Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

ja,ikke sant,man føler at man ikke blir hørt,at hør nå her,du vet ingenting,pyttsann termindato er ikke viktig,2 uker fra eller til spiller ingen rolle. men det gjør det faktisk!

ordner seg skla du se :klemmer:

la meg tidlig i går,fikk så vondt i hodet og var stuptrøtt etter å nesten ikke ha sovet natt til i går. sambo kom hjem ved 2 og stinket røyk og fyll :spy:

jeg har vært våken siden 8,det er så lyst på rommet,og snuppa var livlig i magen :hjerte: så da var det ingen vits i å ligge mer.

venter på at sambo skal våkne....vi skal en tur på jysk,skal kjøpe en stor pute å ha mellom bena,sover dålig pga smerter...de har visst tempur lignende pute der,og det innbiller jeg meg at er god "konsistens"(kommer ikke på hva det hetr.... :sjenert: ) for mitt formål.

og han har lopvet å skru kommoden i dag,så jeg får kagt på plass tøyet hennes :hjerte::hoppe:

rart og veldig koselig å plutselig si henne :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et lite tips vedr. det med pute mellom bena, så kjøpte jeg ammepute denne uka som jeg nå bruker mellom bena på nettene. Det er utrolig mye bedre enn en vanlig hodepute iallefall og om det skulle vise seg at jeg ikke får bruk for ammepute når babyen kommer, så har jeg iallefall hatt glede av den nå ;)

Ha en flott lørdag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips vedr. det med pute mellom bena, så kjøpte jeg ammepute denne uka som jeg nå bruker mellom bena på nettene. Det er utrolig mye bedre enn en vanlig hodepute iallefall og om det skulle vise seg at jeg ikke får bruk for ammepute når babyen kommer, så har jeg iallefall hatt glede av den nå ;)

Ha en flott lørdag :goodbye:

Takk for tips :) men var å tittet på en lang ammepute som jeg leste om i et blad eller noe,som ble anbefalt av jm og sånn,men jeg synes den så forferdelig ut.. :sjenert: har til nå brukt en dyne som jeg har rullet sammen,men den gav ikke nok "hold". kjøpte den tempur faken i dag,tror og håper den funker,har korte ben,så den passet både ankler og knær :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: HUN....fantastisk ikke sant!

jA :rødme: kaller henne snuppa :hjerte: uvant altså,for selvom jeg har hatt på følelsen av at det er en jente har jeg ofte sagt han. mulig det er lettere å si :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jA :rødme: kaller henne snuppa :hjerte: uvant altså,for selvom jeg har hatt på følelsen av at det er en jente har jeg ofte sagt han. mulig det er lettere å si :vetikke:

Jeg gjorde akkurat det samme uansett om jeg var sikker på det var jente :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for en deilig dag :hjerte:

jeg og sambo har surret rundt,bare oss to. en liten tur ut i butikker,og resten av dagen hjemme. endelig er kommoden på plass,og jeg har lagt i klærne til lille snuppa :rødme: hadde ikke så mye som jeg trodde,så kan trygt handle mer. usikker på hvor mye man trenger i ulike str... har det mest i str 56 og det regner jeg med passer ganske fort,da det hørtes ut som i går at hun ikke blir veldig liten. rundt 3500 trodde han,om hun kommer på min termindato.

mamma og pappa har vært på loftet i dag,og funnet frem ting jeg hade da jeg var baby,skal dit til uka å titte på det :) er blandt annet kjoler og jakker som bestemor har strikket,og det gleder jeg meg til å bruke på snuppa mi og.:hjerte: koslelig at hun kan bruke noe min bestemor har strikket til meg.

vi har spist taco ute på terrassen,og nå er sambo inne å ser litt på fotball(og sikkert halvsover) mens jeg har tatt med pc ut på terrassen,koser meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: og deilig dag i dag og! Gleder meg til ferie,godt å ha fri.....

alene i kveld og,sambo måtte ut på en jobb,kjeder meg...og det tok lenger tid enn de trodde,så driver å lager meg litt middag nå.

ny uke,3 uker med denne til ferie og perm :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja....sambo skulle egentlig vært hjemme ved 20,og vi skulle spist sammen. og jeg har ikke fått somlet meg til å lage noe før nå..ikke spesielt matlyst i dag,men noe må man jo få i seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oh da skjønner jeg, selv spiser jeg veldig ofte i 8 eller 9 tiden altså.....men i det siste oppdaget jeg halsbrann, og da hjelper det å spise litt tidligere....

hva har du laget for no godt da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant det icing ;)

:fnise: Ble ostepølser gitt....noen dager siden nå..... herregud,det er fsvorittmiddagen nå,og jeg er ikke spesielt glad i pølser egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det sure epler som gjelder.. Mat smaker egentlig ikke godt.. :ler:

Men pølse.. ooooh yummy :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tror jeg skjønte hva slags pølse vi snakket om :fnise: selv om jeg ikke følger med hos Dinedama.

sambo ikke kommet hjem enda :klø:

vurderer å gå å leggge meg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...