklere å være her. God til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 4. august 2010 Forfatter #1495 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg skjønner veldig godt at du ikke orker å være sosial. Eller gjøre noe særlig. Det er slitsomt å være gravid! Når man er med venner skjønner de på en måte ikke at man ikke orker like mye som dem, og da er det ikke noe gøy. Ihverfall er det sånn med mine venner. Og du er ikke teit som føler deg tykk og jævlig, vi har jo blitt mye større på veldig kort tid, og da er det naturlig å føle det sånn Selv om jeg er sikker på at folk synes du ser fantastisk ut takk for gode ord,det hjelper Jeg synes du ser kjempe flott ut jeg Må ikke tenke så mye den den vekten, den forsvinner igjen når lille snuppa er kommet ut ja,håper virkelig det. teit å tenke på vekta når det er verdens beste grunn til det,men jeg er i et veldig rart humør om dagen. Hvis det er ekte, gode venninner så forstår de det og vil være der for deg igjen når du har mer overskudd Jeg er heldig på den måten at jeg nesten bare har venninner som har barn, så de forstår hva jeg går igjennom og jeg får forståelse for å være sliten. Også kan det jo være greit å ta imot litt besøk hjemme istedet for å finne på så mye, jeg synes iallefall det er litt enklere å være her. God til deg ja,jeg håper det. har jo ikke kjent dem veldig lenge,da det ikke er så lenge siden jeg flyttet hit. (fra rundt der du bor tror jeg ) de fleste har barn her og,men de er rundt skolealder (sent ute jeg!!!) og de har glemt hvordan det er å være gravid tror jeg... og det å ta i mot besøk hjemme er bedre for kreftene ja,men hjelper ikke når mye av grunnen er at jeg føler meg jævli stygg og er flau over kroppen min. er nemlig ikke bare magen jeg har fått,den jeg,men har lagt seg overalt,og vann itilegg så ser jeg ikke snasen ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 4. august 2010 Forfatter #1496 Del Skrevet 4. august 2010 jeg fikk det plutselig for meg i går at snuppa kommer tidligere,at hun er her om 2-3 uker..... så har fått litt panikk ove rting vi mangler og ikke er ferdige med. bla har vi ikke skap på soverommet enda,og det må vi få fikset før hun kommer,skal være kosleig der inne hvor vi tre skal sove mangler dessuten noen småting som kremer,bleier,mme,ammeinnlegg,tåteflasker,termometer og sånne ting. må derfor komme meg på apoteket veldig snart. må innrømme at jeg gruer meg veldig til fødsel nå,særlig etter å ha lest om tre ikke helt "normale" fødsler her inne på noen få uker neste uke er det jm time,spent på prøvesvar og vekt og sånn,føler kg kommer fort nå,og har jo endel vann,så lover ikke bra men bare snuppa har det bra,så skal man vel ikke klage. hun har rørt mye mer på seg i det siste nå har endelig sambo både kjent og sett henne. på tide altså... men hun har vært så sær,at hver gang jeg har bedt han se eller kjenne har hun blitt helt stille humøret er så som så om dagen. vet ikke hvorfor. gråten sitter ikke langt inne,og jeg orker veldig lite. hadde sikkert hatt godt av å være litt sosial,men........ glad jeg har snuppa,hver gang jeg kjenner henne,blir jeg rolig og glad :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. august 2010 #1497 Del Skrevet 4. august 2010 Du kommer nok til epiduralhimmelen skal du se Og fra derav er det egentlig bare kos Og du blir godt passet på, jeg hadde med meg verdens beste jordmor samt fødselslege fra hjemplassen til kjære å de skravlet i vei om felles kjente osv.. Så mens jeg supte lystgass fikk kjære konversert Fødselen går fint vettu Vi mangler masse, men skal på shopping nå til uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 4. august 2010 #1498 Del Skrevet 4. august 2010 Leit at du ikke orker å være sosial fordi du føler deg stor og lite lekker - jeg forstår hva du mener, for jeg har jo vært igjennom endel sånne vonde tanker gjennom graviditeten. Jeg har jo gått til psykolog i kommunen og er takknemlig for den muligheten, for det har hjulpet meg. Og nå er det ikke lenger tvil om at jeg er gravid og fokuset er på magen min og ikke resten av kroppen. Så jeg synes det har blitt bedre. Ønsker det for deg og Ja, herlig å få mer kontakt med bebisen, det erjo alt som betyr noe Mye bevegelse her og, også er det jo så koselig når mannfolka kan kjenne og se også :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 5. august 2010 Forfatter #1499 Del Skrevet 5. august 2010 Du kommer nok til epiduralhimmelen skal du se Og fra derav er det egentlig bare kos Og du blir godt passet på, jeg hadde med meg verdens beste jordmor samt fødselslege fra hjemplassen til kjære å de skravlet i vei om felles kjente osv.. Så mens jeg supte lystgass fikk kjære konversert Fødselen går fint vettu Vi mangler masse, men skal på shopping nå til uka jada,kommer nok til å gå fint,og smertestillende er kjekke greier. men er nervøs for alt jeg ikke vet hva er og jeg ikke har kontroll over..... men resultatet gjør at uansett er det verdt det og når jeg leser hvor tøffe dere er,skal nok jeg komme igjennom og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 5. august 2010 Forfatter #1500 Del Skrevet 5. august 2010 Leit at du ikke orker å være sosial fordi du føler deg stor og lite lekker - jeg forstår hva du mener, for jeg har jo vært igjennom endel sånne vonde tanker gjennom graviditeten. Jeg har jo gått til psykolog i kommunen og er takknemlig for den muligheten, for det har hjulpet meg. Og nå er det ikke lenger tvil om at jeg er gravid og fokuset er på magen min og ikke resten av kroppen. Så jeg synes det har blitt bedre. Ønsker det for deg og Ja, herlig å få mer kontakt med bebisen, det erjo alt som betyr noe Mye bevegelse her og, også er det jo så koselig når mannfolka kan kjenne og se også :rødme: huff ja,teit at sånne tanker skal ødelegge.... jeg gikk ned masse for noen år siden,og etetr jeg ble samboer har endel kg sneket seg på igjen,så selvtilliten ang vekt var ikke på topp før jeg ble gravid heller. men,når snuppa er ute,skal jeg skjerpe meg,trilleturer og løpe på 3D mølla mi,og være flink med godis,så blir det nok bra. og krysse alt for at jeg får ammet ikke minst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg