Pupsilure Skrevet 22. juli 2010 #1461 Del Skrevet 22. juli 2010 Fine ting du har kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #1462 Del Skrevet 22. juli 2010 Da sover jentene våre i like senger synes den senga er fin altså. Vi har jo tittet på babyshop og sånn og,men synes den der var fin,trenger jo ikke seng til 2000..... og kjekt at den kan brukes lenge. koselig at den nå er skrudd sammen og står på rommet hennes skal jo på vårt rom,men satt den der til hun kommer. innom med en takk! Fine sengen og flott spisebord og stoler! takk! passet veldig godt inn her,så vi er fornøyde Fine ting du har kjøpt! Takk veldig fornøyd selv og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #1463 Del Skrevet 22. juli 2010 hadde en veldig dårlig start på dagen. sovet ekstremt dårlig i natt- varmt,ingen gode stillinger, tisser masse,sambo snorker.... våknet med hodepine og var kvalm og uvel. ble bekymret for at det var noe galt,men sovnet litt igjen etter frokost og dusjet og tok en tur på senteret,så ble alt mye bedre. men fy f,jeg føler meg ulekker om dagen. svetter som en gris i ansiktet og håret,så ikke veldig stas å gå ute blandt folk fikk handlet et tisselaken til snuppa og myk behagelig bukse til meg på cubus,en hvit deilig t-shirt og et kjede på hm. og hentet babybakken fra liberoklubben tror mye av uvelheten i dag skyldes at det er bestemors bursdag tenker masse på henne,og savner henne så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. juli 2010 #1464 Del Skrevet 22. juli 2010 God til deg; ikke rart du er litt ekstra uvel og utafor i dag på din bestemors bursdag Den barnesenga fra IKEA skulle vi også ha, men når vi kom til hyllene for å hente den var det selvfølgelig tomt Det har en tendens til å skje litt for ofte på IKEA og da ble vi så oppgitt at vi dro rett til Barnas Hus og endte opp med en seng som ble mye dyrere Men den ser ganske lik ut den dere har kjøpt, fint med hvit seng da Ta vare på deg selv og håper du får en litt bedre dag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 22. juli 2010 #1465 Del Skrevet 22. juli 2010 Uff, den svettingen er kjip altså! Jeg synes det er en av de flaueste bivirkningene av å være gravid, føler meg så ekkel.. Jeg skjønner at det er en litt kjip dag for deg i dag Men litt shopping er alltid bra for humøret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #1466 Del Skrevet 22. juli 2010 God til deg; ikke rart du er litt ekstra uvel og utafor i dag på din bestemors bursdag Den barnesenga fra IKEA skulle vi også ha, men når vi kom til hyllene for å hente den var det selvfølgelig tomt Det har en tendens til å skje litt for ofte på IKEA og da ble vi så oppgitt at vi dro rett til Barnas Hus og endte opp med en seng som ble mye dyrere Men den ser ganske lik ut den dere har kjøpt, fint med hvit seng da Ta vare på deg selv og håper du får en litt bedre dag i morgen Nei,er jo første bursdagen hennes hun er borte fra oss,så ikke så rart at det gjør vondt i dag. og da merkes det vel på kroppen. vi var på ikea for en stund siden da de hadde tilbud på den senga,da var det helt tomt. men nå var den jammen på tilbud igjen,og de hadde flere i hylla svigermor betalte,så kunne igrunn vært full pris for min del men madrassen kosta litt og da,håper madrassene på ikea er like bra som andre??? hvit seng er absolutt finest ja takk for det,slapper av på sofaen nå,venter på at sambo skal komme hjem. Uff, den svettingen er kjip altså! Jeg synes det er en av de flaueste bivirkningene av å være gravid, føler meg så ekkel.. Jeg skjønner at det er en litt kjip dag for deg i dag Men litt shopping er alltid bra for humøret! ekkel ja... skal jo ikke noe til før jeg er rød i ansiktet og våt i håret. æsj! men er heldigvis tross alt ikke plaget med svette andre steder på kroppen. *bank i bordet* bra man har en tydelig mage,så man har en unnskyldning for det... litt shopping pleier å få tankene over på noe annet ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. juli 2010 #1467 Del Skrevet 22. juli 2010 Den senga var veldig kjekk, den er justerbar også kan man ta bort den ene siden slik at det blir lettere å hente over snuppa i sin egen seng, hvis det skulle være noe om natta, evt legge henne tilbake i senga når man er ferdig med å amme Vi kjøpte madrassen på IKEA, er egentlig godt fornøyd med den, virker som den ikke er for myk og ikke for hard. En stor til deg - også fortjener du en slik ---> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #1468 Del Skrevet 22. juli 2010 Den senga var veldig kjekk, den er justerbar også kan man ta bort den ene siden slik at det blir lettere å hente over snuppa i sin egen seng, hvis det skulle være noe om natta, evt legge henne tilbake i senga når man er ferdig med å amme Vi kjøpte madrassen på IKEA, er egentlig godt fornøyd med den, virker som den ikke er for myk og ikke for hard. En stor til deg - også fortjener du en slik ---> ÅÅÅ,takk for Kan man ta bort dem ene siden og ja,så kjekt! det fikk ikke jeg med meg. nei,tror den senga var et godt kjøp altså Godt å høre at dere kjøpte madrass på ikea og,fikk plutselig for meg at den var for dårlig i forhold til andre steder men kjentes bra ut,ikke for myk og ikke for hard som du sier. vi kjøpte den dyreste,den syntes jeg virket best. tenk så stas når jentene våre ligger i sengene sine :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. juli 2010 #1469 Del Skrevet 22. juli 2010 Ja, det var derfor det var med en planke, slik at man kunne ta bort den ene siden, og heve madrassen på sammen nivå som dobbeltsengen Det var nok et smart kjøp De kommer til å være superskjønne der de ligger å sover sin søteste søvn :rødme: Kjære har allerede lagt en Liverpoolbamse i sengen hennes som venter på henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #1470 Del Skrevet 23. juli 2010 Ja, det var derfor det var med en planke, slik at man kunne ta bort den ene siden, og heve madrassen på sammen nivå som dobbeltsengen Det var nok et smart kjøp De kommer til å være superskjønne der de ligger å sover sin søteste søvn :rødme: Kjære har allerede lagt en Liverpoolbamse i sengen hennes som venter på henne Å,så kjekt. trodde den planken kun var til når hun ble mye større vi Er han liverpool fan og ja,har en her og,så ser ikke bort i fra at det blir noen sånne effekter til snuppa her og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #1471 Del Skrevet 23. juli 2010 33 uker ♥ Termindato: mens& 3D ULtermin 12.september. Ul termin 24.september. forholder meg til 12. ♥ Hvor langt på vei?: 33 uker ♥ Melk i brystene: nei ,ikke som jeg merker ♥ Gutt eller jente?: jente ♥ Navn: Hemmelig ♥ Spark: Ja. Men mest bevegelser. ♥ Tungt?: ja, er det gitt. Er vanskelig å bøye seg, komme opp av sofaen og sånn.. ♥ Svangerskapsplager: bekken/symfyseløsning, urolige ben. Utrolig sliten. Sliter med å sove om nettene. Hender og armer dovner bort. ♥ Sykehusbag: ikke begynt på ♥ Utstyr: Har vogn, bilsete, seng, vugge, stellebord. Klær. Håndklær. Tepper. Kluter. Dyner (2 stk) sengetøy, laken. ♥ Kynnere?: ikke mye, men kjenner noen svake av og til tror jeg. ♥ Vann?: ja, i føtter og hender særlig. ♥ Strekkmerker?: et par bitte små på siden av magen ♥ Babyens søvnmønster?: er våken om morgenen før jeg står opp, og om kvelden når jeg ligge r på sofaen og etter jeg har lagt meg. Sover ellers mye i løpet av dagen. ♥ Humør?: litt opp og ned. Skal ikke mye til før jeg tyr til tårene nå. Men er mest blid. ♥ Lei?: tja…. Koser meg med å ha henne i magen, men er lei av vondtene. Gleder meg masse til å møte henne, men hun må bli i magen noen uker til. ♥ Fødselsforventninger: Begynt å grue meg….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. juli 2010 #1472 Del Skrevet 23. juli 2010 Her suser dagene avgårde, det virker iallefall sånn Stemmer for en tippeliste jeg Jeg tipper hun kommer 16september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #1473 Del Skrevet 26. juli 2010 :klø: får ikke skrevet i noen andre sine bøker..... hatt det problemet noen dager nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #1474 Del Skrevet 26. juli 2010 rart humør om dagen,går fra latter til tårer veldig lett uten at det skjer noe spesielt. sover nsten ikke om nettene,er vondt i alle stillinger(eller begge ),sambo snorker og det er varmt,jeg flyr på do.... pleier å sovne godt ved 9 tiden og våkner ved 11-11.30. dagene går uten at det skjer det store. sambo har hatt ferie en uke nå,uten at vi har gjort så mye sammen,han pusler med huset og ute,jeg driver med mitt eller slappet av. glad vi skal reise bort noen dger,da MÅ vi kose oss sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. juli 2010 #1475 Del Skrevet 26. juli 2010 Så rart du ikke får kommentert i de andre dagbøkene... :klø: Klart man skal drikke godt, men hjelper det ikke om du prøver å drikke minimalt en stund før du legger deg? Det med liggestilling er ikke godt nei.. det hjelper ikke selv om du danderer deg med puter osv..? Synes du fortjener en stooor jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #1476 Del Skrevet 26. juli 2010 Milla: Hjelper ikke med minimalt med drikke på kvleden nei,tror nok snuppa presser på blæra nå... og har x antall puter i senga,ligger godt en liten stund,så ,å jeg flytte på meg,så blir dt et helvete.... hva man ikke gjennomgår for de små i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. juli 2010 #1477 Del Skrevet 27. juli 2010 Sender deg en stor og god Slitsomt denne rugingen, men det er visst veldig verdt det sier dem som har hekket, ruget og klekket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 27. juli 2010 #1478 Del Skrevet 27. juli 2010 Det er slitsomt å slite med nattesøvnen Jeg løper også på do mange ganger hver natt nå, det er visstnok normalt. Kan på det verste være oppe fem-seks ganger hver natt Vi får ta det som trening til babyene kommer - da må vi opp på natta uansett Det er litt sånn her og når sambo og jeg har fri samtidig; vi pusler litt på hver vår kant. Synes ikke det gjør noe, vi har mye pauser sammen og sånt da Men det blir fint for dere å reise bort sammen, det høres jo ut som dere trenger det. Og da er det bare dere to og dere får mulighet til å fokusere på hverandre Håper du har en fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. juli 2010 #1479 Del Skrevet 27. juli 2010 Det er klart mageboeren trykker på blæren etterhvert. Det blir jo bare trangere og trangere om plassen. Det nærmer seg med stormskritt Nevnte det med drikke, for to veninner av meg prøvde det ut for de var så lei av å måtte opp om natten å tisse, og det hjalp de. Når reiser dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. juli 2010 #1480 Del Skrevet 30. juli 2010 34uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg