captiva Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #1421 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) sinnsykt vondt i symfysen i dag bare slapper av.leser bok og vasker babyting,sengetøy,hånklær og kluter skal vaske klærne hennes snart og. greit å ha ting klart,det nærmer seg jo :rødme: regnet øser ned i dag,men det hjelper ikke mot varmen! sitter her å svetter,er så klamt! Endret 15. juli 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 15. juli 2010 #1422 Del Skrevet 15. juli 2010 Ikke noe kjekt med vondter, godt du kan slappe av i dag da Koselig å vaske babyting ja, får begynne så smått etterhvert jeg også. Blir rart å se det henge små plagg på tørkestativet Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. juli 2010 #1423 Del Skrevet 15. juli 2010 Tenk det nærmer seg termin. Synes ikke det var lenge siden jeg fikk den gode nyheten :dåne: Og nå er hun her snart. Vasker du det med vanlig omo/blenda, eller bruker du parfymefri (husker ikke hva den heter) på babyklærne...!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #1424 Del Skrevet 15. juli 2010 Tenk det nærmer seg termin. Synes ikke det var lenge siden jeg fikk den gode nyheten :dåne: Og nå er hun her snart. Vasker du det med vanlig omo/blenda, eller bruker du parfymefri (husker ikke hva den heter) på babyklærne...!? Ja,tida flyr! er jo enten 30 eller 32 uker på vei(vet ikke hekt hva jeg skal forholde meg til....) så ikke lenge til vi får møte snuppa vår jeg brukte blenda (tror jeg) sensetive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. juli 2010 #1425 Del Skrevet 15. juli 2010 Syns du ska forholde deg til 32 uker jeg Så har vi termin på samme dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 15. juli 2010 #1426 Del Skrevet 15. juli 2010 Innom å legger igjen et lite spor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #1427 Del Skrevet 15. juli 2010 Ikke noe kjekt med vondter, godt du kan slappe av i dag da Koselig å vaske babyting ja, får begynne så smått etterhvert jeg også. Blir rart å se det henge små plagg på tørkestativet Ha en fin dag veldig godt å være hjemme i dag ja frem til kl 15 har jeg kun vasket to maskiner med babystash, lest bok,surfet på nett og sovet.... etter det har jeg fått gjort litt da,strøket det som var tørt og støvsuget 1.etg- det var nok i dag kjenner jeg. men godt å¨få gjort noe håper du har en fin dag og nå litt klaging over sambo,er så frustrert av han fått gjort litt i dag som sagt. er sliten av sambo om dagen.. han er elendig på å hjelpe meg! gjør kun morsomme ting,han selv vil,som å rydde garasjen og sånn. ja,det må gjøres det og,men masse daglige ting inne som jeg helst ikke bør gjøre,men må,fordi han ikke gidder,uten at jeg maser og blir sinna han har to jobber,skjønner at han er sliten,men de jobbene er helt friviollig,han kunne fint bare hatt den ene,så det skal ikke gå utover meg... og jeg er lei av at han er såååå treg. bare det å få bestilt hotell til ferie tar flere uker. i tilegg er han elendig på å massere og pleie meg. han får så vondt i hender og armer. hallo,det driter jeg i,har vondt i hele kroppen hver dag! frustererende,for jeg lese jo om hvor gode alle andres menn er mot dere nå når dere er gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #1428 Del Skrevet 15. juli 2010 Syns du ska forholde deg til 32 uker jeg Så har vi termin på samme dag Ja,det synes igrunn jeg og er den datoen jeg har troen på,men de teite JM er jo ikke enige. Innom å legger igjen et lite spor koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 15. juli 2010 #1429 Del Skrevet 15. juli 2010 Uff da Ikke godt å være lei seg og føle seg dårlig behandlet Min mann er ikke perfekt han heller, og de blir ikke mye massasje på meg, selv om jeg sårt trenger det... Hvis dette er et stort problem for deg, synes jeg du skal ta en skikkelig prat med han jeg. så kanskje han skjønner hvor viktig det er for deg, og hvordan du har det Menn og kvinner er veldig forskjellige vet du. Kanskje han bekymrer seg for om han kan klare å forsørge dere, og føler at han må jobbe ekstra for å spare opp penger? Nå har jeg jo ikke fulgt med i boken din, og vet ingenting om dere, så kanskje jeg er helt på villspor her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. juli 2010 #1430 Del Skrevet 15. juli 2010 Vil bare få gi deg en stor for det vet jeg du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 15. juli 2010 #1431 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Jeg forstår godt at du blir skuffet og sint når du har mye vondt og han ikke stiller opp nok. Vi jentene bør nok ikke ta de som noen selvfølge at mannfolka stiller opp, gravid eller ikke, men jeg synes han burde skjønne det når du har såpass mye vondt. Du har vel pratet med han og fortalt han hvor plaget du er? Jeg forteller min samboer mest mulig av hvordan jeg har det under graviditeten, jeg skåner han ikke for noe der. Da får han mer innblikk i hva som skjer + at han forstår hvorfor hvis jeg er litt treg en dag og ikke gjør alt jeg burde. Dette ble noen løse strøtanker, jeg antar at du har prøvd det meste, så først og fremst vil jeg bare gi deg noen støttende ord PS: det er dårlig med massasje her også, forresten Endret 15. juli 2010 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 15. juli 2010 #1432 Del Skrevet 15. juli 2010 Det høres ganske kjent ut det med at mannen ikke hjelper mye til. Her er det jeg som gjør alt, og det jeg ikke klarer blir ikke gjort. Og jeg vet ikke hvordan jeg skal si til mannen at han må hjelpe mer uten å høres anklagende og sur ut, for da blir det bare krangling av det. Men jeg tror det er viktig at vi er åpen om hvordan vi har det, sånn at de skjønner at man ikke klarer alt man klarer til vanlig Jeg vet ihvetfall at jeg burde være flinkere til det. Håper det ordner seg og at han skjønner at du trenger litt ekstra hjelp og støtte akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #1433 Del Skrevet 16. juli 2010 Takk skal dere ha det hjelper faktisk litt bare å få det ut og få litt støtte vi hadde en litt dum kveld i går. vi drev å skulle bestille hotell,og det var ikke ledig fra fre-lørd. og jeg klikka... gråt og bar meg...er jop fordi han er så treg,jeg har mast i flere uke om at vi må bestemme oss og få bestilt,men neida! og da balla det på seg,jeg gråt og gråt og kjeftet. FERIE og 32 uker vært på kontroll hos legen i dag. 1-2 på ødem,og litt blod og proteinspor i urinen,men ingen grunn til bekymring sa de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. juli 2010 #1434 Del Skrevet 16. juli 2010 Så dumt med hotell... fant dere et annet da? 32uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 16. juli 2010 #1435 Del Skrevet 16. juli 2010 for 32 uker og ferie og alt mulig Huff, forstår godt at du ble sinna på samboeren din når han har somla med hotellbestilling. Det hadde nok jeg også blitt! Hormoner hjelper jo ikke på reaksjonene heller Håper det ordnet seg på en eller annen måte og at dere kan nyte ferien sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #1436 Del Skrevet 17. juli 2010 ikke sett mer på hotell,skal vente til mandag fordi vi skal bestille gjennom coop,for å få det billig. akkurat meldt oss inn,så må snakke med noen der. vært å fått fikset endel i dag. handlet maling til rommet til snuppa,hvit med litt lillaskjær,superfin lampe til stua,lampe til snuppa og "kommode" med rosa stoffesker til rommet til snuppa. vi har handlet mat for nesten hele uka,og jeg har kjøptr med slippers til å bruke hjemme,klarer ikke gå barbent får så vondt i leggene. fått strøket og lagt på plass det jeg vasket til snuppa her om dagen og skrudd opp nye knotter på rommet hennes. nå er jeg helt utslitt hjemmelaget pizza og film i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. juli 2010 #1437 Del Skrevet 17. juli 2010 Hørtes ut som en koslig lørdag Vi har skrudd opp sengen til lilletrulta, og mannen var på tivoli i dag og vant en teddybjørn til henne :rødme: Har du vært til jordmor etter at du var på 3D UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #1438 Del Skrevet 17. juli 2010 Å,koselig med seng ikke kjøpt den enda vi,skal få gjort det i løpet av ferien. er så koselig å drive med babyforbredelser,shopping,skruing,vasking og stashing :rødme: tenk,ikke lenge til vi har jentene våre her! ikke vært hos Jm etter 3D nei,men var hos legen på kontroll i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 17. juli 2010 #1439 Del Skrevet 17. juli 2010 Hørtes ut som en koselig dag Det er superkoselig med redebygging Koser oss masse med det om dagen vi og, men vi får ikke gjort noe med rommet før vi vet kjønnet og det blir jo etter fødselen. Men vi har planene klare da, bare greit å se an fargene litt. Kos dere med film og pizza i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. juli 2010 #1440 Del Skrevet 17. juli 2010 Sa han noe om den korrigerte terminen på 3D ul da? Ja, jeg koser meg har bare begynt så smått.. blir litt virkelighetsnært for hver dag som går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg